Poolin pelistä
Noin paljon sitä sitten yksi mies vaikuttaa peliin! Houllier palasi penkille niin johan alkoi peli kulkea jo nurmellakin. Thompsonin typerästä tyylistä ei ollut paljoakaan jäljellä ja Litmanenkin alkoi pelata siinä omalla paikallaan jakelemassa palloa Heskeylle ja Smicerille. Jari oli silminnähden pettynyt omaan vaihtoonsa ja olisi varmasti halunnut jatkaa peliä, kun se kerta kulki tuohon tapaan. Nähtiinpä pelissä sellainenkin harvinaisuus, että Litmanen koppasi kyynärpäällään Romalaisen ohimon auki:D Tietysti on enemmän kuin kyseenalaista, että oliko Litmanen syyllinen, mutta saipahan kerrankin vastapuoli maistaa osumia, eikä toisinpäin ja pakki oli tulossa vielä aika kovaa vauhtia tilanteeseen, niin mikäs siinä?
Riise tahkosi vasemmalla laidallaan läpi pelin hienosti ja pääsi useamman kerran kokeilemaan kaukolaukaustaan, mutta eipäs uponnut tällä kertaa...
Sen sijaan se, mikä minua ärsyttää Tottissa on se, että kaveri on joka ainoa kerta kaatuilemassa, jos vain meinaakin menettää pallon! Se on helvetin kamalaa katseltavaa, mutta Italialaisethan ovatkin aina olleet nyhvääjiä, vähän joka lajissa ja varsinkin sodissa:D
Minkä takia ei voi pelata rehdisti? Yrittää loppuun saakka ja taistella pallosta ilman tuollaisia turhia kaatyilemisia? Sanokaa se minulle arvoisat Italia -fanit (aivan, kyllähän sitä kaatuilee kaikki Etelä-Euroopan pelaajat, mutta italiaanot ovat siinä huippuja)
Älkääkä missään tapauksessa käsittäkö minua väärin, hyvät jalkapallofanit! En todellakaan väitä, että he eivät osaisi pelata, vaan ihmettelen tuota teatterin määrää!!!