Et itse tainnut ymmärtää Radiopään pointtia. Sulla on aivan käsittämättömän mustavalkoinen ja yksinkertainen ajattelumalli. Onko sen oltava Rajalan + organisaation vika tai Dufvan vika? Miksi väkisin erottelet valmentajan organisaatiosta? Oletko kyvytön ajattelemaan tätä kokonaisuutena?
Väännetäänpä vielä kerran rautalankamalli josko menis perille pikkuisen paremmin. Tulosurheilussa kuten jääkiekossa normaalisti valmentaja kantaa urheilullisen vastuun, jos peli ei luista niin valmentaja lähtee ei seurajohto. Oletko erimieltä ?
Duffa on ensimmäistä kautta lukuunottamatta saanuut rakentaa joukkueensa, ollaanko tästä samaa mieltä ?
Jos olet edellisestä samaa mieltä, niin kuka sinusta silloin kantaa vastuun menestyksestä ? jos se on mustavalkoista sinusta niin olkoon, mutta on vaan elämän tosiasia.
Sinusta vika on vain Dufvan, jos mestaruutta ei tule. Minusta vika on muuallakin kuin vain Dufvassa. Dufva ei vastaa Lukon budjetista, Dufva ei ole yksin vastuussa pelaajahankinnoista, Dufva ei ole lomalla siirtorajan umpeutumisen alla. Dufva on vienyt Lukon kolme kertaa putkeen välieriin ja kahdesti seitsemänteen peliin. Olisiko kuitenkin niin, että se pieni asia, joka erottaa Lukon mestaruudesta ei ole Dufva, vaan jokin muu asia organisaatiossa. Jos verrataan Kärppiin ja Tapparaan, on näissä organisaatiossa seurajohdon tietämys jääkiekosta paljon parempaa kuin Rauman Lukossa.
Duffalla on käytössä yksi liigan suurimmista budjeteista, Duffa on itse sanonut että yhtään pelaajaa ei tule joukkueeseen ilman hänen hyväksyntää.
Sinulle riittä että on semifinaali paikat saavutettu, minulle ei. Toivon sitä mestaruutta siinä lienee suurin ero.
Tokihan seurajohtoakin voidaan kritisoida, mm, ennen näkemätön markkinointi, mutta pitää muistaa että Lukon johto on saanut aikaan ne puitteet että Raumalla voidaan koota budjetiltaan vuosittain top 4 joukkue sitä ei ole edes hehkutetussa Jyväskylässä.
P.s toivottavasti ette pahoita mieltänne pilkku, yhdyssanavirheistä tai muistakaan kielioppi virheistä, Luetun ymmärtämistä koitan parantaa ja suosittelen sitä muillekin.