Liverpool FC

  • 148 242
  • 1 905

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Liverpool pelasi eilen aika hyökkäävällä peli tyylillä puolustuksessa oli "vain" kolme (Hyypiä, Henchoz, Carragher) pelaajaa ja lähes aina muuten Pool pelaan 4-4-2 taktiikalla, eilen mentiin 3-4-3:sella...
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Liverpool-Leverkusen

Tänään pelataan ensimmäinen puolivälierä ottelu näiden joukkuieden kesken. Saksalais joukkueet eivät ainakaan ennen tätä iltaa ole Anfield Roadilla tehneet maaliakaan saati sitten voittoa hakenut, toivottavasti näin käy myös tänään. Liverpool pääsee illan otteluun lähes parhaimmilla, pois lienee ainoastaan vähän aikaa sitten hankittu laitalinkki Abel Xavier.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Sami Hyypiä

Vaikken Liverpool-fani olekaan, niin oli erittäin mukavaa kuultavaa, kun täysi brittiläinen futisstadioni laulaa suomalaisen pelaajan nimeä.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiva, että Hyypiä onnistui, mutta peli oli kyllä varsin unettavaa katsottavaa. Ei varmaan pelkästään Liverpoolin syy, mutta kuitenkin...
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Yksi puoliaika, yksi Liverpool, yksi tilanne, yksi Sami Hyypiä!!!
Aika tylsää peliä ollut mutta pääasiahan on se että Pool johtaa.
Toisella puoliajalla nähdään vielä yksi maali jonka tekee Jari Litmanen! Just Dreaming?
 

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Olipa taas tyypillinen tylsä Liverpoolin peli. Onnksi ens keskiviikkona Neloselta tulee kunnon matsi Real - FC Bayern.

Otin tossa äsken Canal Digitalin ja huomasin, että kanavalla NelonenPlus näkyy ens tiistaina Leverkusen-Liverpool suorana. Kertokaas mulle kokeneemmat digikanavien katselijat, että näkyykö NelonenPlus automaattisesti vai kuuluuko se johonkin pakettiin? Veikkaisin, että näkyy kaikilla, koska ei sieltä taida juurikaan ohjelmaa tulla.
 

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Viestin lähetti Bayern
Kertokaas mulle kokeneemmat digikanavien katselijat, että näkyykö NelonenPlus automaattisesti vai kuuluuko se johonkin pakettiin? Veikkaisin, että näkyy kaikilla, koska ei sieltä taida juurikaan ohjelmaa tulla.

Ainakin meillä se näkyi automaatisesti. Sieltä kun tulee vain tuo yksi ohjelma viikossa juuri tuo ottelu.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Voivoi

Taas se nähtiin, karmeata katseltavaa, paskaa ja taidotonta peli kentällä Liverpoolin kohdatessa Leverkusen, mielestäni kentällä oli 1 todella hyvä ja 1 kohtuu pelaajaa.

Kentän ainoa taitopelaaja oli Leverkusenin Ze Roberto joka oli uskomattoman taitava, Liverpoolin Berger oli myös taitava ja hyvä pelaaja.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voitot ja maalit lasketaan ja Pool on jo toinen jalka välierissä. Siellä vastaan tulee jokin manu, joka pelkää Liverpoolia. Kateelliset haukkuvat ja panettelevat Poolia, koska aina menestyviä kadehtitaan. Saamme ainoastaan tuplan tänä keväänä, mutta syksyllä kolme titteliä lisää.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Haukkuvat Liverpoolia

En ole kateellinen enkä mitään, mutta en voi sietää Liverpoolin pelitapaa/tyyliä.

Itse olen Real Madrid fani, ei en ole gloorihuntteri, joka aloitti seuraamisen 1-2vuotta sitten ja 'ahaa real on menestyvä, minun suosikkini' vaan joskus '94 kun Real oli euroopassa sillä hetkellä tavallinen koulevainen. Aloitin kannattamisen koska en voinut sietää Ajax:ia joka oli joka suomalaisen seura, vaan Ajax pelasi Realia vastaan CL:n pudotuspeleissä, siitä lähtien Real Madrid.

Real pelaa mielestäni näyttävää jalkapalloa, toisinkuin liverpool ja juuri liverpoolin haluaisin vastaan CL:n loppuottelussa.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Re: Voivoi

Viestin lähetti Socrates
Taas se nähtiin, karmeata katseltavaa, paskaa ja taidotonta peli kentällä Liverpoolin kohdatessa Leverkusen, mielestäni kentällä oli 1 todella hyvä ja 1 kohtuu pelaajaa.

Kentän ainoa taitopelaaja oli Leverkusenin Ze Roberto joka oli uskomattoman taitava, Liverpoolin Berger oli myös taitava ja hyvä pelaaja.

On se kumma jos ei edes Riise pistänyt silmään/Hyypiä!
Ensimmäinen puoliaika oli melko tylsää mutta toinen oli jo paljon parempaa, ei niitä pelejä aina tyylillä voiteta! Pool voitti ja niin kuin todettua niin toinen jalka semeissä.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kuka osaisi valaista

Minkä takia Liverpoolin pojilla oli eilen surunauhat käsissä? Ei sattunut olemaan volumet tarpeeksi kovalla, joten meni ohi korvien....
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Mieteinkin eilen onko Liverpoolin matsit aina näin tylsiä?Olen katsellut tätä mestarien liigaa aika usein ja sieltä on tullut useita Liverpoolin pelejä enkä muista milloin olisi tullut viihdyttävä peli.

Ja minä en ole mikään Liverpoolin vihaaja vaan Englantilaisen jalkapallon kannattaja.
 

Maestro

Jäsen
Re: kuka osaisi valaista

Viestin lähetti masaman
Minkä takia Liverpoolin pojilla oli eilen surunauhat käsissä? Ei sattunut olemaan volumet tarpeeksi kovalla, joten meni ohi korvien....

Liverpoolilla oli surunauhat kunnioittaakseen kuningataräiti Elisabethin muistoa.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Ei herranjestas kun oli taas vaihteeksi karmeeta katseltavaa tuo Liverpoolin peli, jalkapalloilua pahimmillaan. Henkilökohtaisesti en arvosta pätkääkään tuollaista pelityyliä, mutta ei siitä sen enempää. Tulokset puhuu puolestaan ja Live jyrää valioliigassa.

Niin ja olihan Pelicansitkin viidensiä sm-liigassa...
 

Voittaja

Jäsen
On tämä jännä juttu. Silloin kun manu ja arska pelasivat saman tyylistä peliä kun Liverpool nyt, niin eipä ihmisiä silloin hirveästi ärsyttänyt. No, täytyy myöntää, että arskalle kyllä vittuiltiin "boring, boring, arsenal" huudoilla, mutta ei kuitenkaan vinguttu samalla tavalla kuin nyt. Omasta mielestäni olen aika pitkä pinnainen kaveri, ja tämäkään narina ei saa minua suuttumaan, mutta aika naurettaviksi ihmiset teette itsenne koko ajan narisemalla Liverpoolin pelin "tylsyydestä". Jalkapallo on viihdettä, totta, mutta tärkein asia siinä on kuitenkin menestys ja hyvät pelaajat, eli voittaminen. Kuten olen jo monta kertaa sanonut(liian monta kertaa kuuluu sieltä monitorin takaa), minulle on aivan sama voittaako Liverpool 1-0 vai 4-2, jos se kerran voittaa. Englannin menestyksekkäin seura herättää tietenkin vihan ja kateellisuuden tunteita, se on ihan inhimillistä, mutta tuo ikuinen narina tuo mieleen intti-ajan, jolloin muutamien kaverien oli pakko narista joka asiasta, vaikkei ollut syytäkään.

Liverpoolin peli ei ole aina kauneinta katsottavaa, totta. Mutta niin kauan kun se on tehokasta, niin ainakin allekirjoittanut on sangen tyytyväinen. Mahdollisuudet tällä kaudella on vielä tuplaan, ihan hyvätkin mahdollisuudet, mutta itse olisin tyytyväinen jo suoraan CL paikkaan, eli kahden joukkoon valioliigassa. Toisaalta, jos tupla tulisi, niin kahden viimeisen kauden aikana Liverpool olisi tällöin voittanut kaikki mahdolliset pystit..UEFA, FA, Liiga Cup, Valioliiga, Mestareiden Liiga, Charity shield, Euroopan Super Cup...no, kuten sanoin, kakkospaikka valioliigassa olisi jo todella hyvä suoritus. Ennen kauden alkua sanoin olevani tyytyväinen, jos seuraavalla kaudella pääsemme CL:en, ja pääsemme toiselle kierrokselle tämän vuotisessa cupissa, nyt sen suhteen näyttää ihan hyvältä, tosin ensi kauden CL paikkaa ei olla vielä varmistettu..

...lisää juttua seuraa taas jonkin ajan kuluttua, nyt ei tahdo oikein aika riittää..
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Voittaja puhut paljon asiaa! Ei se muakaan niin hirveästi haittaa kun jotkut selittää sitä tylsä tylsempi juttujaan mutta niinkuin sanoit niin jalkapallossa pelataan voitosta!
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Leverkusen-Liverpool

Huomenissa ratkeaa pääseekö Liverpool UCL:n semifinaaleihin vai meneekö sinne Leverkusen? Liverpoolilla alla 1-0 kotivoitto, eli Leverkusenin pitäisi voittaa kahdella maalilla kotipelinsä jotta se pääsisi jatkoon, se ei tule olemaan edes Leverkusenin kotikentällä helppoa, sillä Liverpool luultavimmin lähtee puolustusvoittoisella taktiikalla pelaamaan ja siinä Liverpool jos kuka on parhaimmillaan, kun puolustus on niin erinomaista. Pelistä en odota mitään kaunista jalkapalloa, mutta sen ei ole niin väliksi kunhan Liverpool vain jatkoon pääsee niin sitten on asiat hyvin. Jos Liverpool selvittää tiensä välieriin niin vastaan tulee otteluparin Deportivo-Manchester United voittaja eli melkoisella todennäköisyydellä Manu. Laittelen myöhemmin tänään tai huomenissa Liverpoolin todennäköisen kokoonpanon. Sitten vielä lopputulos veikkaus: 0-0
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Itse veikkaan lopputulosta 1-1. Eli Liverpool välieriin, jossa se kohtaa ManUtd:n, voittaa tämän molemmissa osaotteluissa ja menee lopulta Mestareiden Liigan Finaaliin.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Liverpoolin kokoonpanoista

Tulee varmaan vasta huomenna tod.näk kokoonpanot, mutta kun Poolilla ei ole poissa kun pitkäaikais potilas Markus Babbel niin kokoonpano näyttänee tältä:

--------------------------Owen----------------Heskey-------------------------
Riise---------------Hamann------------------Gerrard------------Murphy----
Carragher--------Hyypiä-------------------Henchoz------------Xavier-----
-------------------------------Dudek-----------------------------------------

Vaihtopenkki
Kirkland (GK)
Wright
Barmby
Biscan
Redknapp
Litmanen
Baros

Näin odottaisin Liverpoolin lähtevän peliin.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Liverpool
Samoilla linjoilla olen kanssasi, ehkä miettisin Igor Biscanin peluuttamista ottelun alussa. Owen aloittaisi vaihtopenkillä ja Biscan pelaisi keskikentän pohjalla Hamannin kanssa. Leverkusenin annettaisiin ensimmäinen puolituntia puskea päin Poolin puolustusmuuria, ennen taukoa tai heti tauon jälkeen vaihdetaan Owen kehiin, joka juoksee sitten pari kertaa läpi ohi kankean ja vähämiehisen Leverkusen puolustuksen. Leverkusenin on pakko ottaa toisella puolella riskejä ja silloin 'tuore' Owen ratkaisee vierasvoiton. Tuskin Houllier näin ajattelee, mutta itse miettisin tällaista taktiikka. Sen kuitenkin tiedän, että Pool jatkaa. Nolla säilyi niin Roomassa kuin Barcelonassakin, miksei Saksassakin.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
En olisi yllättynyt jos Liverpool lähtisi taas puolustamalla hakemaan 0-0 tasuria. Saa nähdä, veikkaan että Leverkusen vie ottelun 2-0.
 

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Viestin lähetti Hese
En olisi yllättynyt jos Liverpool lähtisi taas puolustamalla hakemaan 0-0 tasuria. Saa nähdä, veikkaan että Leverkusen vie ottelun 2-0.

Näinhän Hyypiä nimenomaan on mediassa kertonut, että nollapeliä lähdetään pelaamaan ja kun joukkueella on jo maali tehtynä niin ei hyökkäykseenkään liiemmälti taideta panostaa. Hiski taitaa rymytä yksinäisenä kärkenä muiden potkiessa palloa omalta alueelta kohti miehen päätä. Peli päättyy unettavaan 0-0 tulokseen ja saamme nuokkua vielä välierätkin tv:n ääressä seuraten Liverpoolin antijalkapalloa. Allekirjoittanut ei viitsi tuhlata tänään arvokasta vapaa-aikaansa pallon pituuspotkukisan seuraamiseen, vaan tarkistan tuon yllämainitun tuloksen aamulla teksti-tv:stä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös