5 oikein ja voittona säälittävät 21 euroa.
Kärsivällisyyttä. Se hakee sitä kunnon osumaa. Niinhän se on täysosumien kanssa ollut melkein aina, että ensin tulee lyhyen ajan sisällä useampi pikkuvoitto kunnes napsahtaa iso potti. Jos siis noihin voittajien puheisiin on uskominen, mitä ne lehdille kertovat.Neljännen kerran kahdeksan kierroksen sisään 4 oikein, saisi jo osua hieman paremminkin prkl...
6 täysosumaa! Johtunee siitä että yleisin pelattu rivi on jo pitkään ollut 1,2,3,4,5,6,7 ja siihen pikkuvariaatiot mukaan?
Mahtaa olla aluksi pieni pettymys voittajille kun potti jaetaankin kuuteen osaan. Onhan reipas miljoonakin paljon rahaa.
Veikkauksen STT:lle antaman tiedotteen mukaan vuonna 2001 on ollut 6 täysosuman kierros, ja vuonna 1989 arvottiin peräti 7 täysosuman kierros.En kyllä muista, että koskaan olisi ollut kuutta täysosumaa.
On niitä useampia ollut muuallakin.Veikkauksen STT:lle antaman tiedotteen mukaan vuonna 2001 on ollut 6 täysosuman kierros, ja vuonna 1989 arvottiin peräti 7 täysosuman kierros.
Veikkauksen STT:lle antaman tiedotteen mukaan vuonna 2001 on ollut 6 täysosuman kierros, ja vuonna 1989 arvottiin peräti 7 täysosuman kierros.
Jos sitä eläisi 50 vuotta vielä lisää (mikä taitaa olla täyttä utopiaa), niin ~400€ päivää kohden olisi käytettävissä. Tosin tuskin potti yhdelle menee, rivejä todennäköisesti tullaan jättämään ennätysmäärä...
Toki voittotodennäköisyys on hyvin pieni, mutta jos voitto tulee, eikä pottia joudu jakamaan niin silloin siinä saa vaikkapa ihan hyvän alkupääoman sijoitustoimintaan. Eli suosittelen kyllä nyt lottoamaan.
Eli suosittelen kyllä nyt lottoamaan.
Kiva kuulla, että jollekin 5 miljoonaa on vain alkupääoma. Tarkoittaako tämä sitä, että tällä hetkellä sinulla on vain esim 3 miljooonaa, jolla ei oikein pääse alkuun sijoittamisessa?
edit. pitää muistaa, että scholl tower maksaa vähintään 100 miljoonaa, joten jos olisi 5me, jota kasvattaa vaikka 15-20me vuotta niin sitä saa sitten suuremman osuuden siitä rakennuksesta kuin saisi pienemmällä pääomalla
Itse olen ottanut tavaksi tehdä 3 riviä. Hinta ei nyt ole mikään paha, vaikka en mikään varakas olekaan. Se on vain lukuna sellainen miellyttävä, joten olen siinä pysyttäytynyt. Tänä vuonna on pari kertaa ollut neljä oikein, kyllä se lämmittää mieltä sellainenkin summa, etenkin jos taskuista lentelee vain koiperhosia. En tosin lottoa joka viikko. Mitään kymmeniä euroja en kyllä Lottoon iskisi kiinni. Raja menee juuri siinä ~2,50 euron tuntumassa.Koskaan ei kuitenkaan pitäisi tehdä enempää kuin yksi rivi.
Scholl, mitä nyt? Ne olivat kärpässieniä, eivätkä suppilovahveroita! Kerro meille mitä tarkoittaa 15-20me vuotta. Vai he -vuotta, ne - vuotta? Tosin jopa 15 saattaa olla liian suuri luku merkonomille ymmärrettäväksi. Minulle riittäisi loppuajaksi miljoonakin, siis euroja. Ja aion lotota edelleenkin.
Sopiiko kysyä, miksi juuri jenkkilään? Miksi ei esim. Saksaan? Olisi paljon lähempänäkin. Kai Saksaankin saa rakennuttaa pilvenpiirtäjiä (millaisen käsitän tässä nyt olevan kyse)?Scholl Tower nousee 2030 luvulla. Jos olisi fyrkkaa riittävästi niin se nousisi välittömästi jonnekin Manhattanille tai Chicagoon, mutta nyt pitää kikkailla.
Sopiiko kysyä, miksi juuri jenkkilään? Miksi ei esim. Saksaan? Olisi paljon lähempänäkin. Kai Saksaankin saa rakennuttaa pilvenpiirtäjiä (millaisen käsitän tässä nyt olevan kyse)?
Itse lopetin Legoilla tornien rakentelun jo ala-aste iässä. Mutta kukin tyylillään. Muistathan sitten ilmoittaa kun tornisi on valmis. Täällä vähän jännittää loppuuko palikat kesken, etkö enää yletä laittaa uutta kerrosta vai tuleeko iso-veljen makuuhuoneen katto vastaan.Se voi tulla vaikka Suomeen. En tiedä, mutta jos olisi kunnolla fyrkkaa niin tottakai rakentaisin sinne, missä isot pojat pelaavat sitä peliä.