On tämä jännä juttu. Silloin kun manu ja arska pelasivat saman tyylistä peliä kun Liverpool nyt, niin eipä ihmisiä silloin hirveästi ärsyttänyt. No, täytyy myöntää, että arskalle kyllä vittuiltiin "boring, boring, arsenal" huudoilla, mutta ei kuitenkaan vinguttu samalla tavalla kuin nyt. Omasta mielestäni olen aika pitkä pinnainen kaveri, ja tämäkään narina ei saa minua suuttumaan, mutta aika naurettaviksi ihmiset teette itsenne koko ajan narisemalla Liverpoolin pelin "tylsyydestä". Jalkapallo on viihdettä, totta, mutta tärkein asia siinä on kuitenkin menestys ja hyvät pelaajat, eli voittaminen. Kuten olen jo monta kertaa sanonut(liian monta kertaa kuuluu sieltä monitorin takaa), minulle on aivan sama voittaako Liverpool 1-0 vai 4-2, jos se kerran voittaa. Englannin menestyksekkäin seura herättää tietenkin vihan ja kateellisuuden tunteita, se on ihan inhimillistä, mutta tuo ikuinen narina tuo mieleen intti-ajan, jolloin muutamien kaverien oli pakko narista joka asiasta, vaikkei ollut syytäkään.
Liverpoolin peli ei ole aina kauneinta katsottavaa, totta. Mutta niin kauan kun se on tehokasta, niin ainakin allekirjoittanut on sangen tyytyväinen. Mahdollisuudet tällä kaudella on vielä tuplaan, ihan hyvätkin mahdollisuudet, mutta itse olisin tyytyväinen jo suoraan CL paikkaan, eli kahden joukkoon valioliigassa. Toisaalta, jos tupla tulisi, niin kahden viimeisen kauden aikana Liverpool olisi tällöin voittanut kaikki mahdolliset pystit..UEFA, FA, Liiga Cup, Valioliiga, Mestareiden Liiga, Charity shield, Euroopan Super Cup...no, kuten sanoin, kakkospaikka valioliigassa olisi jo todella hyvä suoritus. Ennen kauden alkua sanoin olevani tyytyväinen, jos seuraavalla kaudella pääsemme CL:en, ja pääsemme toiselle kierrokselle tämän vuotisessa cupissa, nyt sen suhteen näyttää ihan hyvältä, tosin ensi kauden CL paikkaa ei olla vielä varmistettu..
...lisää juttua seuraa taas jonkin ajan kuluttua, nyt ei tahdo oikein aika riittää..