Viestin lähetti Voittaja
Nuo Gerrard jutut on vain huhuja. Hänestä tehdään tarjouksia monta viikossa(näin olen kuullut), mutta ei hän mihinkään lähde. Tietenkin jos Chelsea tarjoaa esimerkiksi 80-100 miljoonaa puntaa, niin sitten voisi harkita. Tuo tiedotustilaisuus on muuten 17.30 eikä 17.00 niinkuin aiemmin sanoin.
Huhuja liikkuu paivittain ja suurin niista on aikalailla huuhaata.
Todennakoisesti Gerrardin ja Owenin poolissa pysyminen ovat jollain lailla sidoksissa toisiinsa, joko molemmat lahtevat tai sitten ei kumpikaan. Eika varmaan sen kummempaa tietoa tule ennen kuin eurokisat ovat ohi.
Itse veikkaisin Gerrardin siirtyvan Stamford Bridgelle 22 milj punnan siirtosummalla ja 95000 punnan viikkoliksalla. Toisaalta kun katsoo noita kisoja ja G:n suorituksia siella niin ei taida hankaan olla isojen pelien mies, minun puolestani voisi melkein jaada sinne Liverpooliin.
Toinen "ei isojen pelien mies" on kylla Thierry Henry. Heti kun panosta on enemman niin mies ei saa mitaan aikaiseksi. Eika nama kisat ole ensimmainen kerta kun se tulee esille, viimeksi kun yksittaisella pelilla oli enemman merkitysta (kun Chelsea pudotti Arsen mestyarien liigasta) mies esiintyi kentalla niinkuin olisi pelannyt palloon koskemista ja ne pari vedontynkaa mitka tulivat olivat todella aneemisia. Muutenhan miehella oli loistava kausi premiershipissa. Ihme on jos Ranskan valmentaja ei jossain vaiheessa Henrya pista vilttiin ja Saha tilalle (toivottavasti ei kuitenkaan sitten finaalissa Englantia vastaan..)
Edit: meni hiukka ohi aiheen, jatkot euro2004 ketjuun..