Lukko kaudella 2004-05

  • 148 195
  • 1 248
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kalervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
laituri

Kerman OLIS kelvannut mut....................
Tuokko EI missään tapaukses
Toni Dahlman miksei ?
 

Flamez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT
Ei hyvät ihmiset jos Torkki tosiaan päättää lähteä Lukosta mistä korvaaja?

Torkki on painonsa arvoinen kultaa, taistelee, ärsyttää vastustajaa ja latoo siinä sivussa mukavasti maalejakin. Aika harvassa ovat tämän tyyliset pelaajat jotka pystyvät sekä kovaan peliin että maalin tekoon.

Yllättäjiäkin tosin on löytynyt tälläkin kaudella Jokereiden T.Valtonen on noussut kuluvalla kaudella "Rouhijasta ratkaisijaksi", kuten Jääkiekkolehti asian ilmaisi. Mikä tulee olemaan Yli-Torkon panos, hänestäkö Torkin korvaaja.

Jos Torkki nyt lähtee niin haluaisinpa astella tivaamaan Santalalta mitä hän tarkoitti lausahduksellaan tässä taannoin. Santala mainitsi että kaikkien joiden kanssa sopimusta halutaan jatkaa sellainen olisi myös tehty.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Oikaiskaa, kun olen väärässä, mutta Joni Yli-Torkko tuo mulle mieleen nuoren Tero Arkiomaan. Aika raakile ja pikkusikaa viljelevä ärsyttäjähän Arkkis oli, kun tuli Raumalle. Miehestä kehitty kuiteskin se parempikin puoli, että rupes takomaan myös pisteitä ja tosi tärkeitä maaleja. Muistaisin muunmuassa, että Tero ratkas yhden Playoffs sarjan JyP:ä vastaan lähes "yksin".
Kyseisen kauden jälkeen kaikki länspaperii ja uutraumaa myöde totes, että Arkiomaa on tärkein pala seuraavan kauden joukkueessa ja aika tärkee oli. kaikkihan muistavat ketjun Torkki, Arkiomaa ja Sahlstedt, kelpais semmosessa kunnossa tän päivän Lukkoon Ykköseks.
PS. Yli-Torkko tuli muuten samasta seurasta, kun Arkiomaa eli SaiPasta tosin Arkkis on Vantaan miehiä alunperin.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Flamez
Jos Torkki nyt lähtee niin haluaisinpa astella tivaamaan Santalalta mitä hän tarkoitti lausahduksellaan tässä taannoin. Santala mainitsi että kaikkien joiden kanssa sopimusta halutaan jatkaa sellainen olisi myös tehty.

Niinpä, erityisesti vielä siinä tapauksessa että Torkki vaihtaisi johonkin toiseen sm-liiga seuraan. Pelillisiltä taidoiltaan Torkin tilalle on hyvinkin mahdollista saada yhtä hyvä mies, mutta muuten Torkkia ei pysty korvaamaan kukaan. Torkin jos jonkun luulisi olevan pelaaja josta pidetään kynsin ja hampain kiinni. Toisaalta jos pelaaja välttämättä haluaa lähteä niin eipä sitä seurakaan mitenkään estää voi. No, katsellaan nyt ensin kausi loppuun ja odotellaan sitten uutisia tästäkin asiasta. Huhut ovat kuitenkin huhuja kuten on nähty esim. Janne Niskalan ja Ville Leinon tapauksissa.

Näiden samojen huhujen mukaan Lukon joukkue tulisi vaihtumaan yllättävänkin paljon ensi kaudeksi, ehkäpä Rautakorpi sitten haluaa Lukkoon juuri tietyt pelaajat. Lukon ensi kauden hyökkäyskalusto on vielä aikalailla auki, saas nähdä ketä tulee ja ketkä saavat lähteä. Pakisto on ihan hyvällä mallilla, mutta ehkäpä sinnekin hieman uusia kasvoja saadaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Penaltyfox
Iiro!

Saamieni tietojen mukaan Arvaajassa ollut juttu Viinasesta on Ankka!
Kaikki on auki vielä!

Eikös se arvaaja ollut Nikkeäkin jo viemässä narreihin. Siihen peilatessa, ei yhtään ihmetyttäisi vaikka olisi ankka.

Lukko tuskin harrastaa muuten neuvotteluja pelaajen kanssa pleijarien aikana.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Penaltyfox
Iiro!

Saamieni tietojen mukaan Arvaajassa ollut juttu Viinasesta on Ankka!
Kaikki on auki vielä!
Toivottavasti tietosi pitää paikkaansa. Itse näkisin Iiron mielelläni vielä jatkossakin Lukossa. Sentteriosasto kun mennee muutenkin uusiksi, sillä en usko että Hancock taikka Tkazcuk jatkaisivat enää. Viinanen kolmosen keskelle ja Isosalo neloseen. Tähtinen ykköseksi ja uusi mies kakkosen keskelle. Itse toivoisin tuollaista lähtökohtaa. Sitten olisi vielä Kauvosaari kärkkymässä paikkaa nelosesta.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Kannatetaan ICE:n ehdotusta

Täysin samaa mieltä ICE:n kanssa siitä,että Viinaselle jatkoa ja vielä samaa mieltä paikkajaosta + vielä,että Viinasen voisi laittaa myös laitaan ja siten saataisiin myös Kauvo pelaavaan kokoonpanoon.Ketju kyhäelmäkin olisi valmiina Normio-Isosalo-Viinanen (3.ketju).

Kyllähän Santalakin sanoi,että oma sopimustarjous jätetty Viinaselle mutta kesken pleijareiden ei kommentoida mitään sopimusasioita.

Lauantaina voimme jo olla viisaampia mutta voipi olla,että menee ensi viikon puolelle ennenkuin uutta kuuluu.Saapa nähdä kuinka paljon sopimuksia ilmoitetaan nyt ensimmäisessä tiedotuksessa ja kuinka pitkälle kesä on ehtinyt ennenkuin uusista ulkomaalaisista tiedotetaan tai kotimaisista kovista vahvistuksista.

Koskakohan saadaan päätösiä,että kuinka isoilla porukoilla ensi kaudella yleensä pelataan?Eikös nyt jo ole pakeilla 6-7 sopimusta,mahtuuko vielä mukaan?
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin tuntuu siltä, että ensi kaudella kanukeista ei jatka kuin Hancock - kyllä minä ainakin hänet vielä pitäisin. Joukkue kaipaa kuitenkin vahvistukseksi sellaista todellista maalintekijää ja mielellään samaan ketjuun armoton pelintekijä. Voip olla, että Rautakorpi scouttaa pikkuisen paremmin pelaajia kuin Ika aikoinaan. Eikä sen (niitten) kavereitten tarvitse olla rapakon takaa. Pakistoon hommaisin myös yhden ison kaverin vielä lisää. Se on myös arvoitus, tuleeko maalivahdin hankinta kaikesta huolimatta eteen - jos minä saisin päättää, niin sellainen hommattaisiin. Ja perhanan hyvä sellainen.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Kotkafani
Se on myös arvoitus, tuleeko maalivahdin hankinta kaikesta huolimatta eteen - jos minä saisin päättää, niin sellainen hommattaisiin. Ja perhanan hyvä sellainen.

Lukolla ei missään tapauksessa ole minkäänlaista tarvetta uudelle maalivahdille!

Vehanen täyttää ruutunsa enemmän kuin hyvin ja vielä kun ensi kaudella saadaan Vuorio haastamaan Peteä niin ei ole huolen häivää tällä osastolla!
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Niin, parin mutkan kautta kuultujen Viinasen omien puheiden mukaan neuvottelut Lukon kanssa jatkuvat ensi viikolla...
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Joo-o, itse näkisin mielelläni kookkaampia ja voimakkaampia pelaajia lukossa. Tyyliin Mäkiaho. Hpk taklailee lukkolaisilta ilmat pellolle ja lukolla ei ole pelaajia joista olisi vastaamaan samalla mitalla vaan sitten mennään nyrkit pystyssä tai maila korkealla kostamaan. Ei, ei, ei. Nyt kun vielä Torkkikin ehkä lähtee niin kyllä kusessa ollaan, sanon vaan.

Ja mitä noihin nuorukaisiin tulee niin en kyllä mielelläni näkisi sekä 3. että 4. ketjua täynnä nuoria. Johan nämä play-offit todisti että kokemusta tarvitaan. Muuten hajoaa pää.

Sitten vielä unelma että jos nhl työsulku tulee niin olisi hienoa saada Pirnes lukkoon :)
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten rakennetaan menestyvä Joukkue?

En nyt ehdi sen tarkemmin ruveta analysoimaan, kun työajalla näitä juttuja kirjoittelen, mutta tuo nimim. Mogilnin viittaus siihen että hän ei haluaisi nähdä nuoria 3. ja 4. ketjussa herätti minussa ajatuksia.

Muistelin vähän yli kymmenen vuotta vanhoja aikoja, en tiedä kuinka moni JA:n lukijoista on tuolloin kiekkoa seurannut, mutta
silloinhan Lukossa pelasi hienoja nuorisoketjuja, kuten Alatalo-Saarikoski-Suvanto (kaikki noin 20 vuotiaita 90-luvun alussa). Sen ketjun peli oli todella hienoa katsoa ja siinähän nuoret nostivatkin tasoaan ja olivatkin ykköskenttänä aika nopeassa tahdissa.

Tuolloin myös omia junnuja nostettiin rohkeasti pelaavaan kokoonpanoon (ensin kokoonpanon täytteeksi tietysti, mutta näyttöpaikkojakin sai aina välillä) mieleen muistuu ainakin Lätti, Saarela, Sahlstedt, Rintanen, Grönman ja Grönvall. Kaikki näistä nostettiin liigaan jo ennen kun täyttivät 20.

Niin kuin muistamme tuo 90-luvun alku sujui niin, että runkosarjassa oltiin kovia (ainakin kotona), mutta kun PlayOffit alkoi, niin usein eväät loppui.
Kuitenkin kun sitkeästi jatkettiin pettymyksistä huolimatta, niin jotain aina opittiinkin ja lopulta voitettiinkin jopa mitalit (pronssia).

Lopultahan tuossa kävi ohraisesti, kun Bosmann päätös tyhjensi pajatson, "mitaliketju" katkesi ja Raumalla aloitettiin alusta. Nyt ollaan tilanteessa, että runkosarjassa pärjätään (toivottavasti myös ensi vuonna) ja muutaman vuoden päästä ollaan vakioporukka välierissä (tämä tietysti vaatii Joukkueen rungon säilyttämistä).

Eli rohkeasti vaan nuoria kehiin, tiedä sitten miten olisi käynyt jos (JOS ja JOS) Lukko olisi jo viime vuonna päässyt harjoittelemaan PO:ssa, niin olisko tilanne ollut tänä vuonna toinen?

Entä miten käy ensi vuonna, jos sama runko jatkaa?

Edit: Lisätty Lätti luetteloon (tietysti!)
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Mogilni
Joo-o, itse näkisin mielelläni kookkaampia ja voimakkaampia pelaajia lukossa. Tyyliin Mäkiaho. Hpk taklailee lukkolaisilta ilmat pellolle ja lukolla ei ole pelaajia joista olisi vastaamaan samalla mitalla vaan sitten mennään nyrkit pystyssä tai maila korkealla kostamaan. Ei, ei, ei. Nyt kun vielä Torkkikin ehkä lähtee niin kyllä kusessa ollaan, sanon vaan.


Silloinkin kun lukkolainen yrittää herättää joukkuettaan 2 maalin takaa-ajo asemassa kovilla pommeilla, sekä vastustajan kannattajat että omat alkavat puukottamaan selkään. Ongelma on siinä, että näitä pelejä ei taputtelemalla voiteta. Vastustajan täytyy pelätä, ei vain sitä että joku kieputtaa hienosti vaan myös sitä, että jos pistän pään alas ja keskityn kiekolliseen peliin, joku saattaa rysäyttää niskat nurin. Valitettavaa mutta totta, ei puhuta enää mistään punakoneen ajoista. Lukko on pitkälti tappiolla juuri fyysisellä puolella, ja tulemme myös olemaan niin kauan kunnes ymmärrämme, että se mitä Hancock teki oli ainoa oikea teko, mutta helvetin väärässä tilanteessa. Paremmalla tuurilla Keinänen olisi terve, ja Quinn olisi jatkanut kiekon kanssa siinä tilanteessa. Playoffeissa täytyy vetää äärirajoilla. Rapatessa roiskuu.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Sopivassa suhteessa kaikkia

Myönnän,että olen itse enemmän kallellaan noiden voimakiekkoilijoiden puoleen mutta kyllä ehdottomasti tarvitaan joka joukkueeseen myös "pienempiä",vikkelämpiä ja ehkä taitavampia pelaajia.Taustailjan esille tuomat ajat jolloin Sahlstedt,Rintanen,Lädä yms. pelasivat oli pointti siinä,että kaverit olivat pelanneet about 15 vuotta yhdessä ja tiesivät mitä kukakin teki,missä ja milloin.Voitiin siis pelata klap-klap peliä ja joskus nähtiin jopa pers-silmä syöttöjä jotka menivät aika usein kohdalleen.Ajat ovat noista ajoista muuttuneet ja niin on koko peli ja pelaajatkin.

Itse ihmettelin koko Taksutin tulon jälkeisen kauden ajan,että miksi koottiin ketju Luovi-Taksutti-Koivisto?Taitoa ja nopeutta on mutta ketäs näistä menee ripareihin tai peittämään vastustajan näkyväisyyden?Kuka menee vastustajan maalin eteen hakattavaksi?Kuka on puolustavassa roolissa auttamassa puolustajia?Kenellä riitti voima laidoissa vääntää?Tätä kysymysten ketjua voisi jatkaa maailman tappiin asti.Ei kukaan näistä on oikea vastaus.

Tähtisen ketjussa voima puolen asioista vastasi Toke,Hancockin ketjussa voimasta vastasi aika usein maestro itse tai Murphy/Normio ja 4.-ketju oli kokonaisuudessaan voimaa mutta taitoa puuttui jonkin verran mutta ei kai sitä 4.-ketjussa tarvitakaan?

Jokaiseen ketjuun mielestäni tarvittaisiin myös voimaa,eikä ns. voimalaiturin tarvitsisi olla mikään ns. supertähti vaan tavallinen liigatason pelimies.4.-ketjussa saa omasta mielestäni olla vaikka kaikkikin voimamiehiä mutta 1.-3.-ketjuissa saisi olla jokaisessa myös voimaa.Kun voimalaiturin ei tarvitse olla mikään superkyttä niin pelimarkkojakin nykyään eurojakin säästyy niihin kahteen muuhun huomattavasti parempaan ns. taitopelaajaan.En nyt tarkoita,että tämän voimamiehen pitäisi olla jostain Ö-divisioonasta hankittu hampaaton kaveri joka pelaa pelkällä vellilautasen hinnalla.

Itse esimerkiksi odotan paljon ensi kaudella taas herroilta Normio,Isosalo ja toivon,että myös Toke jatkaa ja vielä voisi hommata yhden ruman/ilkeän/hampaattoman röyhiän.Kyllähän Torkkokin ajaa sitä samaa asiaa mutta taitaa olla vielä sen verran kokematon kunnon röyhimisissä,että keskittyy noihin taklauksiin ja vastustajan muuhun ärsyttämisiin.Siivonen on jo vähän pidemmällä röyhijä koulussa mutta matkaa on hänelläkin vielä.

Taitaa oikea röyhijä pelureiden luku per/joukkue olla 5-6 ketjuihin ja loput tavallisia taitopelaajia.Mielestäni ei kannata pakkia uhrata röyhijä tyypin pelaajaksi.Kovuutta voi ja saakin pakissa olla (Porkka) mutta ei röyhijää.
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Sopivassa suhteessa kaikkia

Viestin lähetti TiDo28
Taustailjan esille tuomat ajat jolloin Sahlstedt,Rintanen,Lädä yms. pelasivat oli pointti siinä,että kaverit olivat pelanneet about 15 vuotta yhdessä ja tiesivät mitä kukakin teki,missä ja milloin.Voitiin siis pelata klap-klap peliä ja joskus nähtiin jopa pers-silmä syöttöjä jotka menivät aika usein kohdalleen.Ajat ovat noista ajoista muuttuneet ja niin on koko peli ja pelaajatkin.

Minä taas muistelisin noita aikoja, niin että "pojat" pelasivat kokeneempien pelaajien kanssa.

Jotenkin muistaisin "parivaljakon" Forss-Rintanen. Myöhemmin tietysti oli huippuketju Torkki-Sahlstedt-Arkiomaa ja Riihijärvi-Saarela parivaljakko oli tuhoisa ainakin ylivoimalla.

Niin sitä tässä ajan takaa, että minä rakentaisin ketjuja tyyliin
Voimalaituri-Taitosentteri-Nuori lupaus. Minulle tulee ensimmäisenä mieleen ketju Viitakoski-Helminen-Dahlman. Dahlman on pelasi tuossa ketjussa jo kaudella 2000-2001 ja sai pelata myös ylivoimaa(!), minun mielestäni on erittäin tärkeää, että ylivoima-aika jakautuu tasaisemmin (joskin selvä ykkösylivoima pitää olla) ja nuorille myös vastuuta.

Minulle, niin pakollinen Toni Koivisto viittaus taas, että eihän Toni voi olla kauhean hyvä ylivoimapelaaja, kun vanhemmat pelaajat joskus edestä lopettavat, kun mies ei ole neljään vuoteen pelannut viidestä minuutista enempää ylivoimalla.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Sopivassa suhteessa kaikkia

Viestin lähetti Taustailija


Niin sitä tässä ajan takaa, että minä rakentaisin ketjuja tyyliin
Voimalaituri-Taitosentteri-Nuori lupaus. Minulle tulee ensimmäisenä mieleen ketju Viitakoski-Helminen-Dahlman. Dahlman on pelasi tuossa ketjussa jo kaudella 2000-2001 ja sai pelata myös ylivoimaa(!), minun mielestäni on erittäin tärkeää, että ylivoima-aika jakautuu tasaisemmin (joskin selvä ykkösylivoima pitää olla) ja nuorille myös vastuuta.


Erittäin toimiva yhdistelmä tämä Voimalaituri-Taitosentteri-Nuori lupaus. Mainittua Ilveksen ketjua täysin vastaava on HPK:ssa ns. ykkösketjun manttelia kantava Virta-Keinänen-Lahti.

Kaikki muuten omia poikia, vaikka projektia ei ole käynnissä ollutkaan.
 

IceAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
VAHVA HUHU Porin torilla

Markku Tähtinen on mitä ilmeisemmin tekemässä paluuta Porin Ässiin kahdeksi seuraavaksi kaudeksi. :)

IceAce
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
On se Wince vaan aika ketku kun huhuareenaan kirjoittaa jotain paskaa Tähtisestä niin kaikki pellet uskoo heti ja kuvittelee että huhuareenan jutut pitäisi paikkaansa. Turha on tuota edellistä kommenttia noteerata mitenkään.

Nimim. Vujtek nähty Isomäessä

EDIT: Markulla sattuu olemaan vielä vuosi jäljellä sopimusta lukkoon ja aivan varmasti Ässät joutuisivat maksamaan saman summan sopimuksen purkamisesta mitä lukko maksoi Ässille. Se että löytyykö sellaisia rahoja Ässien kirstusta on sitten eri ketjun asia...
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hehheh, oli kyllä hauskaa luettavaa nuo huhuareenan jutut. Parhaimpana kommenttina ehkäpä tuo ajomatkajuttu. Tähtinen siis ajaisi päivittäin Porista Raumalle. Miksi Markku sitten osti Raumalta talon viime kesänä? Huvikseenko? No joo, kaikkeen sitä aina törmäilee. Odottaisin Tähtiseltä muuten ensi kaudella yli 45 pisteen kautta mikäli paikat kestää. Tällä kaudella tuli jo 40 paunaa vaikka pelasikin polvivaivaisena ja loppukausihan nyt meni sitten ihan pipariksi tuon kyynärpään takia. STT-ketju olisi mukavaa nähdä ensi kaudellakin Lukon väreissä, mutta ans kattoo ny. Pirnestä ja Kukia nyt monissa huhuissa ollaan tuomassa Raumalle, mutta huhuthan ovat aina varma kevään merkki. Eipä silti, kyllä ainakin minulle kelpaisi sentterinelikko Pirnes-Tähtinen-Kuki-Isosalo. 2 taitosentteriä ja 2 todellista voimasentteriä. Siihen vielä muutama kovan luokan laituri ja voimahyökkääjä kolmoseen niin avot...ja sitten heräsin:)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tällä hetkellä tuntuu, ettei tosta joukkueesta voi vaihtaa, kun 30 pelaajaa ja 3 valmentajaa. No se menee ohi, mutta eilen olin Vorssassa oman pojan playoffs pelissä (hävittiin sunnuntaina jatkuu) kuulin sikäläisten kuulleen "varmana tietona", et Tuukka Mäntylä Luulajasta ois tulossa ens kaudeks Meille (HuHu).
Onkos joku muu kuullu tämmöstä?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Lähdetäänpä liikkeelle toteamuksesta, että ennakoitavissa oli, että tämä oli se oppivuosi. Moni sai nyt sitä Play Off tuntumaa ja oli hienoa, että Jokelakin pääsi maalille.

Ensi vuonna!
Valmentajat: Lukko ei kaatunut tänäkään vuonna valmennukseen. Kyllä se oli Tapparallakin se ensimmäinen vuosi oppivuotena. Tästä on hyvä jatkaa. Rautakorpi- Makkonen- Urama on hyvä ryhmä.

Puolustajat: Porkalla, Hämäläisellä ja Bruunilla onkin jo kokemusta. Muutkin kuten mm. Harikkala, Honkaheimo, Purontakanen, Niskala saivat sitä myös. Ensi vuonna ei sitten enää maila purista yhtälaisesti.

Hyökkäys: Saarela tänään heikko, mutta mm. Tähtisen ensimmäiset Play Offit kuten Viinasenkin. Hancockin ja Tkaczukin laittaisin vaihtoon sitä myöden kuten Murphynkin. Ulmer sen puoleen saisi jatkaa puolestani. Varmasti oli Normiolle, Kauvosaarelle, Torkille, Koivistolle, Yli-Torkolle ja niin edelleen arvokas kokemus. Tästä on hyvä jatkaa ensi vuonna.

Joukkue ei pystynyt pelaamaan kuten toivoimme. Ei maailma tähän kaadu, vaan janoamme lisää menestystä. Rautakorven tulon jälkeen kuitenkin Lukon pelissä oli sitä jotain. Jatkossa on lupa odottaa parempia vuosia. Toivottavasti saamme hyökkäykseen hyvän ryhmän.

Joukkue tietysti on kokoonpanossa:
Vehanen-Jokela

1.
Rintanen-Sahlstedt-Ulmer
Bruun-Hämäläinen

2.
Saarela-Tähtinen-YliTorkko
Porkka-Niskala

3.
Siivonen-Viinanen-Normio
Purontakanen-Janne Grönvall

4.
Selänne-Kauvosaari-Hagelberg
Honkaheimo-Heikkinen

(Sairaslomalla Kariya, Eric LIndros ja Isosalo)

:D
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Oletkos sinä metsästäjä kuullu siellä puolen lahtee, tästä Mäntylästä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muista pelaajista ei nyt hallissa puhuttu kuin siitä että ensi kaudeksi olisi kiikarissa ulkomaalainen kassari. Eikä sekään mikään varma huhu ole, vaan näitä perinteisiä hallihuhuja tyyliin (mää kuulin että kummin kaiman serkku oli kuullut torilta että...).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös