Kuulemani mukaan Finnan oli pelannut hyvän pelin, eli ehkä hänet kannattaisi pitää varamiehenä oikeaan laitaan, ehkä se onkin parempi paikka hänelle kuin tuo pakin paikka, mikä on ilmeisesti nyt sitten Josemin vastuulla. Semmyhän voi myös pelata molempia oikean laidan paikkoja, tosin pakkina paremmin.
Morgan, itse en kaveria "tunne" niin hyvin, että voisin antaa mitään elämää suurempaa lausuntoa hänestä, mutta mitä olen kuullut muutamalta Britiltä, niin itse en halua häntä seuran johtoon, en. Kaveri ilmeisesti haluaa ennemminkin ns bemarin itselleen kuin rakastamansa seuran, eli elimen koosta kait tässä enemmänkin kilpaillaan :D
Owen. Tästä Owenin tilanteesta voidaan syyttää vain ja ainoastaan kahta henkilöä tällä hetkellä(no ehkä niitä nyt on enemmänkin, mutta kaksi ehdottomasti tärkeintä), Itse Owenia sekä Houllieria. On se nyt helvetti jos kaveri ei saa sorvattua itselleen sopivaa sopimusta vuoden kuluessa, jos seuran ehdot eivät ole koko aikana tyydyttäneet, niin olisihan sitä siirtoa voinut vaatia jo aiemmin, mutta ei, vieläkin pitää tehdä niinkuin Michael haluaa. Onneksi nyt tuli johtoon mies, joka näyttää miten homma toimii. Häntä ei heiluta koiraa vaan toisin päin, eli jos pelaajaa ei niin paljon kiinnosta pelata seurassa kuin pitäisi, niin saa managerin puolesta lähteä, hyvä Rafa. £10M, itse olisin valmis myymään Owenin tällä hetkellä tuohon hintaan, hänellä on enään noin 10 kuukautta sopimusta jäljellä, jonka jälkeen kaveri voi lähteä ilmaiseksi. Otetaan nyt mitä saadaan, jos kerran jatkopahvin tekeminen ei kiinnosta. Kuten olen monesti sanonut vanhan lauseen, yksikään pelaaja ei ole seuraa suurempi. Liverpool tarvitsee vain 100% joukkueeseen sitoutuneita pelaajia, jotka eivät tätä ole, myyntiin.
Eilinen peli oli silminnäkijöiden mukaan erittäin positiivinen esitys. Pakit eivät seisseet rankkarialueen rajalla koko peliä, laiturit(Finnan ja Kewell) nousivat laidoillaan aktiivisesti tekemään hyökkäyksiä, syöttöpeli oli ollut komeaa katsottavaa. Tästä on hyvä jatkaa.
Mitä Poolin keskustelupalstaa tarkoitat? Jos puhut .tv, eli offalista, niin itse en koske siihen pitkällä tikullakaan. Se oli ihan hyvä keskustelupalsta noin 3 vuotta sitten, mutta nyt käyn siellä ehkä 1-2 kertaa vuodessa, ja nuo visiitit jäävät yleensä lyhyeksi kun huomaan ettei kehitystä ole tapahtunut. YNWA ja RAWK ovat valovuosia edella "offalia" jos haluat lukea laatukirjoituksia, pieniä sisäpiirin tietoja. Näillä sivustoilla ei tarvitse kahlata paskan läpi puolta tuntia ennekuin löytää jotain lukemisen arvoista. TLW on myös hyvä saitti, Dave Usherilla on oikeasti kontakteja Anfieldille(ilmeisesti Carra on Usherin hyvä kaveri).