Minä taas uskon että jouduttiin kuluttamaan. Valitettavasti.No itse en usko siihen, että siihen olisi pahemmin euroja kulutettu.
Minä taas uskon että jouduttiin kuluttamaan. Valitettavasti.No itse en usko siihen, että siihen olisi pahemmin euroja kulutettu.
Minä taas uskon että jouduttiin kuluttamaan. Valitettavasti.
On toki pienemmät verot mutta Lucas Lessio ei todellakaan ollut mikään halpa pelaaja. Jos olisi ollut ei tätä olisi tehty. En usko että yhden kuukauden palkalla, joka varmasti bruttona heittämällä viidestä numerosta muodostuva, selvittiin.Lessio tulee pelaamaan tällä kaudella joten tuskin summa on ollut kuukauden palkkaa suurempi jos sitäkään. Siinähän on joku summa minkä ulkomaalainen saa tienata ilman veroja. Joku joka tietää paremmin voi selventää. Ei ole aikaa nyt selvittää, mutta jossain tälläinen tuli eteen.
Siinähän on joku summa minkä ulkomaalainen saa tienata ilman veroja. Joku joka tietää paremmin voi selventää. Ei ole aikaa nyt selvittää, mutta jossain tälläinen tuli eteen.
Tästä on olemassa korkeimman oikeuden ennakkotapaus johonkin ammattikoripalloilijaan liittyen.
Tästä koitin kertoa. Rivien välistä voi lukea paljon. Jaksamisia @Lemieaux
Tuossa kun huvikseen selailin Twitterin #hifk tägiä ja mitä kuumia huhuja siellä mahtaa olla tällä kertaa tarjolla niin sattui silmään postaus joka itseltä oli mennyt ohi:
Lukko-HIFK pelissä Lessio teki pahan virheen josta Lukolle hyvä paikka. Ei sisään, nopee kääntö josta Hifkille maali. Selin anto Lessiolle välittömän palautteen vaikka maalin tekivätkin. Lessio Selinille: go fuck yourself. Ilmeisen outo kaveri.
Linkki kyseiseen twiittiin. Lucas Lessio twitter.com
Ei saa kääntää enää veistä haavassa. Lessio meni jo. Ehkä sieltä saadaan joku Huuhtanen tilalle, joka tekee maalin ja käy pyytämässä valkulta anteeksi kun ei piirtänyt pelisuunnitelman mukaisia kuvioita keskialueella. Tosin Huuhtiainen ei tee sitä maalia.Lukko-HIFK pelissä Lessio teki pahan virheen josta Lukolle hyvä paikka. Ei sisään, nopee kääntö josta Hifkille maali. Selin anto Lessiolle välittömän palautteen vaikka maalin tekivätkin. Lessio Selinille: go fuck yourself. Ilmeisen outo kaveri.
Ei saa kääntää enää veistä haavassa. Lessio meni jo. Ehkä sieltä saadaan joku Huuhtanen tilalle, joka tekee maalin ja käy pyytämässä valkulta anteeksi kun ei piirtänyt pelisuunnitelman mukaisia kuvioita keskialueella. Tosin Huuhtiainen ei tee sitä maalia.
Onneksi Pitkänen on ratkaissut Lession tilalle noustuaan jo monen monta peliä, ja IFK liitää useamman ottelun voittoputkessa.
Voihan näitä hassutella minkä kerkiää, mutta joukkue harvoin tarvitsee tuollaista persoonaa ellei tee joka toisessa vaihdossa maalia. Kyllä se pikkuhiljaa alkaa vituttamaan jos tiiminä sovitaan mitä tehdään ja yksi sooloilee joka kerta. Jos en väärin muista niin täällä jo heti alussa nostettiin Lession puolustushaluttomuus isoksi haitaksi ja nyt se ei enää haittaakaan kun kenkää tuli? Nämä kaikki asiat kun laittaa yhteen niin itse en ainakaan jää kaipaamaan. Yhtään peliä ei Lessio maaleillaan ratkaissut.
Pitkän kauden aikana Pitkänen on hyödyllisempi joukkueelle kuin Lessio.
Jep. Pitkässä juoksussa 1+1 16 matsin aikana iskenyt Pitkänen nousee arvoon arvaamattomaan joukkueessa jossa pelaa jo Åsten, Jääskä, Tallberg, Keränen, Petrell...
Minusta Pitkäsen soppari oli siis ihan hyvä veto ja hoitaa oman roolinsa hyvin, mutta näistä kahdesta Lessio oli se joka pystyi omalla panoksellaan tuomaan pisteitä ja taisipa näin tehdäkin. Oli paikoilla myös siihen tahtiin että pitkän kauden aikana olisi maalitahti saattanut yltyä huomattavasti nähtyä kovemmaksikin.
No höpö höpö. On ihan ok olla tyytyväinen Salmelaisen toimintaan, mutta toi nyt on jo niin tyhmä lause, että siihen on pakko tarttua.Pitkän kauden aikana Pitkänen on hyödyllisempi joukkueelle kuin Lessio.
Valmentaja ja pelaajat vaihtavat monesti ajatuksia kiroillen kauden aikana, se on ihan normaalia. Tunteet käy kuumina ja se kuuluu asiaan.
Ja tämäkin "havainto" perustuu jonkun raumalaisen hitsaajan Twitter-päivitykseen.
Pelkät tehopisteet ei voi olla se asia mikä ratkaisee pystyykö pelaaja suorittamaan sitä tehtävää mihin on palkattu . Pitkänen pystyy, Lessio ei. Varmasti syy miksi on muistakin jengeistä saanut kenkää.
Lessiolla olisi edellytyksiä jopa dominointiin. Varmasti sillekin on syy että toinen herroista pelasi meillä suoralla sopimuksella ja kovalla palkalla enkä usko työnhaun tuottavan ongelmia jatkossakaan, kun taas toinen haki paikkaa joukkueessa tryoutin kautta.
@Vpiiroi Lessiota ei todellakaan pystynyt peluuttamaan kärkiketjuissa. Pelasi ykkösketjussa yhden pelin ja kolmannessa istuikin sitten penkin päässä. Jokainen tietysti näkee mitä haluaa, mutta minä en jää kaipaamaan.
Lessio kun poistaa nuo virvelit ja kaatuilut niin tulee tekemään vielä kauden jälkimmäisellä puoliskolla isoa tulosta.
Itse kyllä diggaan tästä kaverista, koohottaa tai ei niin tulosta tulee.
Ei se kyllä kentäälä näytä, että olisi kovin paska joukkuepelaaja. Vähän ratkaisut hakusessa, mutta tulosta on tullut ihan kiitettävästi.