Lucas Lessio HIFK:ssa

  • 120 833
  • 501

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Olen 97,4% varma siitä, että Lessio on itse pohtinut poislähtöä, ja IFK ei tietysti väkisin halua pitää. Eli siitä saadaan sana yhteisymmärrys.

Toisaalta miksi olisi? Lessiolla niin monta rikkonaista kautta alla, ja nyt olisi ollut mahdollisuus painaa 20 kaapin kausi ja nostaa osakkeita siirtomarkkinoilla ja pelata täysi kausi yhdessä seurassa.

E. Vielä yksi ajatus: Ainoa skenaario mikä tulee mieleen on se, että joku KHL-seura on osoittanut tekstitv-scouttauksella kiinnostusta Lessiosta ja HIFK saanut mahdollisuuden luopua sopimuksesta ilman kuluja.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toisaalta miksi olisi? Lessiolla niin monta rikkonaista kautta alla, ja nyt olisi ollut mahdollisuus painaa 20 kaapin kausi ja nostaa osakkeita siirtomarkkinoilla ja pelata täysi kausi yhdessä seurassa.

Onhan tossa aina se mahis, että Pikkarainen on pikkulauantaina kännissä lyönyt Lessiota?!

Noo joo, onhan tuo kuvio nyt outo, mutta vaikka IFK:ssa on totuttu sössimään kainenlaista, ja vaikka Lessiolla on erikoisempi tyyli pelata, niin puhtaaseen kenkimiseen on jotenkin vaikea uskoa. Oli Lessio nyt kuitenkin suht tehokas ja energinen pelaaja, ja siten hyödyllinen jengille. Ja varsinkin Lundellin kanssa näytti olevan ihan hauskaakin kentällä. Olisin ehdottomasti pitänyt jengissä hänet.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä tapaus-Lessiossa itse arvelisin, että signaali tästä on puhtaasti tullut valmennukselta. Lessiota on heitelty kentästä toiseen ja mm. viime pelissä (jossa koko jengin floppasi) viltitettiin herra kolmannessa erässä, kun sniper-Nykopp nappasi hänen paikan.

Muutenkin tuntuisi oudolta, jos UTJ kenkisi pelaajan ilman valmennuksen kanssa keskustelua. Miettikäähän tälläistä skenaariota:

Tobberi: "Kengin Lession!"
Atu: "Älä ainakaan vielä, ei ole pelaajia tarpeeksi!!!"
Tobberi: "Kengin Lession!"
 

444

Jäsen
Tässä tapaus-Lessiossa itse arvelisin, että signaali tästä on puhtaasti tullut valmennukselta. Lessiota on heitelty kentästä toiseen ja mm. viime pelissä (jossa koko jengin floppasi) viltitettiin herra kolmannessa erässä, kun sniper-Nykopp nappasi hänen paikan.

Muutenkin tuntuisi oudolta, jos UTJ kenkisi pelaajan ilman valmennuksen kanssa keskustelua. Miettikäähän tälläistä skenaariota:

Tobberi: "Kengin Lession!"
Atu: "Älä ainakaan vielä, ei ole pelaajia tarpeeksi!!!"
Tobberi: "Kengin Lession!"
Mieti skenaariota:
Atu: Lessio ulos!
TS: Jaa miks?
Atu: No ku emmää osaa sitä peluuttaa. Tekee maalejaki iha eri tavalla ku ohjeistettu.
TS: Siis tekee maaleja mutta haluat sen ulos?
Atu: Lessio ulos! Mä en leiki sen kaa.
TS: Voidaanko venaa hetki? Meillä ei oo tarpeeks jätkiä edes nyt neljään ketjuun.
Atu: No ei voida. Lucas on ihan tyhmäpää.
TS: Ai no sit. Lessio lähtee heti ja välittömästi.

Ei se nyt kovin vahvaa toimintaa noinkaan olisi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Onhan tossa aina se mahis, että Pikkarainen on pikkulauantaina kännissä lyönyt Lessiota?!

En tiedä miksi, mutta kun visualisoin tuota mielessäni alkoi naurattamaan ääneen. Okei, onhan perjantai-iltapäivä ja melko raskas duuniviikkokin takana, mutta silti outoa. No vittu, bulilla vaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kaiken hassuttelun keskellä kiinnostaa miten Lession asuntoasiat ja muut sellaiset on hoidettu. Nuo tietysti ovat firman yksityisasioita ja oletettavasti hyvin hoidettu joidenkin lakien mukaan. Toivottavasti ei tarvitse samana päivänä lähtee menee, kun vielä ehtii.

Olin viime kaudella Kokkolassa tässä vastaavassa pelissä ja se meni, no, aivan päin helvettiä. Nyt sitten tarvitsisi tulla tulosta tai kuka puhuva pää kertoo miksi ei tullut.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olin viime kaudella Kokkolassa tässä vastaavassa pelissä ja se meni, no, aivan päin helvettiä.

Kiitos, alkoi taas naurattamaan. Nyt lähden himaan kun vielä ehdin.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Onks siel Kokkolassa joku hyvä sporttibaari vai minkä takia sinne asti kattomaan vieraspeliä KooKoota vastaan? Tota kutsun jo todelliseksi fanittamiseksi!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mulla on vähän sellainen näppituntuma että tää on menossa ihan burleskiksi kohta täällä kisakatsomossa, ihan Penan ja Nybbiksen parhaiden aikojen malliin. Toivoa sopii, silloin oli ainakin koomisella tavalla koomista.

Itsellä on vähän sama tutina. Kohta on taas joku kipinäväijy pystyssä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onks siel Kokkolassa joku hyvä sporttibaari vai minkä takia sinne asti kattomaan vieraspeliä KooKoota vastaan? Tota kutsun jo todelliseksi fanittamiseksi!

Kyllä se taisi olla Kouvola, mutta eihän sitä dösäkuskilta voi alkaa hänen ammattitaitoaan kiistämään. Mennään sinne minne ajetaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kuvastaa tämän päivän Liigan jengejä, ettei oikein muisteta mistä ne edes on ja ei oikeastaan edes niin väliäkään. Ja silti IFK onnistuu häviämään niille.
 

444

Jäsen
Kuvastaa tämän päivän Liigan jengejä, ettei oikein muisteta mistä ne edes on ja ei oikeastaan edes niin väliäkään. Ja silti IFK onnistuu häviämään niille.
Toisaalta niillä joillain on heittää jäälle nimekkäämpi joukkue kuin meillä, ja budjettia on käytettävissä ehkä puolet meistä. Mutta onneks me haetaan ppg-pelaajia ja niiden puuttuessa maksetaan kaikille muille ekstraa.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Viihdyttävä pelaaja, joka iloitsi kaikkien muidenkin onnistumisista ja ainakin vaihtopenkillä iloittiin aidosti Lession onnistumisista. Väkinäiset läpyt on helppo huomata enkä sellaisia havainnut kertaakaan.

Juuri tuolta se on minunkin silmiini näyttänyt, mutta @sirtyg toki täällä osasi jo kertoa, että Lessio oli pukukopin syöpä, koska naputti mailaa..

Jokaisen maalin jälkeen Lessiolle oli tärkeää arvostaa ja kiittää syöttäjää, toiset IFK-pelurit saattavat jopa myrtsinä vaan luistella toiseen suuntaan ja "unohtaa" fistbumpata syöttäjän kanssa, jos ei satu oleen frendi. Esim. Rask ja Lennu ovat tässä välillä "kunnostautuneet". Kyllä noista tilanteista pystyy lukemaan aika paljon pelaajien välisistä kemioista, me-hengestä ja yhteisöllisyydestä.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Ainoa järkevä selitys lähtöön täytyy olla Lession oma halu. Ei tällaisen loukkaantumissuman keskellä ketään pelimiestä voi pois potkia vaikka olisi miten vittumainen tyyppi. Olisivat edes taukoon saakka pitäneet. Taisi kuitenkin olla Ifkn oma päätös.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Eli se Kivaharrin eilinen jutustelu oli ihan selvää bullshittiä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Samoja pelejä ollaan siis UTJ:n kanssa katottu. Rohkea ratkaisu, etenkin kun kokoonpano on maalintekovoiman suhteen todella vajavainen.

Silti, jos tuo on filosofia; "ei sovi pelisysteemiin, ulos", niin mitä helvettiä Santala tuolla vielä tekee? Noin paskaa ja halutonta pelaajaa on ihan turha roikottaa mukana.

UTJ on myös puhunut mun mielestä sen suuntaisia, että haetaan niitä sopivia pelaajia; Eikös tämä Lucenius ole tunnettu "hankalana tyyppinä"? Mulla on kuva kikuttelijasta ja omaan pesään kusijasta. Korjatkaa jos olen täysin väärässä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
UTJ on myös puhunut mun mielestä sen suuntaisia, että haetaan niitä sopivia pelaajia; Eikös tämä Lucenius ole tunnettu "hankalana tyyppinä"? Mulla on kuva kikuttelijasta ja omaan pesään kusijasta. Korjatkaa jos olen täysin väärässä.

Toivottavasti tämä Lucenius-huhu on joku läppä. Menee kyllä totaalisesti vati nurin jos joku perkeleen egoistinen Mestisjätkä on meidän puoli vuotta odotettu sentterihankinta, jonka kanssa tällä hetkellä "jumpataan" ja "taistellaan".
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Toivottavasti tämä Lucenius-huhu on joku läppä. Menee kyllä totaalisesti vati nurin jos joku perkeleen egoistinen Mestisjätkä on meidän puoli vuotta odotettu sentterihankinta, jonka kanssa tällä hetkellä "jumpataan" ja "taistellaan".
Minä en siis väitä tietäväni muuta kuin mitä palstalta olen lukenut.

Enkä siis tiedä millainen persoona on kyseessä, taikka sopiiko hän koppiin tai pelisuunnitelmaan. Tällästä olen kuitenkin täältä lukenut.

Voihan tämä kaveri olla osa suunnitelmaa. En dumaa ennen kuin tiedän.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool

Joukkueen kolmanneksi parhaan pistemiehen potkujen syyt purettuna osiin:

Lessio pelasi seitsemässä ottelussa yli 15 minuuttia. HIFK hävisi otteluista kuusi. Jääkiekko-ottelu kestää 60min (IMAO). Jätkä pelasi vain 15 min. Vitun vätys, lähe menee. Ei siinä välissä voinut edes valmentaa, istuskeli vain penkillä.

Kuudesta maalista yksikään ei ollut voittomaali. Itsekäs paska. Ei ajatellut joukkueen parasta. Jos kuvitellaan, että me voitettaisiin joskus peli vaikka 2-1. Voittomaalin tekijä on voittava pelaaja, sen ensimmäisen maalin tekijä haalii vain itselleen pisteitä, ei joukkueelle voittoja.

Olemme aktiivisesti markkinoilla. IFK hakee aktiivisesti vahvistuksia, siksi kannattaa hankkiutua hyvissä ajoin eroon sopimuspelaajista.

Kaikki nämä seikat puhuvat sopimuksen purkamisen puolesta.


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös