Eikös tuon Lostin suhteen käynyt käsittäkseni niin, että käsikiroittajien lakon aikana Suomessa otettiin käytännössä Jenkkilä kiinni, ja nyt mennään huomattavasti lyhyemmällä viiveellä eteenpäin.
Aika monella sarjalla käynyt juuri näin.
Olin näkevinäni jossain haastattelun, liekö Subin Viihdeuutisissa, jossa Beniä näyttelevä herra totesi että kahdeksan jaksoa on purkissa ja viimeisessä niistä vedetään vähän juonta nippuun että tynkäkausi saa jonkinlaisen "päätöksen" sikäli kun käsikirjoittajien lakko jatkuu. 16-jaksoinen tuon neljännen kauden piti kai alunperin olla. Katsellaan ja toivotaan parasta, ettei mitään hätäisiä lopetuksia vedetä hihasta kuten esimerkiksi Surfacessa nähtiin.
http://lost.kapsi.fi/jostain enkku tai suomisubeja tohon 4.kauden ekaan jaksoon?
Ei jäänyt, sillä sehän oli Charlie. Asiahan selvisi muistaakseni siinä kohden kun Hurley ja "Charlie" juttelivat siellä parantolan pihalla. Sanomuotoja en tarkalleen muista, mutta omasta mielestäni mitään epäselvyyttä ei jäänyt.Se Hurleyn pelästyttänyt äijä jäi sen sijaan täydeksi arvoitukseksi.
Ja kun näitä kahta suosikkisarjaa on pariin kertaan tullut vertailtua, niin Prison Break on kyllä tipahtanut kolmoskaudellaan ihan tusinasarjaksi, kun taas Lost tuntuisi paranevan koko ajan.
Se Hurleyn pelästyttänyt äijä jäi sen sijaan täydeksi arvoitukseksi.
Itse diggasin vielä siitä kakkoskaudesta, ehkä jopa enemmän kuin ykkösestä.Tuo tusinasarjaksi tippuminen tapahtui Prison Breakin osalta kyllä jo kakkoskauden alkupuolella, ainakin minun mielestäni. Lostin neloskauden avauksesta olen pitkälti samaa mieltä, todella mielenkiintoista settiä.
Ei jäänyt, sillä sehän oli Charlie. Asiahan selvisi muistaakseni siinä kohden kun Hurley ja "Charlie" juttelivat siellä parantolan pihalla. Sanomuotoja en tarkalleen muista, mutta omasta mielestäni mitään epäselvyyttä ei jäänyt.
Niin siis se kaupassa (ja kuulusteluhuoneessa) Hurleyn pelästyttänyt oli Charlie, mutta oliko sekin muka, joka kurkkasi sieltä mökin ikkunasta?Asia meni juuri kuten Thornton sanoi. Eli siis "mielikuvitus"-Charlie pelästytti Hurleyn kaupassa.
Niin siis se kaupassa (ja kuulusteluhuoneessa) Hurleyn pelästyttänyt oli Charlie, mutta oliko sekin muka, joka kurkkasi sieltä mökin ikkunasta?
Niin siis se kaupassa (ja kuulusteluhuoneessa) Hurleyn pelästyttänyt oli Charlie, mutta oliko sekin muka, joka kurkkasi sieltä mökin ikkunasta?
Eli saarelta ns. Ocean 6:n muodossa lähtee ainakin Jack, Kate, Hurley ja Said... sekä Ben? Kolmannen jakson loppu antoi aika äimäksi vetävää juttua, miten hitossa se mulkosilmä saa itsensä kieroiltua saarelta pois? Ilmeisesti se laivalla oleva vakooja auttaa jotenkin tuossa ja/tai Said, koska toimivat tulevaisuudessa yhdessä (tsiisus). Kukahan mahtaa olla se mystinen vakooja. Ehkä lähijaksot valoittaa asiaa sitten. Toivotaan.
Kiduttavaa odottaa ensiviikkoon.
Juu, eiköhän se noin ole ja tosiaan Oceanic Six, ei Ocean, kuten sanoin.Itse olen siinä uskossa, että Ben ei tuohon Oceanic Sixiin kuulu ja on poistunut saarelta aikalailla tutkan alla.
Kyllä. Loistava hahmo aksentteineen kaikkineen ja muutenkin oli huikaiseva jakso. Into sarjaa kohtaan kasvoi vaan entisestään. Aika hämmentäviä kuvioita tuli lisää sarjaan. Ei ainakaan toistaiseksi vaikuta siltä, että taso olisi laskemassa, päinvastoin.Desmond on äijä.
Tämä jakso oli tosiaan aivan fantastinen! Yksi parhaista Lost-jaksoista ikuna! Tällä kertaa tarina oli aivan erilainen kuin suurimassa osassa jaksoista, mikä nosti tunnelmaa entisestään. Puuttumaan jäi muuten 'Previously on Lost'. Lopun suuri huipennus ja hienosti leikattu puhelindraama muistutti miksi Lost on tällä hetkellä ja kenties muutenkin kaikkein parhain TV-sarja.Nyt on kyllä nähty kauden paras jakso - The Constant. Älyttömän kova setti, joka antoi suhteellisen paljon vastauksia.
Desmond on äijä.
Ehdottoman mielenkiintoinen hahmo kyllä. Sopivan neuroottinen ja sillä tapaa katu-uskottava neropää. Ei mikään kiiltokuva tyyppi, kuten pitääkin olla. Toivon mukaan hahmolle luodaan suurempaa roolia sarjassa, koska hänellä tuntuisi olevan noita avaimia sarjan mysteereihin. Tuollaiset hahmot voidaan kyllä ryssiäkin huolella.Daniel on muuten kovassa kurssissa ja nousussa - viiripää-fyysikkoa ja aikamatkailua ei voi koskaan olla minun sarjoissani liikaa.