<i>"Mad Dogin vihonviimeinen viesti?"</i>
Älä nyt viitsi, marttyyrin rooli ei sovi sinulle ja koska olet selvästi älykäs ja kirjoitustaitoinen henkilö, niin tuon kaltaiset tehokeinot näyttävät huonoilta.
<i>"Saanko minä jok'ikisen moderaattorin kimppuuni, ennenkuin ne vievät kirjoitusoikeuteni"</i>
Mitä väliä sillä nyt tämän keskustelun kannalta on lukeeko tuossa "Flonaldo"n alapuolella "moderaattori" vaiko kenties "Ukko Ylijumala" tai jotain muuta. Ja miksi ihmeessä me veisimme sinulta kirjoitusoikeutesi? Siksikö kun olemme kanssasi joistain asioista eri mieltä? Silloin saisimme jutella täällä palstalla keskenämme, jos tuollaisista potkisimme väkeä pellolle.
<i>"a) sinä olit kotikaupungissasi katsomassa oman jengisi harjoitusmatsia, kun taas..."</i>
No ei ole Hämeenlinna kotikuntani, mutta sillä ei taas ole mitään väliä.
<i>"b) Ketola oli matkustanut satoja kilometrejä nähdäkseen junnujen pelaavan."</i>
Kerro mistä sinä tiedät tuon? Velluhan saattoi olla vaikka vaimonsa kanssa matkustanut pohjoiseen marjastamaan. Tai Oulussa olemiseen syynä saattoi olla mikä tahansa tuhansista ja tuhansista eri mahdollisuuksista. Jos minä sattuisin jostain syystä olemaan Oulussa käymässä, niin saattaisin hyvinkin pistäytyä Raksilassa harjoituksia vilkaisemassa, jos se aikatauluihin. Ja jos hallilla vastaan kävelisi joku minulle entuudestaan tuttu henkilö, niin saattaisin myös hänen kanssaan jonkun sanan vaihtaa.
<i>"Ja aivan sataprosenttisen varmasti tiedän, etteivät ex-tähdet katso junnupelejä, elleivät saa siitä palkkaa. Eivät ne yleensä vaivaudu edes oman seuransa matseihin - edes kotikaupungissaan ja edes ilmaiseksi..."</i>
No kummalliset sata prosenttia sinulla on tai sitten nämä sinun tuntemasi starat poikkeavat minun tuntemistani. Sillä kyllä tuollaisia henkilöitä ainakin Rinkulalla liikkui. Jotkut kaupungissaan, jotkut eivät. Jotkut ilmaiseksi, jotkut ihan rahalla. Kyseessä eivät tosin olleet junnut, mutta kyllä niitä on A:nkin peleissä nähty.
<i>"Asian ydin ei ole siinä, mitä sinä tai scoutit tai kukaan muu teki ... vaan nimenomaan ja ainoastaan siinä, että ihan kuin esimerkiksi Nyrönen/Vainio -tapauksessa on media ensin paljastanut tiettyjä faktoja ja sen jälkeen yrittävät paljastuksen kohteet kehittää tarinan, mikä sopii annettuihin kiistattomiin tosiasioihin..,"</i>
No en tiedä mitä paljastuksen kohteet yrittävät. Mutta sen tiedän, että sinä yrität kehittää tarinan, joka sopii Liesmäen sanomisiin. Syitä siihen en tiedä. Et ole esittänyt kiistattomia tosiasioita, ainoastaan käänteistotuuksia. "Tämä on fakta, koska muu vaihtoehto ei ole mahdollinen" Et kylläkään kerro missään vaiheessa miksi kaikki muut skenaariot ovat mahdottomia. Vainio-tapauksessa löytyi ihan faktojakin, nimittäin se pissa siellä pullossa. Missä on Ketolan kusinäyte?