Lukko ja Ässät yhteen?

  • 6 477
  • 94

Carlos

Jäsen
Re: Re: Mitä yhdistetään?

Viestin lähetti JanJ


No no. Miksi Ässät ottaisi tietoisen riskin ja alkaisi yhteistyöhön tuomittujen rikollisten kanssa?
Kirjapitotaito kun muistaakseni rajoittuu ruutuvihon täyttämiseen. Heh heh :)

Hymiö tai ei, olisin porilaisena kokolailla hiljaa rikollisista...
 

Tuamas

Jäsen
Re: Re: Re: Mitä yhdistetään?

Viestin lähetti Carlos


Hymiö tai ei, olisin porilaisena kokolailla hiljaa rikollisista...

- ?
Ässien johtohenkilöistä ei ole ketään edes syytetty rikoksesta (edit: siis liittyen ässien toimiin), Lukon jotohenkilöt TUOMITTIIN rikoksista.

Jalkapallo onkin sitten eri laji...
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Carlos on viettänyt liikaa aikaa Raumalla. Sen huomaa siitä, että Lukon johto on tuomittu kirjanpitorikoksista vankeuteen ja hän syyttää Ässien johtoa siitä.

Ja jos ruvetaan kaikkia porilaisia syyttämään, niin voisi miettiä mitä suosikkiseurasi IFK:n pelaajat ovat tehneet vapaa-aikanaan. Joku voi tarttua siihenkin täkyyn tässä yhteydessä.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JanJ
Carlos on viettänyt liikaa aikaa Raumalla. Sen huomaa siitä, että Lukon johto on tuomittu kirjanpitorikoksista vankeuteen ja hän syyttää Ässien johtoa siitä.

Ja jos ruvetaan kaikkia porilaisia syyttämään, niin voisi miettiä mitä suosikkiseurasi IFK:n pelaajat ovat tehneet vapaa-aikanaan. Joku voi tarttua siihenkin täkyyn tässä yhteydessä.

Lukon johto on tuomittu juu, eikä sitä kukaan voi kiistää. Ässistä ei vielä tiedä mitä tulee. Joka tapauksessa lienee selvää että ihan puhtaita jauhoja ei ole pussissa, tulee sitten lopulta tuomioita tai ei.

Ja muuten mitä "liikaan aikaan Raumalla" tulee, täällä ollessa olen käynyt sekä Ässien että Lukon peleissä ihan yhtä lailla, ja molempia "kannatan" ihan yhtä paljon. Hifk on tietysti kaukana edellä, mutta sympatiat tulee kyllä molemmille satakuntalaisille joukkueillekin. En siis katsele asioita liian värillisin lasein.

Ja kerrotko minulle parahin JanJ mitä Hifk:n pelaajat ovat tehneet vapaa-aikanaan? Jos viittaat tällä siihen takavuosien naurettavaan raiskaus-jupakkaan, niin etpä paljoa taida asioista tietää. Enkä muuten syytellyt kaikkia porilaisia.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Ja kerrotko minulle parahin JanJ mitä Hifk:n pelaajat ovat tehneet vapaa-aikanaan? Jos viittaat tällä siihen takavuosien naurettavaan raiskaus-jupakkaan, niin etpä paljoa taida asioista tietää. Enkä muuten syytellyt kaikkia porilaisia.

No eipä kiinnosta enää noita huumejuttuja tonkia.

Lisäksi mainitsemasi raiskaus-epäilyt (joita en edes muistanut) ovat samalla asteella kuin Ässien rikosepäilyt. Ei näyttöä.
 

Tuamas

Jäsen
Kaksi lainausta, parahin Carlos. Onko puheissasi havaittavissa ristiriitaisuuksia?

Viestin lähetti Carlos

Joka tapauksessa lienee selvää että ihan puhtaita jauhoja ei ole pussissa, tulee sitten lopulta tuomioita tai ei.

Viestin lähetti Carlos

Jos viittaat tällä siihen takavuosien naurettavaan raiskaus-jupakkaan, niin etpä paljoa taida asioista tietää.

- Sinun logiikallasi myös tuossa hifkin raiskausjutussa on siis perää, eihän voi olla puhtaita jauhoja pussissa jos poliisi tutkii asiaa, eihän?
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Carlos, otan osaa. Ei näistä talousasioista kannata edes mainita porilaisille mitään, näyttää olevan sen verran herkkä paikka.
Ihmeellistä miten tämän otsikon alla päädytään pukumaan Hifkin raiskauksista.
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti benicio
Carlos, otan osaa. Ei näistä talousasioista kannata edes mainita porilaisille mitään, näyttää olevan sen verran herkkä paikka.
Ihmeellistä miten tämän otsikon alla päädytään pukumaan Hifkin raiskauksista.

- Mielestäni on ainakin pirun kyseenalaista alkaa esittämään tietoja ässien "rikoksista" faktoina, kun kirjoittajilla ei yleensä ole niin mitään tietoa tämän pohjaksi.

Carlos veti itse mukaan tämän hifkin einiinmiellyttävän asian, lue vaikka itse.
 

kohottaja

Jäsen
Lukko ja Ässät - kuin tuli ja vesi

Koko keskustelu on sikäli turha, ettei seuratasolla seuroja voida millään yhdistää. Ne ovat kuin tuli ja vesi, molemmat tarpeellisia oikeissa paikoissa, mutta vesi sammuttaa tulen eikä kohta ole kumpaakaan!

Yhteistyötä ei voida tehdä kuin korkeintaan pienimuotoisesti jollain talouden osa-alueella ja ehkä jonkinlaista yhteistyöscouttausta Mestiksestä ja Suomi-sarjasta.

Ongelmana on se. että Ässien on saatava taloutensa kuntoon, jota se ilmeisesti kovasti yrittääkin. Lukolla ei ole tällä hetkellä taloudellisia ongelmia, vaikka negatiivisen tuloksen tekikin. Se oli kuitenkin siedettävä.

SM-liiga tarvitsee molempaa satakuntalaisseuraa. Molemmat kuuluvat liigaan ja tilaa pelillisesti olisi vielä 1-2 joukkueelle (KalPa-Jukurit akselilla ja Vaasassa sitten kun seura on liigakelpoinen). Kuka kuvittelisi esim. Stadissa Jokerien ja HIFK:n yhdistämistä, jotta saataisiin "parempi seura ja paremmat taloudelliset edellytykset menestyä!"

Ensi kausi tullee olemaan pelillisesti Lukolle mennyttä kautta parempi. Eepikin palaa Lukkoon. Ässillä on edessä menestyksen suhteen vaikea kausi, mutta tärkeää on saada talouskin kuntoon. Silti jollain pitäisi saada joku katsojakin Isomäen halliin. Ässien soppareita katsoessa koossa on yksi kakkoskenttä ja kolme neloskenttää!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti benicio
Carlos, otan osaa. Ei näistä talousasioista kannata edes mainita porilaisille mitään, näyttää olevan sen verran herkkä paikka.
Totta. Ainoa liigaseura jonka johto on tuomittu talousrikoksista on Rauman Lukko (tuttavallisemmin Luk). Siksi on outoa että rauman suunnasta yritetään pottuilla Ässien talousepäilyistä jotka eivät johtaneet mihinkään.

Ihmeellistä miten tämän otsikon alla päädytään pukumaan Hifkin raiskauksista.

Niin, outoa että Carlos veti senkin tähän mukaan.
Yritti ilmeisesti paikata surkeaa kuittailuyritystään vetämällä jotain ihme selitystä sekaan. Liikaa aikaa Raumalla, on minun diagnoosini asiaan.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Mitä yhdistetään?

Viestin lähetti JanJ


No no. Miksi Ässät ottaisi tietoisen riskin ja alkaisi yhteistyöhön tuomittujen rikollisten kanssa?
Kirjapitotaito kun muistaakseni rajoittuu ruutuvihon täyttämiseen. Heh heh :)






Aika hyvä kuittailuyritys, mutta ohi meni niin että päätypleksit kolisee. Nämä tuomitut rikolliset kun ovat Lukon ENTISTÄ johtoa.

Toisin Porissa missä "gangsteri" itse ylentää itsensä puljun toimitusjohtajaksi.

No. Hyvä että edes joku uskoo porilaisen kiekkoilun nuhteettomuuteen :) Ja todettiinhan se O.J. Simpsonkin syytömäksi, joten eihän sitä koskaan tiedä... Porissa kun on kaikki mahdollista, ainakin nakkikioskin jonossa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi ?? No siksi että raumalaiset ja porilaiset...

Mokka on mielestäni vielä mukana, eikö ? Ja eikö Laihokin ole jossain hallituksessa ?? Johansson on jo lähtenyt.

Lopettakaa jo.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JanJ

Totta. Ainoa liigaseura jonka johto on tuomittu talousrikoksista on Rauman Lukko (tuttavallisemmin Luk). Siksi on outoa että rauman suunnasta yritetään pottuilla Ässien talousepäilyistä jotka eivät johtaneet mihinkään.

Niin, outoa että Carlos veti senkin tähän mukaan.
Yritti ilmeisesti paikata surkeaa kuittailuyritystään vetämällä jotain ihme selitystä sekaan. Liikaa aikaa Raumalla, on minun diagnoosini asiaan.

Jatketaan nyt sitten vielä vähän. En missään vaiheessa sanonut että porissa olisi tehty talousrikoksia, totesin vain että porilaisena ei välttämättä kannata alkaa hirveästi "soittelemaan" talousrikoksista raumalle päin, ei tiedä mitä teilläkin vielä siellä tulee. Mutta kuten benicio sanoi, taitaa olla liian arka aihe teille.

Ja jos luet ketjua taaksepäin, tuo raiskausepäily lähti siitä että viittasit "Hifkin pelaajien tekemisiin siviilissä", josta esitin kysymyksen, että tarkoitatko kenties tätä. Porilaisilla on ehkä se ongelma että eivät pääse/halua rakkaasta kotikaupungistaan minnekään, ja ovat siksi sitä mitä ovat. Minä olen ollut Raumalla kohtalaisen vähän aikaa, enkä yhtään liikaa, sinä taas olet tainnut olla porissa vähän liiankin kauan.

Vielä vinkkinä kaikille: "Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin."

case closed.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Minä olen ollut Raumalla kohtalaisen vähän aikaa, enkä yhtään liikaa, sinä taas olet tainnut olla porissa vähän liiankin kauan.

Jep. Sekuntikin raumalla on liikaa,
kun taas toisaalta itse muutin Porista pois jo 1994.

Surkea keskustelun päätös.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
eikös Antti Heikkilä ole myös yksi syytetyistä FC Jazzin tapauksessa korjatkaa jos olen väärässä. Muistelisin että jossain olisi ollut juttua tosta.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Heikkilä on kyllä syytettynä Jazzin asioista, mutta keskustelussa on ollut kyse Ässien tutkinnasta josta ei ole mitään ainakaan vielä löytynyt.

Mutta eiköhän lopeteta tämä typerä Pori-Rauma sota ei tässä ole mitään järkeä varsinkin kun joillakin alkaa menemään pelkästään henkilökohtaiseksi vittuiluksi.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sovitaanko vaan niin että porilaiset vihaavat raumalaisia ja kaikki vihaavat porilaisia..

Juha Turkka sanoi Ensi-ilta ohjelmassa Brad Pittin tähdittämän Mexico elokuvan kohdalla että:

"Jos minun pitäisi filmata Mexico Suomessa niin tekisin sen Porissa.. Se kun ilmentää samanlaista pikkurikollisuutta, taantumusta miksei surkeuttakin koko Suomelle niin kuin Mexico yhdysvalloille"

noniin.. rauhoitutaan, kuten meksikolaiset niin porilaisetkin ansaitsevat SM-liigajoukkueen ja ovat todellakin se väriläiskä liigassa, olivat johtajat talousrikollisia tai eivät. Niin kauan saa kusettaa kunnes jää kiinni. Odotetaan maltilla mitä tuleman pitää ja annetaan sitten sapiskaa häviäjille.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rauha maahan!

Vaikkei pojat mulle kuulu, mutta relatkaa nyt;) . Ei niin vakavasti. Näin ulkopuolisena, tuomarin ominaisuudessa, sovittakoon sellainen tasapeli, että Ässät ja Lukko yhdistyy samaan aikaan kuin Jokerit ja IFK. Että se siitä todennäköisyydestä:D

Ajatelkaa positiivisesti: Kesä tulee, tyttöjen vaatteet vähenee, terasseja, bissee, vai mitä? Ollaan sitten taas syksystä lähtien kuka mitäkin rikollisia, jeh?:D

Hyvää kesää sekä Poriin, että Raumalle!;)

terveisin
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Senior puhuu asiaa kesällä on muutakin tekemistä kuin istua koulunpenkillä ja vittuilla porilaisille. Sekin on tosin hauskaa mutta kyllä ulkona on hieno ilma ja terassi ei ole täällä ainakaan ihan vielä auki piti jo meinaan käydä muttakun se aukeaa vasta 15.00 no ei vaan ei Porilaisille saa nauraa. Eikä myöskään Raumalaisille mä tiedän ruvetaankin yhdessä nauramaan Helsinkiläisille. Ihan jokehan toi vaan oli ei kenellekkään saa vittuilla se on tyhmää ja vain vähäjärkisten hommaa.
 

osa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sport
nimenomaan

HELLsinkiläiset on __________!!!!! miksette te voi nauraa helsinkiläisille siellä niinku muukki. toisianne sielä haukutte. ottakaa ny järki käteen. helsinki on __________!!!!! siitä mallia. ;) ;)
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa-a

Aikamoista propagandaa. Kaipa tuolla on sitten tehty selväksi mihin Länsi-Suomen mielestä kaupungin verorahat tulisi suunnata. Ettei vaan kääntyisi omaan nilkkaan. Uskonpa että Raumalta löytyy kuitenkin enemmän ihmisiä jotka ovat valmiita pitämään kukkarostaan kiinni ja sanomaan jääkiekolle tervemenoa, kuin tukemaan tuota ajatusmallia. Ainakin näin on ennen ollut, tiedä sitten ovatko mielipiteet tuosta muuttuneet.

Enitenhän tuossa naurattaa tuo porilaisen kiekkokulttuurin mainostaminen. Halli on ja parkkipaikatkin olisivat siellä parempia? Ettei vain tarkoittaisia halvempia..
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Länsi-Suomen jutulla pyritään selvästi herättelemään Rauman kaupunkia tukemaan paremmin Lukkoa. Pahaa verta tuntuu Ässien liiallinen tukeminen Porissakin herättäneen, joten Skoda on siinä mielessä erittäin oikeassa.

Sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatus. Olisiko kyseessä silloin porilainen vai raumalainen joukkue? Porin Lukko?

Kyllä niitä porilaisia varmaan olisi, jotka liigakiekon puutteessaan kävisivät Isomäessä katsomassa kenties minkä tahansa seuran kotiotteluita. Äärimmäisimmät Ässä-kannattajat tuskin paikalle eksyisivät. Jos se, että asuinkaupungissa on liigaseura, täyttää kiekon seuraamisen tarpeen, niin kai se silloin on sama, kenen peleissä käy. Tuolla logiikalla minunkin olisi kannattanut Turussa asuessani käydä vain TPS:n matseissa.

Takin kääntämisessä olisi pelkkää omaa mukavuuttaankin ajatellen ollut pirusti järkeä, mutta kun tunteet eivät tottele järjen ääntä. Ja jos asioita ajatellaan pelkällä järjellä, niin mitä järkeä tässä touhussa loppujen lopuksi edes on.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin kun tuon jutun luki oli selvä että viesti oli päättäjille. Ei tuossa niinkään kiekkoasiaa ollut muutakuin nimet. No saapa taas sporttilan jarit jutun aihetta jos ei muuta löydy ja jos tuo silmiin osuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös