Lukko - HIFK ti 22.3.2005

  • 91 798
  • 605
Tila
Viestiketju on suljettu.

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Viestin lähetti psychodad
Useimmat ovat kertoneet kyllä juuri tuosta että 2 IFK:n pelaaja lähti heti Rolia kohti. Tuosta videostahan näkyy sitten vain ne jälkimainingit joissa Torkki pitää kavereille seuraa ja Roli tulee tilanteeseen, mutta sitä ennenhän toki on voinut (ja monilta kuultuna näin olikin) tapahtua paljon.

Katsopa se video, siinähän Saarinen häärää ensin keskialueella. Ei nyt ainakaan heti lähtenyt Rolosonia kohti. Sitten tuo Korakin mainitsema kuva, jossa Roloson on Fagerstedtin ja Lukon miehen välissä. Tämän jälkeen katsoin IS:n verkkoliitteestä pari kuvaa, joista varsinkin alempi on otettu todennäköisesti siinä vaiheessa, kun Saarinen on tulossa päätykahinaan mukaan. Miten ihmeessä tuosta saa Saarinen & Fagerstedt vs. Roloson -nujakan? Ainakin kaikissa kuvissa, joita olen nähnyt, on muuan herra Torkki (?) vahvasti läsnä. Jopa ennen Saarisen entreetä. Niin ja korostettakoon että en ole ollut lähelläkään Äijänsuota tai televisiota, joten olen yksinään yllä mainittujen "todisteiden" varassa. Joten minun pitäisi olla aika helppo todistaa olevan väärässä?

Tämä käskytyshomma nyt voidaan jättää omaan arvoonsa, kyllä tuollaisen kahinan saa hyvin helposti päälle ihan ilman kenenkään käskyä. Sen luulisi nyt jokaisen vähääkään kiekkoa seuraavan tietävän. Puhuttiinko koko käskyttämisestä missään ennen sitä helkkarin noutaja-episodia?
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Läski tummumaan!

Koko kauden traktoripirut ympäri valtakuntaa viisastelee että IFK:oon pelaajille saa tehdä mitä vaan ilman kuittausta ja jaksaa mussuttaa kovuudesta jota ei ole kuin IFK kannattajien päiväunissa. Jos Topon viuhahtava oikea olisi jäänyt kuittaamatta, näitä saatanan Aleksis Kiven jälkeläisiä olisi täällä 100 kertaa enemmän kertomassa kuinka nössö IFK on. Jos Jukka on niin ymmärtämättömän tampio että laittaa 1-kenttänsä pelaamaan viimeisiä sekuntteja, vaikka näkee mitä ukkoja Pena jäälle lähettää, niin ei voi kuin ottaa osaa ja hymyillä tyytyväisenä. Jopa Porkka myöntää kyseisen kömmähdyksen mtv3 txtv s.229. Helvetin vaikea on myös nähdä kahden IFK:oon pelaajan HYÖKKÄÄVÄN Rolosonin kimppuun, vaikka katselisi peliä Hubble-kaukoputken läpi, mikä näkee lähes maailmankaikkeuden joka sopukkaan. Makkoselle propsit että kävi ilmottamassa että torstaina IFK:oon pelaajia putoilee, vaikkakin uhkailu olikin täysin ilmaa. No lehterit on täynnä, palstatila lehdistä meinaa loppua ja kansa saa suurta draamaa ja viihdettä koko rahan edestä. Tätä odotettiin ja sitä saatiin mitä tilattiin, itkut pois ja ne pelaa jotka ei pelkää.
 

kutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko
tuollaisesta clipistä on edelleen tosi paha mennä sanomaan... tapahtumat alkoivat jo ennen topon lyöntiä... Rauman tv:ltä tulevaa peliä odotellessa.... pettinen valitettavasti menetti tasapainon joka näemmä kostautui :) harmi olis ollu hyvä antaa pieni opetus ja siltä se tosiaan pystyssä vaikutti.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Gee
Lainauksen otin sen vuoksi, että tätä Lennun ikää on korostettu monta kertaa. JOS (en tiedä eli JOS) Lennu on ajellut kyynärpäällä aikasemmin ja Topo päätti kouluttaa hiukan ni olisko Topon pitäny kysyä ensin paperit ja sitten vasta antaa niittiä? Hölmöä ajatella näin.....hölmö oli myöskin Topon niitti. Olis vaikka heittänu ukemit, mutta nyt tuli ihan turha PR.

Ei Petrellin iällä tässä merkitystä olekaan. Sanokaas minulle Lukkolaiset ja muut varpuset, että kuinka moni teistä olisi ollut ensimmäisenä täällä itksemässä jos Ruutu tai Vopat olisi tehnyt samanlaisen eleen (sucker punch) kuin Topo teki eilen?

Toisekseen tulosruudusta se Topo-Lennu pätkä päättyi siihen kun Lennu luuhistui jäähän, niin kiinnostaisi tietää niiltä jotka näki sen pidemmälle, että miten se jatkui siitä. Nousiko Lennu heti jäästä vai ei?

Nimittäin vaikka Topolla oli hanska kädessä, niin kokemuksesta voin sanoa, että Topon kokoisen miehen lyönti voi tipauttaa helpostikin toisen ihmisen ja saada häneltä tajun kankaalle. Olen ollut nimittäin ollut elämäni aikana monessa tilanteessa missä näin on käynyt. Tästä tapauksesta en kuitenkaan voi sanoa 100%, että Lennulta olisi taju lähtenyt, koska näin vain sen pienen pätkän nopeana väläyksenä. Joten kiinostaisi kommentit siitä Lennun toipumisesta.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti #12
Ihan pieni detalji elikkäs yksityiskohta pohdittavaksi ennen kuin puoli raumaa tukehtuu "karmea käskytys"- ja "kulttuuriministeri paikalle"-poruihinsa: The Pentti on jo mm. viime pelissä peluuttanut Häppölöitä Lukon ykköstä vastaan ja nyt Kooma-Jukalla oli vielä viimeinen vaihto (vrt. tämä ) . Ei hyvällä - tai pahalla- tahdollakaan voi sanoa, että Pena olisi tarkoituksella fiksannut nimenomaan nuo kentälliset vastakkain Topon sikailujen jälkeen. Ellei Pena ole jedivoimiltaan niin vahva että saa Tukka-Jukan tahdon haltuunsa. Mikä tosin on sekin mahdollista (Totuus tästä paljastuu 19.5!)

Ai Pena on sellainen taktikko, että kun ollaan tappiolla ottelun loppupuolella, niin aina vaan laitetaan se 0-0 kenttä pelaamaan lukon ykköstä vastaan? On se on se Pena nimittäin.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Re: Läski tummumaan!

Viestin lähetti Vegas
Jos Jukka on niin ymmärtämättömän tampio että laittaa 1-kenttänsä pelaamaan viimeisiä sekuntteja, vaikka näkee mitä ukkoja Pena jäälle lähettää, niin ei voi kuin ottaa osaa ja hymyillä tyytyväisenä.

Niin, kuka pelkää isoa pahaa neloskenttää? Ei kai kukaan ole niin vitun urpo, että olettaa, että Pena lähtee tahallaan hakemaan jotain noin älytöntä, eli telomaan vastustajan tähtiä. Reilut tappelut kunniaan! Topokin löi halpamaisesti, mutta pistäkää vaikka Vopat opettamaan pojalle, miten näissä tilanteissa toimitaan. Poika mussutti ja käänsi päänsä, jonka jälkeen Topo hienosti pudotti hänet. Oli muuten sitä ennen hakenut Porkkaa ilmeisesti aivan selvästi kyynärpäällä. Ja sitten alkoi nämä miehekkäät kostotoimet.

Ja kun joku tuossa mussutti jostai blegi fanien helvetin hiljaa olemisesta, niin jos te jullit olette niin typeriä, että olette ylpeitä ko. ottelun tapahtumista, niin myös teinä pitäisin naamani aivan vitun hiljaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Ck

Toisekseen tulosruudusta se Topo-Lennu pätkä päättyi siihen kun Lennu luuhistui jäähän, niin kiinnostaisi tietää niiltä jotka näki sen pidemmälle, että miten se jatkui siitä. Nousiko Lennu heti jäästä vai ei?

Käsittääkseni Corky autettiin aitioon, ei siis ainakaan heti noussut, jos nousi itse ollenkaan. Joku sanoi että Eepikin olisi ollut siinä taluttamassa.
 

senilix

Jäsen
Muistan siellä katsomossa istuessani ihmetelleeni, että kovin on urheilullista kuin 2 punapaitaa häärii Torkin kimpussa, roikkuvat paidassa, eivät oikein lyö...

Minun muistini mukaan homma meni niin, että Torkki sai päädyssä niskaansa pari punapaitaa, Roloson meni mukaan Torkin avuksi. Koko kärhämä oli pelkkää roikkumista ja paitojen repimistä, minä tulkitsin sen niin, että nämä sankarit yrittivät saada Torkkia hikeentymään ja lyömään, mutta eivät onnistuneet.

Tämä nelikko kahinoi aika kauan keskenään ennenkuin väkeä tuli lisää tilanteeseen.

Illalla tv:ssa
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti Ck
Ei Petrellin iällä tässä merkitystä olekaan. Sanokaas minulle Lukkolaiset ja muut varpuset, että kuinka moni teistä olisi ollut ensimmäisenä täällä itksemässä jos Ruutu tai Vopat olisi tehnyt samanlaisen eleen (sucker punch) kuin Topo teki eilen?

Toisekseen tulosruudusta se Topo-Lennu pätkä päättyi siihen kun Lennu luuhistui jäähän, niin kiinnostaisi tietää niiltä jotka näki sen pidemmälle, että miten se jatkui siitä. Nousiko Lennu heti jäästä vai ei?

No mää.

Lennu rupesi nouseskelemaan jäästä kunhan Topon jäähy ensin kuulutettiin ja mies lähti pukukopin puolelle.

EDIT: talutettiin kyllä päätyoville, mutta kumimatolla poika käveli jo omin voimin..
 

Krypton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti SGD
Katsopa se video, siinähän Saarinen häärää ensin keskialueella. Ei nyt ainakaan heti lähtenyt Rolosonia kohti. Sitten tuo Korakin mainitsema kuva, jossa Roloson on Fagerstedtin ja Lukon miehen välissä. Tämän jälkeen katsoin IS:n verkkoliitteestä pari kuvaa, joista varsinkin alempi on otettu todennäköisesti siinä vaiheessa, kun Saarinen on tulossa päätykahinaan mukaan. Miten ihmeessä tuosta saa Saarinen & Fagerstedt vs. Roloson -nujakan? Ainakin kaikissa kuvissa, joita olen nähnyt, on muuan herra Torkki (?) vahvasti läsnä. Jopa ennen Saarisen entreetä.


Täällä kerätään jo eri lähteistä kuvia ja videopätkiä. Sitten leikkaa ja liimaa-tekniikalla saadaan hahmotettua koko tilanne jos ei itse olla paikanpäällä peliä nähty!:) Häppölällä ja Järvisellä tuntui olevan selvät sävelet kun kävivät pikaisesti Lukkolaisiin käsiksi. Fagerstedt ja Saarinen näytti menevän Rolin kanssa juttelemaan ja Torkki tuli siihen väliin. Tästä asti jo löytyykin kuvamateriaalia ja ihmetellään mitkä kaksi punapaitaa Rolin kimppuun kävi. Roli kyllä oli aktiivinen HIFK pelaajien kanssa eli sitä tuskin kukaan itkee, mutta kenttäpelaaja vs maalivahti, kamoon hei!
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mize
Ai Pena on sellainen taktikko, että kun ollaan tappiolla ottelun loppupuolella, niin aina vaan laitetaan se 0-0 kenttä pelaamaan lukon ykköstä vastaan? On se on se Pena nimittäin.

Mistä se Pena tiesi, että Lukko laittaa ykkösensä jäälle? Kertoisitko minullekin? Kun Lukolla oli viimeinen vaihto-oikeus, niin se on ihan Lukon valmentajasta kiinni ketä haluaa kentällä ketäkin vastaan peluuttaa. Tässä tilanteessa Rautakorpi peluutti ykköstään.

Samapa tuo. Harmittaa nuo missatut paikat. Oli läpiajoa ja 2vs1 ja Marekilla paikkaa. Sitte Lundell vielä hörppäsi niin homma oli siinä. Lukko teki enemmän maaleja ja voitti, mutta ei muuta kuin samaa draivia päälle nii kyllä ne maalihanatki aukeaa väkisellä. Hieman rentoutta vaan siihen maalintekoon eikä jakseta aina tehdä vastustajan veskarista sankaria. Oli nimittäin runkosarjassa Rolosonin torjuntaprosentti aika paljon heikompi kuin nyt kun on IFK vastassa. Mutta eipä siinä. Kahta peräkkäistä peliä ei voida hävitä tuollaisella pelillä. Torstaina samaan malliin ja sitten on Raumalla iso peli. Eiköhän olisi aika laittaa Vokoun kokeilemaan. Ei tässä ole mitään hävittävää.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti SGD
Katsopa se video, siinähän Saarinen häärää ensin keskialueella. Ei nyt ainakaan heti lähtenyt Rolosonia kohti. Sitten tuo Korakin mainitsema kuva, jossa Roloson on Fagerstedtin ja Lukon miehen välissä. Tämän jälkeen katsoin IS:n verkkoliitteestä pari kuvaa, joista varsinkin alempi on otettu todennäköisesti siinä vaiheessa, kun Saarinen on tulossa päätykahinaan mukaan. Miten ihmeessä tuosta saa Saarinen & Fagerstedt vs. Roloson -nujakan? Ainakin kaikissa kuvissa, joita olen nähnyt, on muuan herra Torkki (?) vahvasti läsnä. Jopa ennen Saarisen entreetä.

Fagerstedt ja Saarinen yrittivät ensin miehissä saada Torkkia tappelemaan siinä siniviivan tuntumassa, mutta kun Torkki ei lähtenyt vaan luisteli pois, kaverukset lähtivät Lukon maalille. Torkki katseli viivan tuntumassa ensin vähän mutta lähti sitten, kun nujakka näytti alkavan Rolin ja rottien kanssa.
 

Grillmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Isaksson

Otan sanani takaisin.

Minun käsitykseni matsin tapahtumista perustuivat jatkoajasta lukemaani, sekä tämän päivän Iltalehdessä olleeseen Asko Tanhuanpään juttuun, jossa sanotaan näin: "Toni Häppölä ryntäsi suoraan aloituksen jälkeen nyrkit ojossa Lukon Tomi Pettisen päälle, kun kaksikko Juha Fagerstedt-Turo Järvinen hyökkäsi samaan aikaan päin maalivahti Dwayne Rolosonia."

Videopätkän perusteella ei todella näin yksioikoista kuvaa tilnateesta saa.

Mitä tästä opin... Ei näköjään pidä luottaa kenenkään muun silminnäkijähavaintoihin, kuin omiinsa. Kaikkein vähiten pilipalilehtien toimittajien.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Nyt on Ruutu siten itkenyt urheilulehdessä, että Porkka on ämmä! Mitä vittua! Oliko Rudin tavoite tänne tullessaan tehdä itsestään täysin pelle? No, siinä hän ainakin onnistui. Jos äijä itkee ja valittaa koko kauden ja kaatuilee aina kun isot pojat vähän kiusaavat, ja katsoo asiakseen sen jälkeen vielä haukkua muita ämmiksi, niin katso nyt jumalauta peiliin! Aivan uskomaton mies... Onko sillä murrosikä alkanut vai kuukautiset vai mikä helvetti sitä nyt vaivaa? Taitaa kuitenkin olla jonkinlaista pätemisen tarvetta, kun on joutunut NHL:ssä olemaan hiljaa ja ei ole neitimäisyydeltään uskaltanut kovaakaan pelata. Otappa nyt jo vaihto...
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Viestin lähetti Emilio
Nyt on Ruutu siten itkenyt urheilulehdessä, että Porkka on ämmä! Mitä vittua! Oliko Rudin tavoite tänne tullessaan tehdä itsestään täysin pelle? No, siinä hän ainakin onnistui. Jos äijä itkee ja valittaa koko kauden ja kaatuilee aina kun isot pojat vähän kiusaavat, ja katsoo asiakseen sen jälkeen vielä haukkua muita ämmiksi, niin katso nyt jumalauta peiliin! Aivan uskomaton mies... Onko sillä murrosikä alkanut vai kuukautiset vai mikä helvetti sitä nyt vaivaa? Taitaa kuitenkin olla jonkinlaista pätemisen tarvetta, kun on joutunut NHL:ssä olemaan hiljaa ja ei ole neitimäisyydeltään uskaltanut kovaakaan pelata. Otappa nyt jo vaihto...
Milläs tavalla Ruudun bulshittaaminen littyy eiliseen Lukko matsiin? Näitä viestiketjuja on monia jonne voi mennä Ruutua haukkumaan, mutta tämä tuskin on se oikea.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti psychodad
Käsittääkseni Corky autettiin aitioon, ei siis ainakaan heti noussut, jos nousi itse ollenkaan. Joku sanoi että Eepikin olisi ollut siinä taluttamassa.

Tämä kuulostaa siltä, että Petrelliltä olisi lähtenyt taju joten eiköhän Toporowskin teon puolustajien ja niitä jotka väittävät Petrelliä neidiksi kannattaisi mennä itseensä. Oli miten oli, se Toporowskin teko oli totaalinen sucker punch ja verrattavissa Bertuzzin tapaukseen ja jos Petrell tosiaan talutettiin ulos, niin se osoittaa sen, että häneltä lähti suurella todennäköisyydellä taju. Jos nämä asiat olisivat menneet toisin päin, niin enpä tiedä kovin montaa joka olisi puolustellut Petrelliä tuosta teosta ja naureskellut Toporowskille neiteilystä kun kaveria talutetaan pihalle.

Tuo sinun Corky nimittelysi on säälittävää..

edit: tuohon sinun edittiisi vielä, että se, että Petrell käveli jo kumimatolta eteenpäin omin voimin ei tarkoita sitä etteikö häneltä olisi voinut taju lähteä. Itseltäni taklattiin kerran lätkä harkoissa taju kankaalle ja olin puolessa minuutissa-minuutissa pystyin seisomaan omilla jaloillani.
 
Viimeksi muokattu:

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti #12
Eipä tippunut ei. Miksiköhän? Olisiko saattanut olla että neutraalin havainnoitsijan mielestä tällaisia näkemiäsi jatkuvia kyynerpäätaklauksia ei tapahtunutkaan? Edellisessä matsissa Lennu taklasi myös kovaa ja puhtaasti provinssin poikia ja ne pari rummunpäristelijää siellä D-päädyssä taisivat nähdä ihan samalla lailla että "hyi mikä sika".

Jos muuten olet sitä mieltä, että tuollainen oman käden oikeus ("sai kyllä mitä tilasi") sopii kiekkoon, niin miten voit tuomita Topperin sikailusta käynnistyneet jatkotapahtumat? Koko teidän joukkueennehan ansaitsi samalla lailla vähän isän kädestä, eikö?

Öö #12 ei ilmeisesti ollut pelissä/saati sitten muutenkaan tiedä tuomaritoiminnasta tahi jääkiekosta yhtään mitään. Tuomarit kun eivät aina kaukalossa kaikkea näe ja vaikka näkevätkin, niin eivät perkeleet osaa sen mukaan reagoida. Tuomarien näkemättömyydestä kertoo hyvin tuo Topon jäähyn syykin.

Tuomari olisi tosiaankin pystynyt omilla toimillaan välttämään lopun episodin, sillä Petrel todellakin taklasi mm. juuri Ruudun aiheuttamasta aivotärähdyksestä toipuvaa Porkkaa Lukon hyökkäyssinisellä suoraan kyynerpäällä päähän.

Olisi se hienoa, jos monen niin ihannoimassa änärissäkin tulisi aina jonkun nyrkiniskun jäkeen kuitti kuten eilen ja sitten taas kuitin kuitti jne.. Lennu teki mitä teki ja Topo antoi takaisin. Ero oli siinä, että Lennu vetäs kyynärpäällä ja Topo nyrkillä edestäpäin.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Grillmeister
Isaksson

Otan sanani takaisin.

Minun käsitykseni matsin tapahtumista perustuivat jatkoajasta lukemaani, sekä tämän päivän Iltalehdessä olleeseen Asko Tanhuanpään juttuun, jossa sanotaan näin: "Toni Häppölä ryntäsi suoraan aloituksen jälkeen nyrkit ojossa Lukon Tomi Pettisen päälle, kun kaksikko Juha Fagerstedt-Turo Järvinen hyökkäsi samaan aikaan päin maalivahti Dwayne Rolosonia."

Videopätkän perusteella ei todella näin yksioikoista kuvaa tilnateesta saa.

Mitä tästä opin... Ei näköjään pidä luottaa kenenkään muun silminnäkijähavaintoihin, kuin omiinsa. Kaikkein vähiten pilipalilehtien toimittajien.

Kiitän ja propsit.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Viestin lähetti puna-hundi
Milläs tavalla Ruudun bulshittaaminen littyy eiliseen Lukko matsiin? Näitä viestiketjuja on monia jonne voi mennä Ruutua haukkumaan, mutta tämä tuskin on se oikea.

Olet oikeassa ja huomasin virheeni, väärä ketju ja pahoittelut siitä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Ck

Tuo sinun Corky nimittelysi on säälittävää..

edit: tuohon sinun edittiisi vielä, että se, että Petrell käveli jo kumimatolta eteenpäin omin voimin ei tarkoita sitä etteikö häneltä olisi voinut taju lähteä. Itseltäni taklattiin kerran lätkä harkoissa taju kankaalle ja olin puolessa minuutissa-minuutissa pystyin seisomaan omilla jaloillani.

En tiennyt että tuossa lempinimessä oli jotain negatiivista. Yleensä vaan olen kuullut häntä tuoksi kutsuttavan, johtuen tietystä yhdennäköisyydestä. Ei ollut kyllä missään vaiheessa mikään kommentti herrasta.

Eikä kyseessä ollut minun edittini vaan jonkun muun. Itse toki uskon että taju lähti.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti psychodad
En tiennyt että tuossa lempinimessä oli jotain negatiivista. Yleensä vaan olen kuullut häntä tuoksi kutsuttavan, johtuen tietystä yhdennäköisyydestä.

Hahaa, yleensä. Kuulit ton tänään ircissä Tommyltä ja nyt käytät jo sitä yleisenä lempinimenä.

EDIT: Kokeile vielä paria punaniskaa ja sitten sitä, että kaikki, siis kaikki helsinkiläiset on haukkuneet sua juntiksi. Tee itsestäsi pelle, jos et sitä jo ole ton jankkamisesi kanssa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Rebel
Hahaa, yleensä. Kuulit ton tänään ircissä Tommyltä ja nyt käytät jo sitä yleisenä lempinimenä.

Itse asiassa kuulin tuon ensimmäisen kerran jatkoajassa edellisten junnujen MM-kisojen yhteydessä, ja siitä lähtien useasti.

Ei kannata tuolla tiedolla tulla suuremmin huutelemaan. On suorastaan typerää olettaa tällaista.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Yuppi
Fagerstedt ja Saarinen yrittivät ensin miehissä saada Torkkia tappelemaan siinä siniviivan tuntumassa, mutta kun Torkki ei lähtenyt vaan luisteli pois, kaverukset lähtivät Lukon maalille. Torkki katseli viivan tuntumassa ensin vähän mutta lähti sitten, kun nujakka näytti alkavan Rolin ja rottien kanssa.

Eipäs, tässä nyt lopultakin yhteenveto siitä miten kaikki todella kävi:

Ensin tuli siis tuomari sanomaan pojille että kuka ton Lundellin lähetti aitioon kun toi Topowovskikikin lähti pihalle ja Roluson oli yksin. Siihen Järvinen sano että Zidi ja Lyde vetäs tota Saarelaa kuokkaan ihan koska vaan, mutku Häppölä oli jo mättämässä Einestä nassuun ja Fagu ja Piku ja Luku otti muuten vaan erää Zambonin kanssa nii Hifkin maali jäi tyhjäks. Ja sit tuli totanoi siihen se tv-kuvaaja väliin ni mä en taas nähny mitään, joten se tilanne kuivu niinkutiätsä kasaan. Sittehän siitä tota Torkka ja Porkka lähti samantien pätkimään sitä hifkin pelaajaa, joka niinku sano et vittu, ja sit se Lukon veskari oliki pinon alimpana. No Hifkin jätkät täst ei tykänny, vaan ne sano et vitun tuomari ku tiputti sen alotuskiekon väärin sillon torstain pelissä, siit tää kaikki lähti, ja Saarinen hyökkäs kaikkien pienten ja heiveröisten raumalais-katsojien kimpuun vuorotellen. Sit oliki kentällä jo hemmetisti kaikkee vääntöö, Samppusen ala-astekin alko tunkee jäävuorollensa, Fagu ja Turo mummiälest kiroili tosi kovaa, ja näyttiki aika vihasilta, ja sit ne niinku löi jotain. Tai mä en jaksa enää selittää ku te kaikki ootte niin **tun tyhmiä ja sokeita, mä näin kyl ihan kaiken, mut en ny jaksa selittää enempää, mut mä oon kuitenki oikeessa.

Niii, et kyl ne oli sikoja!!!! Häpeäisivät ees vähä, Maine on menny koko maailmasta, jenkeiss taitaa olla tosin vielä yks kpl jälellä. Tää oli tosi tiätsä mustavalkonen päivä jääkiekolle, itkettää et oon ikinä ees seurannut koko lajia. Yhyy.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Homoviikisiä....

Viestin lähetti kukkonen
Rauman "homoviiksi" on jättänyt molemmat vieraspelien lehdistötilaisuudet väliin ja maanantain 21.3. pelissä "homoviiksen" luotsaamat "kettutytöt" lähti jäältä kesken palkintojen jaon, kättelemättä vastustajaa.

Näin meillä, entäs teillä?


P.S. Bluuserifanit oikeesti..älkää kehdatko enää!!

No näissä pelesissä on ainakin ennen ollut tapana kätellä vasta sarjan ratkettua.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Viestin lähetti Krypton
Täällä kerätään jo eri lähteistä kuvia ja videopätkiä. Sitten leikkaa ja liimaa-tekniikalla saadaan hahmotettua koko tilanne jos ei itse olla paikanpäällä peliä nähty!:) Häppölällä ja Järvisellä tuntui olevan selvät sävelet kun kävivät pikaisesti Lukkolaisiin käsiksi. Fagerstedt ja Saarinen näytti menevän Rolin kanssa juttelemaan ja Torkki tuli siihen väliin. Tästä asti jo löytyykin kuvamateriaalia ja ihmetellään mitkä kaksi punapaitaa Rolin kimppuun kävi. Roli kyllä oli aktiivinen HIFK pelaajien kanssa eli sitä tuskin kukaan itkee, mutta kenttäpelaaja vs maalivahti, kamoon hei!

Niin, miten itse hahmottaisit tilanteen jos et sitä näkisi? Sanoin myös perustelut kannalleni, kun kaikki kuvamateriaali mitä olen nähnyt ei millään esitä kahta HIFK:n miestä Dwayne Rolosonin kimpussa, ainakaan ilman yhtäkään Lukon kenttäpelaajaa? Miten tämä nyt sitten pitäisi tulkita?

Ja kenttäpelaaja vs. maalivahti - mitä tuo "kamoon hei!" tarkoittaa? Jos veskari käy käsiksi, niin kyllä sitä lyödään ihan samalla tavalla kuin kenttäpelaajaakin. Maalivahdilla tuossa on se etu, kun saa kokomaskin takaa takoa kilvellä nekkuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös