Viestin lähetti rellu
Ei hyvää päivää.... Tämä menee nyt hieman off-topic, mutta pakko sanoa, että tämä Eepi-kinastelu menee nyt ainakin täällä raumalaisille paikalla olleille 100-0. Sistis perustaa näkemyksensä Radiosta kuultuun ja nimimerkki Ossin kirjoitukseen, joka puolestaan perustuu Joksin selostuksen rivien väliin, Joksin ja Höntsyn (ketä lienevät) kertomaan :))). Ai niin, mutta onhan Sistis kerran Osiin tavannutkin eikä se ainakaan silloin puutä heinää puhunut :)) Hoo hoo ja heh heh...
Hahhaa ja hehhee.... arvasin jo, että joku neropatti lukee kommenttejani, kuin piru Raamattua, enkä ota tästä hernettä nenään. Jos luetun ymmärtäminen on kehnoa, niin olkoon. Turha ruveta väkisin paukuttamaan mielipidettä kalloon.
Erehdyin, sillä tulkitsin, että Ossi olisi ollut paikalla, mutta hänellä onkin näemmä myös pohjana sama lähde, kuin meikäläisellä, joten tästä pahoitteluni.
Ja se, mitä perustelin sillä että olen Ossin tavannut, on lähinnä se, että Ossi ei ole sellainen henkilö, joka puhuisi asioista paskaa. Eli siis, mikäli hänen kommenttinsa olisi tullut pelistä nähdystä asiasta, en epäilisi sitä ollenkaan. Tämä ei nyt toki päde, sillä myös Ossin kommentti on siis Joksin selostuksesta saatua.
Hee hee... ja sorry Ossi, jos jouduit meikäläisen väärinkäsityksen takia tähän keljuun väittelyrumbaan mukaan...
Ja edelleen, kuten Ossi jo sanoi, niin tuo tarkistetaan varmasti videolta vielä. Linjatuomari on kuitenkin raportoinut Siipolle ja tämä on passittanut Eepin ulos. Tämä tukee melkoisesti sitä, että kyseessä on ollut vakava rike, josta on rankaistu aiheellisesti. Odotetaan nyt kuitenkin päätöksiä virallisilta tarkkailijoilta.
Ja kuten ensimmäisen viestini teksti kuului:
Jos kerran linjuria pistetään suoraan päin taulua, niin ei siinä silloin ole muuta vaihtoehtoa.
Eli siis tämä tuomio on oikeudellinen,
jos tuo lyönti pitää paikkaansa. Ja edelleen
jos lyönti pitää paikkaansa, niin se kymmenen ottelua on mielestäni sopiva rangaistus.
Jos taasen todetaan, että Eepi ei ole lyönyt tuomaria, niin sitten that´s it. Ei pelikieltoa Eepille.
Minä en missään vaiheessa ole tuota pelikieltonäkemystäni perustanut tilanteeseen, jota en nähnyt. Olen vaan tarkoittanut sitä, että mikäli lyönti on tapahtunut ja Eepi todetaan syylliseksi, siitä
on seurattava iso rangaistus. Tämä olkoon loppukaneettini, jos tämä ei jonkun kalloon vielä uppoa, niin olkoon, ei väkisin.