Lukko-HPK 5.1.2003 Rauma

  • 10 944
  • 108

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Painu siipo piip tai tässätapauksessa kyseinen h**o vois mennä mielummin siihen viereiseen reikään, olen ennenkin kritisoinut kyseisen puusilmän otteita, ei sm-liigassa voi olla tommosta tuomaria.


AMMATTITUOMARIT HELVETTI HETI PELEIHIN

Ika harmivaan puhu taas asiaa lehdistötilaisuudessa joten eiköhän tästä lukkoa muisteta 10 000€ sakolla kuten on tapana ollut, muut saa kyllä aukoa tuomareill. HPK taas voitti normaalilla tavalla eli kovaa keskialueen kahvausta ja käy tekemässä 1 maalin onnekkaasti, ei voi mitään kun sm-liiga sallii tälläsen miehessäroikkumiset ja sitten viellä vihelletään kahvauksen kohteelle 2 min jäähy mailastakiinnipitämisestä.

Ps. mister x:n viheltämistä peleistä lukko ei ole voittanut ainuttakaan ja niissäkin on vihellykset mennyt miten sattuu.

Edit koitin siistiä hieman tekstiä.
Noose katsos kun kyse ei ole ainostaan yhdestä tilanteesta jonka tämä vihelsi väärin.
 
Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Mitä sanottiin pressissä, JJ ja Ika? Radio Janne ei sitten näköjään jostain syystä lähettänyt pressiä kuten normaalisti.
 

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Voittoputki sen kuin jatkuu ja ratkaisijoita löytyy näköjään joka kentästä.Hyvä Ylli,siitä se lähtee!!!

Tais Eepilläkin pasmat seota pahemman kerran,jos on Radiota uskominen.
Jäädään odottelemaan sanktioita.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Damien
Painu siipo vittuun tai tässätapauksessa kyseinen homo vois mennä mielummin siihen viereiseen reikään, olen ennenkin kritisoinut kyseisen paskiaisen otteita, ei sm-liigassa voi olla tommosta tuomaria.


AMMATTITUOMARIT HELVETTI HETI PELEIHIN

Hmm.... taitaa tulla Eepille kyllä pitkä pelikielto, ja epäilen, että joku muukin on nyt tulilinjalla pelikiellon suhteen. Ja nyt en puhu (tietääkseni) yhdestäkään Lukon pelaajasta.

Mutta hyvä Damien, mitenkä mielestäsi olisi Siipon sitten pitänyt tehdä? Jos kerran linjuria pistetään suoraan päin taulua, niin ei siinä silloin ole muuta vaihtoehtoa. Ei millään. Ja pistän vaikka pääni pantiksi, että tästä tempusta puhutaan pitkään. 10 ottelun pelikielto Eepille on meikäläisen mielestä ehdoton minimi. En nähnyt kyseistä tapahtumaa muuta kuin Radio Jannen nettiradiosta, mutta kuten muutkin ovat vahvistaneet, niin pakko sen on pitää paikkaansa.

Ja ainakin se, mitä Jannesta kuuntelin, niin Siipo onnistui tuomaroinnissaan hyvin. Ja Jannen miehet eivät anna helpolla positiivista palautetta, oli tuomioiden suunta Kerhon kannalta positiivinen tai negatiivinen.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Viestin lähetti Noose
Hämäläinen ulos tarjottuaan suoraa linjatuomari Kautolle. Tuskin yhteen matsiin jää Eepin bänni. Pari minsaa jäljellä ja viiden minuutin yv, oikein.

Siirapin on aivan turha itkeä. Jos tuomarin koskemattomuutta rikotaan niin Eepi on heikoin lenkki. Edes Siipo ei voi olla ajamatta raumalaisten suosikkia pihalle, vaikka kuka olisi.

Kuinka moni teistä kerhofaneista oli tänään äijänsuolla vai oliko tuo kaikki jostain paikallisradiosta kuultua, että Hämäläinen olisi lyönyt linjuria? Itse olin paikalla ja se mitä minä näin oli se että Eepi oli rauhassa menossa vaihtoon, kun Jyrki Louhi löi miestä nyrkillä takaraivoon ja kun Eepi kääntyi niin tämä linjuri kävi Eepiin kiinni. Eepi ei siinä syleilyssä viittinyt kauan olla kun HPK oli tulossa ylivoimahyökkäykseen, joten Eepille tuli kiire alas, kun ei kerran uutta miestäkään voinut kentälle laittaa kun Eepi oli siinä vaihtoaitioden edessä tuomarin syleilyssä! Itse en todellakaan nähnyt Eepin lyövän kertaakaan linjuria, ainoastaan riuhtaisevan itsensä irti linjurin otteesta! Olisittepa kuulleet Lehkosen kommentit kyseisestä tilanteesta lehdistötilaisuudesta!! Mies joka on pelannut yli tuhat ottelua eikä ole koskaan edes varmaan kiroillut heitetään pihalle jonkun vitun lipputangon takia!!!

Koko tuomari työskentely oli muutenkin tänään aivan syvältä! Jos joku Lukkolainen sattui voittamaan selvästi aloituksen niin silloin se poikkeuksetta uusittiin. Yhtään mailasta kiinnipitämistä tää Siipo ei nähnyt koko ottelussa vaikka HPK pelasi lähes koko ottelun kymmenellä mailalla! En enää ihmettele että HPK on niin korkealla sarjataulukossa kuin on jos jokainen tuomari sallii tuollaisen mailassa roikkumisen. Taitoa joukkueessa on kuitenkin sen verran että itse ne aina muutaman maalin pystyy tekemään, mutta vastustajan on hiukan vaikea tehdä maaleja kun mailassa roikutaan koko ajan! Ennen olen aina toivonut HPK:n pärjäävän kun joukkue on samalla tavalla pikku kaupungin joukkue kuin Lukkokin, mutta en kyllä enää tän päiväisen jälkeen! Tai katsotaan sitä sitten muutaman päivän jälkeen uudelleen kun pulssi on vähän rauhoittunut! :-) Nyt on vitutus niin kova ja varsinkin tän päiväiseen tuomarilinjaan! Tästä lähtien iltarukouksissa pitää aina muistaa toivoa että Siipo ei ikimaailmassa enää viheltäisi yhtää ainoaa Lukon liigaottelua!!!!

PS. Koska SMS-ketju on viimeksi jäänyt pisteittä?
 

laatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siipoko onnistui ? Kuka voi niin väittää. Ei edes HPK-fanit vaikka omat voittivatkin ?

HPK kloppi lyö Eepiä takaraivoon vaihtoaitioiden edessä. Eepi kostaa ja linjuri tulee väliin, jonka Eepi "ohjastaa" pois tieltä.

??? Kysymyksiä tilanteesta ???

1. Miksi peli vihellettiin poikki vasta myöhemmin ?
2. Miksei Lukolta istunut Eepin vitosta kukaan ?
3. Oliko HPK:lla kyseisessä tilanteessa (alivoima) 5 miestä kentällä ?

Käsittämätöntä.

Tästä ei enää olisi puuttunut kuin Jalosen mailanmittausfarssi !
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Viestin lähetti Sistis
Hmm.... taitaa tulla Eepille kyllä pitkä pelikielto, ja epäilen, että joku muukin on nyt tulilinjalla pelikiellon suhteen. Ja nyt en puhu (tietääkseni) yhdestäkään Lukon pelaajasta.

10 ottelun pelikielto Eepille on meikäläisen mielestä ehdoton minimi.

Mikä ihmeen oikeudenjakaja sinä olet? "Epäilen ja meikäläisen mielestä" - kommentit ovat aika puuta heinää jos tilanteita ET OLE nähnyt. Eiköhän jätetä nämä sanktiot(jos niitä tulee) niin kyseisille herroille jotka niitä jakavat, kiitos ja näkemiin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Noose
Mitä sanottiin pressissä, JJ ja Ika? Radio Janne ei sitten näköjään jostain syystä lähettänyt pressiä kuten normaalisti.
Ramonasta kuulunut lehdistötilaisuus alkoi epämääräisellä puheensorinalla, kunnes Lehkonen alkoi karkeiden voimasanojen saattelemana arvostella jotain "saatanan lipputankoa" joka teki jotain.. Jutta Jalonen yritti solkotta jotain väliin mutta Ika höyrysi niin, että haastattelijan piti korottaa ääntään jotta tilaisuus pääsisi varsinaisesti käyntiin.

Se mitä lopussa tapahtui, jäi allekirjoittaneelta osittain näkemättä. Ajassa 57.55 Äijänsuon tulostaulukin meni sekaisin kun tämä Hannu Kapasen kaveri Siipo näyttää Eepille päätyovea Siitähän se haloo vasta nousikin. Joku puhui jostain mailojen mittauttamisesta, mutta pitänee katsoa paikallis-telkusta huomenna uusinta jos siinä näkisi mitä syntiä #77 on ylipäällikkö Siipon mielestä tehnyt.

Itse pelistä. Tasaista ja melko tasokasta peliä verrattuna pariin edelliseen kotimatsiin. Maalivahdit olivat molemmat hyviä. Puurulalla oli silmät selässäkin muutamassa tilanteessa, sen verran ihmeellisiä hannu hanhi torjuntoja hän tililleen sai.

Melko hyvä peli muuten, mutta lopputulos tottakai vituttaa, vielä kun Tapparakin meni tänään voittamaan. Kyllä tästä matsista riittää varmasti puhuttavaa vielä niin että Jatkoajankin palvelin hehkuu punaisena...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Äksönn
Mikä ihmeen oikeudenjakaja sinä olet? "Epäilen ja meikäläisen mielestä" - kommentit ovat aika puuta heinää jos tilanteita ET OLE nähnyt. Eiköhän jätetä nämä sanktiot(jos niitä tulee) niin kyseisille herroille jotka niitä jakavat, kiitos ja näkemiin.

Niin, vaikkapa toivotatkin minulle näkemiin, niin tulen kuitenkin takaisin ja kerron sinulle nyt selkeästi kantani:

Mikäli Eepi on lyönyt tuomaria, kuten Radio Jannen selostuksessa sanottiin, ja kuinka esimerkiksi nimimerkki Ossi kertoo, niin tässä tapauksessa olen sitä mieltä, että kymmenen ottelua on ehdoton minimi. Siis aina kun tuomarin koskemattomuutta rikotaan, tarvitaan ehdottomasti ankaria rangaistuksia. Tuomari on koskematon, tapahtui tilannetta ennen mitä tahansa. En missään nimessä hyväksyisi tilannetta, olisi sitä edeltänyt vaikka mikä tapahtuma.

Minä en - ainakaan toistaiseksi - ole nähnyt tilannetta edes TV-ruudulta. Minä en teekään päätöksiä rangaistuksen suhteen, kerroin vaan mielipiteeni. Onneksi paikalla on niitä henkilöitä, jotka tilanteen näkivät. Ja en nyt tarkoita ketään Lukko- tai HPK-faneja, Lukko-fanit kun pistäisivät Louhelle sen pelirangaistuksen ja Kerho-fanit taasen Eepille. Tarkoitan nyt ottelun virallisia tarkkailijoita ja SM-liigan kurinpitoelimiä, joille tästä raportoidaan.

Menikö tämä nyt kalloon?

edit: Ja toisella pelikiellolla en viitannut kehenkään paikalla olleeseen jääkiekkoilijaan, vaan.... päättele itse quotestani.
 

Kelpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, D Team, Diskos, JJK, JYP
Miksi raumalaisten lynkkausinto kohdistuu Siipoon? Tuskin Siipo edes tilannetta näki koska ei peliä poikki laittanut. Linjamies joka Hämäläisen kanssa nahinassa oli mukana raportoi aiheesta seuraavalla pelikatkolla päätuomarille, joka teki linjamiehen kertomuksen perusteella päätöksensä. Jos linjamies kertoo että pelaaja löi häntä niin ei siinä päätuomarilla todellakaan ole muuta mahdollisuutta kuin pistää mies pihalle.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tasainen peli, mutta 0-1 oli ehkä oikeutettu tulos, sillä HPK:lla oli ehkäpä muutama paikka enempi, mutta lukolla aika sekoilua koko peli. Ekassa erässä näkyivät jo merkit siitä mitä pitää tuleman, Siipo pilaa illan. Ihan käsittämätöntä paskaa koko linja, HPK käytti tilaisuutta aika rankasti hyväkseen ja sen peli oli jatkuvaa estämistä, roikkumista ja kahvaamista. Vituttaa että sarjakakkosenkin täytyy pelata tuolla tavalla. Jalonen tosiaan haluaa piikkipaikan hinnalla millä hyvänsä.. Viimeinen kaksi minuuttia meni sitten lukon pelatessa alivoimaa, jonka HPK käytti lähinnä kierrellen oman maalin takana ja syötellessä siellä. Mahtoivatko kertaakaan edes yrittää punaisen yli. Yleisesti jäi vain hirveä vitutus ja todella huono maku kaikesta. Se että Radio Janne kehui Siipoa johtui varmaan siitä, että HPK:lta jäi tosi paljon jäähyjä viheltämättä, kai sielläkin sentään öh.. ritarin väriset lasit ovat. Koivisto Lukolta loikkasi yhden jäähyn HPK:lle.

Eepistä: Dexu ja laatzu näkivät ja kokivat saman kuin minä.. filmi katkesi seeproilla tosi pahasti. J.Jalonen eka kommentoi jotain aika kovaa ja sanoi sitten Lehkosen turpamoottorin käynnistyttyä vain, että "eeh.. näin sittenkin vain, että linjuri lennähti parisen metriä.. eeh"

HPK fanit olivat tosi hyvin esillä, hyvä meininki.. kotiyleisö oli tunnetusti hiljaa ja se alkaa jo hävettää. Muutaman kerran kun huutelin niin naapurissa vikistiin, että onko pakko huutaa koko ajan, heh heh..
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Niin, kyllähän Eepi kuumana kävi Louhelle, mutta ainakaan allekirjoittanut ei nähnyt mitään kovin vakavaa Eepin tekemänä. Peliä ei ilmeisesti vihelletty poikki rangaistuksen vuoksi, vaan pelikatkolla tehtiin raporttia Siipolle Eepistä. Eli linjamies kertoi näkemyksensä, jonka perusteella Eepi lähti mäkeen. No, pelikieltoon mies joutunee joka tapauksessa, sääli, etenkin kun Purontakanenkin loukkaantui.

Oli kyllä lehdistötilaisuus melkoista kuultavaa, kuulosti siltä kuin Ika ja JJ olivat aika lähellä fyysistä kontaktia...
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
HPK kyllä Riston mukaan roikkui mailassa jatkuvasti ja kyllä Ripakin aika rajusti Siipoa arvosteli kun tämä antoi Ulmerille jäähyn kun kerhon pelaaja piti hänen mailastaan kiinni ja kun Ulmer yritti riuhtaista mailaa irti,kerhon pelaaja kaatui ja Siipo antoi Lukolle jäähyn...-Älytön pelle,karjui Risto...

Ihmettelin hiukan kun lehdistötilaisuus alkoi niin ensimmäiseksi kuului armotonta kiroilua tähän tapaan:Vitun lipputanko heittää nyt tuhannen pelin äijä ulos...käsittämätöntä...kaverin jätkä lyö ensin takaraivoon nyrkillä ja sitten se vitun lipputanko heittää Eepin ulos...käsittämätöntä...

Jutta yritti kovasti rauhoitella Ismoa ja lässytti jotain paskaa...
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Viestin lähetti Sistis
Niin, vaikkapa toivotatkin minulle näkemiin, niin tulen kuitenkin takaisin ja kerron sinulle nyt selkeästi kantani:

Mikäli Eepi on lyönyt tuomaria, kuten Radio Jannen selostuksessa sanottiin, ja kuinka esimerkiksi nimimerkki Ossi kertoo, niin tässä tapauksessa olen sitä mieltä, että kymmenen ottelua on ehdoton minimi. Siis aina kun tuomarin koskemattomuutta rikotaan, tarvitaan ehdottomasti ankaria rangaistuksia. Tuomari on koskematon, tapahtui tilannetta ennen mitä tahansa. En missään nimessä hyväksyisi tilannetta, olisi sitä edeltänyt vaikka mikä tapahtuma.

Minä en - ainakaan toistaiseksi - ole nähnyt tilannetta edes TV-ruudulta. Minä en teekään päätöksiä rangaistuksen suhteen, kerroin vaan mielipiteeni. Onneksi paikalla on niitä henkilöitä, jotka tilanteen näkivät. Ja en nyt tarkoita ketään Lukko- tai HPK-faneja, Lukko-fanit kun pistäisivät Louhelle sen pelirangaistuksen ja Kerho-fanit taasen Eepille. Tarkoitan nyt ottelun virallisia tarkkailijoita ja SM-liigan kurinpitoelimiä, joille tästä raportoidaan.

Menikö tämä nyt kalloon?

edit: Ja toisella pelikiellolla en viitannut kehenkään paikalla olleeseen jääkiekkoilijaan, vaan.... päättele itse quotestani.

Lähinnä naurattaa mutta, vaikka asun itsekin nykyisin hitaitten hämäläisten alueella, yritän ymmärtää ;)
En itsekään hyväksy tuomionjakajiin kohdistuvia tekoja, mutta pointtini olikin se, että kun itse et ole paikalla ollut ja perustat näkymyksesi VAIN radioselostukseen, olet aika ohuen langan varassa. Radioselostajat kun yleensä ovat tunnetusti erittäin ammattitaitoisia ja tilanteet metrin päästä näkeviä ylijumalia, eikös :D noh odotellaan innolla niiden paikalla olleiden henkilöiden raporttia joista puhuit, edelleen kiitos ja näkemiin ;)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Äksönn
Pointtini olikin se, että kun itse et ole paikalla ollut ja perustat näkymyksesi VAIN radioselostukseen, olet aika ohuen langan varassa.

En pelkästään radioselostukseen, mainitsinhan myös nimimerkki Ossin kommentin... olen tavannut Ossin kertaalleen lätkämatsissa ja en ainakaan sen perusteella saanut kuvaa, että kaveri puhuisi paskaa näissä asioissa...

Mutta joo, eipä tuokaan sen parempi argumentti ole, jos vertaa siihen, että olisi paikallal pelissä. Mutta sinulle myös sellainen kommentti, että ei siellä paikan päälläkään aina näe tilannetta siten, miten se oikeasti tapahtuu. Ja toisekseen, lyönnin puolesta puhuvat sekä linjatuomarin, että Radio Jannen, että Ossin näkemykset.

Odotetaan kuitenkin, että jos vaikkapa teeveestä tulisi jotain tähän liittyvää, niin voin myös tehdä oman näkemykseni asiasta. Tuon kymmenen ottelun pelikiellon otin esiin vain siinä mielessä, että tuo lyönti on todella tapahtunut, kuten sen oletankin tapahtuneen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ampukaa pojat minut ihan rauhassa. Minä nimittäin olen kovasti odottanut tätä surullisen kuuluisaa Siipoa Äijänsuolle, jotta näkisin itse teossa tämä maailmankaikkeuden huonoimman tuomarin. Nyt sekin sitten on nähty, muttei väliksi olisi ollut.

En tiedä, ei minusta Siipo muuten epäonnistunut, mutta se Hämäläisen ulosajo oli aika käsittämätön ratkaisu. Näin tilanteen suunnilleen samalla tavalla kuin Dexu ja Boris edellä, eli Louhi aloitti homman tönäisemällä Eepiä pokittaisella, Eepi hivautti takaisin jolloin linjuri kiirehti väliin. Louhi lopetti ja lähti vaihtoon, linjuri piti Eepin paidasta kiinni ja HPK nousi hyökkäykseen.

Tässä vaiheessa jo katsoin itse kiekkoa, enkä nähnyt että Eepi olisi tuomaria lyönyt. Joku sanoi että Eepi repi itsensä irti pelaamisen estäneen linjurin otteesta.

Jos Eepi tuomaria löi, niin ei kai siinä sitten muuta vaihtoehtoa ole kuin antaa pitkä kakku, mutta jos hän löi linjuria niin miksi linjamies ei vislannut peliä heti poikki? Peliä pelattiin sen jälkeen pitkän aikaa ilman katkoa ja sitten linjuri meni kielimään Siipolle, joten ei siinä kai Siipolla muuta vaihtoehtoa ollut kuin heittää Eepi ulos. Mutta itsekään Siipo ei tuota puhuttua lyöntiä nähnyt, jossen nähnyt minäkään, sillä kai hänessä sentään sen verran olisi miestä ollut että peli olisi katkaistu heti sen lyönnin jälkeen eikä vasta monen minuutin kuluttua?

Itse en usko ihan vielä tällä istumalla, että Hämäläinen olisi linjuria lyönyt.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti laatzu

3. Oliko HPK:lla kyseisessä tilanteessa (alivoima) 5 miestä kentällä ?

Löisin melkeinpä ainoan paitani vetoa siitä että samaan aikaan kun Eepi-linjuri-Louhi-episodi oli käynnissä, niin HPK:lla oli vaihtovirhe. Joka muuten jäi viheltämättä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Äksönn: Perustuuko tosiaan näkemyksemme pelkästään radioselostukseen, jos linjatuomari käy kertomassa päätuomarille koskemattomuussäännön rikkomisesta? Siipo ei siis missään nimessä itse paiskannut diktaattorina Eepiä pihalle, vaan linjatuomari kävi kantelemassa. Jos joku tässä tapauksessa on katsonut tilannetta värilasien läpi, se on linjatuomari. Olen siis täysin varma siitä, että Eepi on tuomaria huitaissut. Muuten näkemykseni on suoraan johdettu Joksin näkemyksestä, koska en paikalla ollut. Uskon tietenkin paikalla olleita, jos kertovat tilanteen olleen vahinko, mutta edelleen päätös on ollut linjatuomarin eikä Siipon. Tuosta tulee 100% varmasti videotutkinta. Ja 100% varmasti Eepi saa kakkua. Tuomarin koskemattomuutta koskevista rikkeistä täytyy tulla isot sanktiot. Enkä epäile hetkeäkään, etteikö Louhella ollut iso osuus Eepin kuumenemiseen. Sen verran possua Jykä yleensä pelaa.

Sen verran voin tarkentaa, että Joksi ja Höntsy kehuivat Siipoa kilpaa kolmannen erän alussa. Perustelut vetosivat samaan asiaan, jota tuomareissa arvostan: isot rikkeet otetaan ja linja on molemmille sama. Silloin pelaajat tietävät aika tarkkaan, mitä kentällä saa tehdä.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Kyllä lensi taas kirosanoja hallissa ja hallin ulkopuolella! onneksi en opiskelijana maksa tuosta huvista mitään..sääliksi käy niitä, jotka rahansa likoon laittavat..

Ensimmäinen erä ihan viihdyttävää kiekkoa ja Lukolla selvästi parhaat maalipaikat mutta viimeistely kusi taas.. Kron pelasi mielestäni ihan pirteästi, ja toi näkyvyyttä koko ketjulleen..

Ja herra Siipo..mitä hel**ttiä se äijä tekee viheltämässä SM-liigan pelejä? koskaan en ole noin surkeaa ja epävarmaa tuomaria nähnyt kuin Siipo! Jos olis kädessä ollut jotain niin varmaan olisin Siipoa viskaissut!

Eepin tilannetta en nähnyt, mutta aika uskomatonta se Eepiltä olisi..noh, saapahan luultavasti hieman lepoa, mikä tulee varmasti tarpeeseen.. tulostaulun sekoaminen oli aika outo ilmiö..

Kerhofanit pitivät hyvää meteliä..kun raumalaiset taas istuivat hiljaa kädet taskuissa ihmetellen miksi ketään ei kannusta..

EDIT: tuossa edellä mainitaan viheltämättömästä HPK:n vaihtovirheestä, eikä muuten ollut ainoa..
 
Viimeksi muokattu:

Kelpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, D Team, Diskos, JJK, JYP
Viestin lähetti Roku
Jos Eepi tuomaria löi, niin ei kai siinä sitten muuta vaihtoehtoa ole kuin antaa pitkä kakku, mutta jos hän löi linjuria niin miksi linjamies ei vislannut peliä heti poikki?

Koska linjamies ei voi viheltää peliä poikki kyseisen syyn takia. Säännöissä on määritelty muutama jäähyn arvoinen rike jolloin linjamiehen pitää viheltää peli poikki, muissa tapauksissa linjamiehen pitää ilmoittaa tapahtunut päätuomarille pelikatkolla eli kuten tässä tilanteessa tapahtui.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Ei hyvää päivää.... Tämä menee nyt hieman off-topic, mutta pakko sanoa, että tämä Eepi-kinastelu menee nyt ainakin täällä raumalaisille paikalla olleille 100-0. Sistis perustaa näkemyksensä Radiosta kuultuun ja nimimerkki Ossin kirjoitukseen, joka puolestaan perustuu Joksin selostuksen rivien väliin, Joksin ja Höntsyn (ketä lienevät) kertomaan :))). Ai niin, mutta onhan Sistis kerran Osiin tavannutkin eikä se ainakaan silloin puutä heinää puhunut :)) Hoo hoo ja heh heh...

Itse en nähnyt enkä kuunnellut ottelua. Varmaan selko tulee Eepi-tapaukseen kun asiasta jatkopäättävät katsovat oikein videonauhaa. Siitä varmaa näkyy kuka mitäkin teki ihan oikeesti eikä vain rivien välistä ja radioista rivien välistä katsottuna.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Ossi
Sen verran voin tarkentaa, että Joksi ja Höntsy kehuivat Siipoa kilpaa kolmannen erän alussa. Perustelut vetosivat samaan asiaan, jota tuomareissa arvostan: isot rikkeet otetaan ja linja on molemmille sama. Silloin pelaajat tietävät aika tarkkaan, mitä kentällä saa tehdä.

Tämä tarkoitti tänään sitä, että kun lukko teki kaikkensa saadakseen tasoituksen, niin HPK roikkui ja esti lukkolaisia surutta ja se sallittiin. "Linja" tosiaan sama, mutta se linja suosi HPK:ta selkeästi. Miksi lukko lähtisi kahvaamaan ja roikkumaan vastustajassa, kun se pitäisi tehdä maali?!?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Todellakin, rellulta niin loistava heitto että nauroin vedet silmissä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
rellu: Joksi näki tapahtuman kentällä ja kertoi (=huusi) siitä suorassa lähetyksessä. Jännityksellä sai kotistudiossa odottaa jatkoseuraamuksia ensimmäiseen pelikatkoon asti. Sitten kävi juuri niin kuin Joksi ennusti: linjatuomari meni Siipon puheille ja Eepi ovesta ulos. Miten minusta tuntuu, että Raumalla ollaan hiukan puolueellisia tapahtuman suhteen? Ai niin, radion perusteella asiaa kommentoiva on automaattisesti väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös