Joo, näkyy pelitilillä voitoissa Lotto 4,6€, mutta ei oo tilinsaldolle tapahtunu mitään.
Sama juttu kenon kanssa. Tuli huima 4 euron potti, mutta eipä nuo halua näköjään sitä tilittää pelitilille.
Joo, näkyy pelitilillä voitoissa Lotto 4,6€, mutta ei oo tilinsaldolle tapahtunu mitään.
Sama juttu. Minulla kaksi riviä osui lisävoittoluokkiin (3+2 ja 3+1) ja yhteensä 5,6 euroa olisi tulossa. Summa näkyy jo voitoissa, mutta pelitilin saldo ei ole kasvanut. Syy löytynee Veikkauksen etusivuilta, joiden mukaan voitonmaksussa pelitileille on viivettä.Eikös näiden lisävoittoluokkien mukaan 3+2 oikein pitäs tulla jotakin takasi? Eipä oo tullu.
Olen ehkä hiukan yksinkertainen, mutta väittäisin, että turha vittuuntua, jos Jokeri ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.Tuli mieleen se yksi juttu, olikohan nyt Hymyssä, kun kaveri oli unohtanut rastittaa Jokerin ja miljoonat menivät sitte sivusuun. Jutun otsikkohan oli:"Voiko vitutukseen kuolla?"
7,1 miljoonaa euroa jaossa tänään. Kaikkien aikojen suurin potti Suomessa tähän mennessä. Itselläni on kolme riviä kupongissa ja nyt on lupa haaveilla. Illalla ne haaveet taas kaatuu, todennäköisesti.
Sama juttu oli eilen Ilta-Sanomissa (tosin siinä muodossa että tuo jaettu voitto olisi ollut toisella kertaa jolloin äijä oli suurinpiirtein potkinut seiniä kiukkuspäissään), ja lieneeköhän tuo mies ollut myös telkkarissa aikoinaan? Ainakin jostain Lottovoittajasta tuli 2000-luvun alkupuolella dokumentti, ja siinä vanhempi herrasmies väitti voittaneensa toisenkin kerran päävoiton. Tosin potin jakamisesta ei silloin ollut puhetta.Aamulehdessä oli juttu kun joku onnenpossu on saanut kahdesti seitsemän oikein. Ensimmäisellä kerralla joutui jakamaan potin toisen osuneen kanssa ja oli Veikkaukselta voittoa hakiessaan kovin harmistunut kun ei yksin saanut pottia. Onneksi osui toisenkin kerran ja silloin sai koko rahakasan yksinään.
Mulla on tällä kertaa 48 riviä sisällä. Jo on kumma jos ei nyt osu täysosuma kohdalle.
Tarkkaan en muista kuinka päin jako meni. Mutta ihme touhua siltä herralta, ei minua harmittaisi lainkaan jos iltaisen lottopotin joutuisi useammankin kanssa jakamaan. Muutamakin miljoona on melkoinen summa rahaa.Sama juttu oli eilen Ilta-Sanomissa (tosin siinä muodossa että tuo jaettu voitto olisi ollut toisella kertaa jolloin äijä oli suurinpiirtein potkinut seiniä kiukkuspäissään), ja lieneeköhän tuo mies ollut myös telkkarissa aikoinaan? Ainakin jostain Lottovoittajasta tuli 2000-luvun alkupuolella dokumentti, ja siinä vanhempi herrasmies väitti voittaneensa toisenkin kerran päävoiton. Tosin potin jakamisesta ei silloin ollut puhetta.
Konstilla ne akatkin koinitaan, niinkuin Kalle Päätalo sanoi.Mainio taktiikka! Mahdollisuutesi päävoittoon ovat jo noin 1:320000!!!
Mä voisin jopa nöyrtyä jakamaan pääpotin kunhan saisin sen verran että uuden kämpän katteltua. Ensi viikolla pitäis päättää lunastanko varauksen rakenteilla olevaan asuntoon. Toki jos voitto tulee niin se kämppä kyllä jää, heh.
Eikös sinällään aika hassun näköinen rivi 1,2,3,4,5,6 ja 7 ole huhujen pelatuimpia jokaisella kierroksella? Tänä iltanahan tuolla rivillä olisi saanut viisi oikein.
Yksi lisänumero osui meikäläiselle.