Viestin lähetti psychodad
Useimmat ovat kertoneet kyllä juuri tuosta että 2 IFK:n pelaaja lähti heti Rolia kohti. Tuosta videostahan näkyy sitten vain ne jälkimainingit joissa Torkki pitää kavereille seuraa ja Roli tulee tilanteeseen, mutta sitä ennenhän toki on voinut (ja monilta kuultuna näin olikin) tapahtua paljon.
Katsopa se video, siinähän Saarinen häärää ensin keskialueella. Ei nyt ainakaan heti lähtenyt Rolosonia kohti. Sitten tuo Korakin mainitsema kuva, jossa Roloson on Fagerstedtin ja Lukon miehen välissä. Tämän jälkeen katsoin IS:n verkkoliitteestä pari kuvaa, joista varsinkin alempi on otettu todennäköisesti siinä vaiheessa, kun Saarinen on tulossa päätykahinaan mukaan. Miten ihmeessä tuosta saa Saarinen & Fagerstedt vs. Roloson -nujakan? Ainakin kaikissa kuvissa, joita olen nähnyt, on muuan herra Torkki (?) vahvasti läsnä. Jopa ennen Saarisen entreetä. Niin ja korostettakoon että en ole ollut lähelläkään Äijänsuota tai televisiota, joten olen yksinään yllä mainittujen "todisteiden" varassa. Joten minun pitäisi olla aika helppo todistaa olevan väärässä?
Tämä käskytyshomma nyt voidaan jättää omaan arvoonsa, kyllä tuollaisen kahinan saa hyvin helposti päälle ihan ilman kenenkään käskyä. Sen luulisi nyt jokaisen vähääkään kiekkoa seuraavan tietävän. Puhuttiinko koko käskyttämisestä missään ennen sitä helkkarin noutaja-episodia?