Vaikuttaa myös oivalta joukkuepelaajalta. Tsemppaa äijiä hyvin maalien jälkeen niin kentällä, kuin aitiossa, Asenne ainakin kohdallaan.
On ollut hienoa nähdä, kuinka tärkeää hänelle maalattuaan on kiittää syöttäjää ja antaa tälle kunniaa. Tämä ei voi olla vaikuttamatta positiivisesti joukkuehenkeen.
Nk. "pukukoppipelaajat" olivat joskus ihan oma lajinsa (kaikki muistamme Peter Whiten). Mutta Lucas Lessio näyttää olevan pukukoppipelaaja, joka osaa a) pelata ja b) tehdä maaleja. Hyvältä vaikuttaa!
Nk. "pukukoppipelaajat" olivat joskus ihan oma lajinsa (kaikki muistamme Peter Whiten). Mutta Lucas Lessio näyttää olevan pukukoppipelaaja, joka osaa a) pelata ja b) tehdä maaleja. Hyvältä vaikuttaa!
Mä diggaan kovasti. Pinnat myös lyhyestä sytytyslangasta.
Herralle pidettävä joku briiffi koskien mailan käyttämistä muuhun kuin kiekon pelaamiseen.
Komppaan. Ihan joka tilanteessa kun on vastustajan takana hakee kahvaotetta mailalla.
Olen eri mieltä. Toivottavasti jatkaa meillä pitkään.En kyllä yhtään ihmettele, että seurat on vaihtuneet tiheään. Lessio ei istu eikä tule istumaan mihinkään pelisysteemiin.
Ei eilinenkään peli ollut erikoinen Lessiolta, vaikka joukkue pelasi kokonaisuudessaan parhaan pelinsä. Typerä jäähy hyökkäyspäässä, lukemattomia kertoja karvasi itsensä ulos tilanteesta ja säntäili kentällä sinne tänne ilman suurempaa päämäärää. Syötön jonka antoi ylivoimalla oli luistimesta onnekkaasti kimmonnut ohjuri Lundelin lapaan. En tiedä sitten kummasta on kiinni avuista vai tahdosta, että ei istu millään tavalla pelisysteemiin.Olen eri mieltä. Toivottavasti jatkaa meillä pitkään.
En kyllä yhtään ihmettele, että seurat on vaihtuneet tiheään. Lessio ei istu eikä tule istumaan mihinkään pelisysteemiin.
Ehdottomasti joukkuepelaajaa ja show-mies propsit siitä.Jos on pakko ottaa hieman random mutta tehokas pörrääjä, niin ehdottomasti Lessio.