Lukko kaudella 2005-06

  • 207 299
  • 1 204
Tila
Viestiketju on suljettu.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paappanen

Annatte sitten kaverille mahdollisuuden. Toivottavasti kärsivällisyyttä riittää, Paappanen ei kuitenkaan enää mahtunut Jokereihin. Ei muuten mahtunut Eskelinen tai Hulkkonenkaan, joten onnea yritykseen.

Mun veikkaus on, että tämä Paappanen ei ehkä mikään lupaus ole, vaan länsirannikko koettakoon !
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Re: Paappanen

Viestin lähetti bozik
Annatte sitten kaverille mahdollisuuden. Toivottavasti kärsivällisyyttä riittää, Paappanen ei kuitenkaan enää mahtunut Jokereihin. Ei muuten mahtunut Eskelinen tai Hulkkonenkaan, joten onnea yritykseen.

Mun veikkaus on, että tämä Paappanen ei ehkä mikään lupaus ole, vaan länsirannikko koettakoon !

Kyl mä luulen että Paappanen saa ihan säännöllisesti peliaikaa ensi kaudella. Ei muuten olisi hankittu tänne.
Onhan Paappanen kuitenkin Pelsuissa jo näyttänyt että pystyy pelaamaan ihan hyvällä tasolla liigaa joten ei mistään lupauksesta voida puhua enää.
 

Wamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Paappanen

Viestin lähetti bozik
Annatte sitten kaverille mahdollisuuden. Toivottavasti kärsivällisyyttä riittää, Paappanen ei kuitenkaan enää mahtunut Jokereihin. Ei muuten mahtunut Eskelinen tai Hulkkonenkaan, joten onnea yritykseen.

Mun veikkaus on, että tämä Paappanen ei ehkä mikään lupaus ole, vaan länsirannikko koettakoon !

Aivan varmasti annamme kaverille mahdollisuuden, siitä ei kannata huolestua. Oikeastaan yksi asia tässä viestissä sai minut vastaamaan. Minullakin on ollut Eskelinen mielessä Paappasesta puhuttaessa oikeastaan aika monella tasollakin, vaikka Eskelinen onkin jykevämpi ja on jo kannuksensa Liigassa ansainnut.

Paappanen ei ole lupaus. Hän on tällä hetkellä ainoa edes jotenkin riskiksi tulkittava hankinta, jonka Laiho on hankkinut.

Toisaalta Tolvanen uskoo tietävänsä mitä saa ja venäläiset tarinat kuulostavat hyvältä, aina. Mikään lupaus Paappanen ei saa ensi kaudella olla. Hänen pitää olla syksyllä jo hyvällä Liigatasolla mieluiten kakkoskentässä. Muuten hän on realisoitunut riski.

Varsinaisesti piti kirjoittaa, että Hämäläisen jatko on hieno asia. Olen jo pari vuotta miettinyt, koska Eepi on liian vanha. Se aika ei ole vielä, luotan miehen omaan arvioon täydellisesti.

W
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Onnittelut lankun hankinnasta, kovan luokan häkkäri joka on viimeisten vuosien aikana padalle torjunut paaaaljon pisteitä.

Kuitenkin kun kattelee tota häkkäripäriä niin tulee välttämättäkin mieleen notta onko Jokelasta paikkaamaan jos (ja kun) lankku loukkaantuu siinä joulutauon liepeissä. Mehän tähän kakkoshäkkäriin kaaduttiin parina vuotena.

Paulia ette sitten vie..
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Viestin lähetti TylerDG
Mehän tähän kakkoshäkkäriin kaaduttiin parina vuotena.
Mehän kaaduttiin Järviseen ja Tervoon, jotka eivät olleet mitat täyttäviä kakkosia. Kyllä mä uskon että Jokela ihan hyvä tuuraaja on. Toisaalta jos tulee pitkäkin aika että Antti kantaa päävastuun, niin siitä sitten tiedä miten menee. Mutta pelejä sieltä täältä niin varmasti hyvä tulee.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Kohtalaiset viilikset

Täytyy myöntää,että odotin enemmän mutta ei nyt maan suruun tarvitse ryhtyä.Lankulta kun saadaan nuo ylämummot tukittua niin on jo lähellä Peteä.Eepin jatkoon olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen.Toivotaan nyt kumminkin pikaisia tietoja niistä isoista kaloista/kalasta.Menikös T.Mäkelä sivu suun kun ei vielä julkistettukaan?Vielä siis jotain puuttuu.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi maalivahtimme kenties?

Viestin lähetti korkki
Muistakaamme jokainen ensi kaudella tämä psykoisin mietelmä. Laitan sen näin talteen oman nimimerkkini taa ennenkuin hän ehtii sitä muokkaamaan. Palannemme asiaan kauden kuluessa...

Mitäs siihen sen suuremmin palaamaan. Jos Lankku on heikko, olin oikeassa, jos Lankku on huikea, olen erittäin tyytyväinen ollessani väärässä.

Edessä on taas uusi kausi josta ei ole pelattu peliäkään. Itse olisin halunnut että lähdetään kauteen muilla kuin lankulla, mutta aina ei saa mitä haluaa, ja on miehellä ainakin kausi aikaa osoittaa olevansa eliittiä. Kun kerrankin on hyvä joukkuekin edessä.

Vai onko aikomuksesi tulla minulle kuittailemaan näkemyksistäni, jos Lankku on liigan paras veskari ensi kaudella? Se vasta hauskaa olisi.
 

Herke

Jäsen
No nyt on sitten Lukko 2005-2006 2pelaajaa vaille?

http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=11746
Tuosta jutusta päättelin...

Lukko näyttäisi minun silmissäni seuraavanlaiselta

Langkow
Jokela

Saarela-Tähtinen-"Mäkiaho?"
Toporowski-Larouche-Hannus
Snellman-Yli-Junnila-Yli-Torkko
Normio-Lammassaari-Vainiola

Porkka-"Mäkelä"
Bruun-Paappanen
Hämäläinen-Lehtonen (Eepihän nosti sillon joskus Topin huippuiskuun)

Mielestäni Torkin korvaaja pitäisi olla suomalainen ja Mäkiaho sopisi vallanmainiosti tähän. Myös tuon pakin mielestäni pitäisi olla suomalainen:Mäkelä, Lotvonen tai joku muu iso ja "ruma" pelaaja. Näin jäisi 1 ulkomaalais paikka mikä voitaisiin käyttää kauden kuluessa...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Herke
Mielestäni Torkin korvaaja pitäisi olla suomalainen ja Mäkiaho sopisi vallanmainiosti tähän.
Mäkiaholla vaan on sopimus jo ruåtsiin. Seuran nimeä en tähän hätään muista...

EDIT: Ja seura oli Malmö
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti korkki
Mäkiaholla vaan on sopimus jo ruåtsiin. Seuran nimeä en tähän hätään muista...

EDIT: Ja seura oli Malmö

Tuli muuten mieleen. Kerhon sivuilla haaveiltiin Masi marjamäkeä korvaamaan Mäkiaho, niin olivat sitämieltä, että mielummin Antti Hilden, kun "joku" Masi. Käykääpä kattomassa ketjua hpk 05-06. Ihme hemmoja.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Olkku
Tuli muuten mieleen. Kerhon sivuilla haaveiltiin Masi marjamäkeä korvaamaan Mäkiaho, niin olivat sitämieltä, että mielummin Antti Hilden, kun "joku" Masi. Käykääpä kattomassa ketjua hpk 05-06. Ihme hemmoja.

Mitäs sanot Olkku, jos vaikka pistettäisiin tämä turenkilaishuumorin piikkiin? Ehkä Hildenistä voisi olla hyötyä Nakkilan Nastan roolipelaajaksi? Who Knows? Masi tulee patapaitaan.

;)
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Puke

Kun kirjoitellaan ensi kauden kettulaumasta pitäen mielessä markkinoilla olevat lahjakkuudet, en voi olla kysymättä mitkä mahtavat olla Mikko Purontakasen kuviot? Onko jollakin tietoa, kyllä Puke sinne ylimääräisten pakkien listalle ainakin menisi, tietyillä parannuksilla 3. ja 4. pariin myöskin.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Puke

Viestin lähetti Lukkoseppä
Kun kirjoitellaan ensi kauden kettulaumasta pitäen mielessä markkinoilla olevat lahjakkuudet, en voi olla kysymättä mitkä mahtavat olla Mikko Purontakasen kuviot? Onko jollakin tietoa, kyllä Puke sinne ylimääräisten pakkien listalle ainakin menisi, tietyillä parannuksilla 3. ja 4. pariin myöskin.

Ei ainakaan Raumalla ole ilmeisestikään jatkamassa. Ei Pukella kyllä olisikaan yhtään mitään käyttöä ensi kauden joukkueessa, nyt tarvitaan ihan oikeaa kovuutta pakistoon eikä enää näitä "toivotaantoivotaan" pelaajia.
 
Eihän Puke (onneksi) ole edes mukana tuossa kesäharjoitteluringissä, joten tuskinpa häntä enää Lukossa nähdään.

Noh, eiköhän topi hoida tulevalla kaudella sitten nämä Puken "hommat".
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Lakaisija
Eihän Puke (onneksi) ole edes mukana tuossa kesäharjoitteluringissä, joten tuskinpa häntä enää Lukossa nähdään.

Noh, eiköhän topi hoida tulevalla kaudella sitten nämä Puken "hommat".

Tätä mä vähän ennakoinkin, tosiasiassa en nää Topia juurikaan Pukea paremmaksi, Puke on sentään vähäsen isompi kun taas molemmilla on heikko laukaus ja melko huonot kädet. Puken kortti kannattaisi vielä katsoa, jollei nyt sitten ole kovin pitkää aikaa toipilaana mennyt tai vielä mene.

R.I.P. Kettu #6 =)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Noh, irtoaako se Harikkala Poriin? Vai meinaako Jaska sittenkin koittaa peliaikaa uuden valmentajan alaisuudessa?


edit: Joku vekkulihan voisi tähän heittää, ettei Harikkala uskalla olla Nielikäisen kanssa samassa joukkueessa viime kesän ryöpytyksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en uskalla mennä nukkumaan, koska olen varma, että näen painajaisia pakkikaksikosta Paappanen - Lehtonen ylivoimalla. Raumalla rakennetaan näköjään mestaruusnippua RTK:n rahoilla ja sekös syö ässämiestä :(. Toivottavasti ette kaappaa Samua. Tai no, taitaa olla SaiPan miehiä ensi kaudella.

Onko muuten Tolvasella sananvaltaa pelaajahankinnoissa
 

Birdhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Manchester City, Manchester Phoenix.
Re: Paappanen

Viestin lähetti bozik
Annatte sitten kaverille mahdollisuuden. Toivottavasti kärsivällisyyttä riittää, Paappanen ei kuitenkaan enää mahtunut Jokereihin. Ei muuten mahtunut Eskelinen tai Hulkkonenkaan, joten onnea yritykseen.

Mun veikkaus on, että tämä Paappanen ei ehkä mikään lupaus ole, vaan länsirannikko koettakoon !

Tässä linkki Teron epämääräiseen haastatteluun.
http://www.flyingpelicans.net/forum/viewtopic.php?t=722&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti Arnold
Noh, irtoaako se Harikkala Poriin? Vai meinaako Jaska sittenkin koittaa peliaikaa uuden valmentajan alaisuudessa?


edit: Joku vekkulihan voisi tähän heittää, ettei Harikkala uskalla olla Nielikäisen kanssa samassa joukkueessa viime kesän ryöpytyksen jälkeen.
Niin, olishan se Pasin imagon kannalta ikävää, jos The Ryöpyttäjä tulisi joukkuekaveriksi...;)

Jos Lukon tilannetta pakiston osalta katsoo, niin Harikkala olisi ainakin fyysisellä osastolla vahvistus ja ei varmaankaan mikään superkallis. Potentiaalia miehessä kyllä riittää, mutta miten se saataisiin esiin Lukkopaidassa? No sama se, missä se Jaska ensi kaudella pelaa. Kunhan ei Lukon pelaajia seinille heittele!
 
Hauskaa, miten ässäfanit ovat täällä tonkimassa haaskaa, ja vittuilemassa Paappasesta ja Lehtosesta, samalla kun oman joukkueen kiekollisin pakki on Marko Toivonen.
Söikö se Langkown hankkiminen nyt noin paljon?
Vaikka en itse olekaan järin innostunut Langkowista, niin mielummin hän ja Jokela, kuin 2 kakkosmaalivahtia, kuten ässillä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lakaisija
Hauskaa, miten ässäfanit ovat täällä tonkimassa haaskaa, ja vittuilemassa Paappasesta ja Lehtosesta, samalla kun oman joukkueen kiekollisin pakki on Marko Toivonen.
Söikö se Langkown hankkiminen nyt noin paljon?
Vaikka en itse olekaan järin innostunut Langkowista, niin mielummin hän ja Jokela, kuin 2 kakkosmaalivahtia, kuten ässillä.

Itse ainakin kehuin juuri ko. puolustajakaksikkoa, joten en tiedä mistä "puhut".

Lankku - Jokela -kaksikko muuten oli Ässien kaksikko pari kautta sitten. Mua ei haittaa, vaikka Lankku menikin Lukkoon, sillä samalla hinnalla saadaan pari hyvää kenttäpelaajaa. Ykkössentterin tarvitsisitte vielä, mutta niin mekin.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Onko ässilläkin senttereitä.

Ja meillähän näitä sentteretä riittää... Tähtinen, Lara ja Ylli kaikki menisivät heittämällä nyky ässiin ykköseksi, ja mitä noihin pakkeihin tulee niin Porkka, Eepi, Paappanen, Bruun ja jopa Heikkinen mahtuisivat kaikki rakkaan naapurimme kuuden pelaavan pakin joukkoon.
Ainoa asia missä ollaan suht samalla viivalla onkin sitten valmennus, johtuen siitä ettei Tolvasen Lukko ole vielä peliäkään pelannut.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Entäs mahd. NHL miehet...?

Onkohan Laiho tajunnut että ei se änärin alku ole vielä varmaa?

Eli yksi ulkomaalaispaikka (vai oliko enää sitäkään jäljellä?) olis mun mielestäni jätettävä syksyyn.
 

SyPe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tempo
Re: Entäs mahd. NHL miehet...?

Viestin lähetti wild wild west
Onkohan Laiho tajunnut että ei se änärin alku ole vielä varmaa?

Eli yksi ulkomaalaispaikka (vai oliko enää sitäkään jäljellä?) olis mun mielestäni jätettävä syksyyn.

kyl yksi paikka on vielä vapaana.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että ei änäri miehiä Lukkoon. Änärin alku kesken kauden sekoittaisi vain kuvioita, ellei joku pelaaja jäisi Lukkoon pelaamaan sitten koko kaudeksi, kuten Glenn Andersson olisi aikoinaan jäänyt...

Muistoissa on hyvin kun viime tammi- helmikuun aikoina kun me Lukko-fanit olimme aivan paniikissa änärin alkamisen suhteen.

Katsojaluvut voisivat kyllä änäri miesten myötä kasvaa mutta ei silti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös