Liverpool FC

  • 149 456
  • 1 905

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Kyyllä!!!!
Tänään juhlitaan. Veikkaan että seuraaja julkistetaan parin päivän sisällä. En jää Houllieriä kaipaamaan. Vaikka pari pystiä kaappiin tulikin, oli pelityyli niin hirviää jotta hävetti.
Kuten jo todettu, vaikuttaa Curbs todennäköisimmältä seuraajalta, ja sehän nyt ei ainakaan mua haittais tippaakaan.

YNWA
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ladbrokesin kertoimet (BBC):

LIVERPOOL MANAGERIAL ODDS
7/4: Rafael Benitez, Valencia
3/1: Martin O'Neill, Celtic
4/1: Alan Curbishley, Charlton
5/1: Gordon Strachan
6/1: Jose Mourinho, Porto
7/1: Steve McClaren, Middlesborough
Odds supplied by Ladbrokes
 

Kille

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Aivan loistavaa!!!!

Tähän loppu kahden kuukauden selvä putki. Kerrankin kunnon syy juhlia! Vielä kun saatiin lähetettyä Emiilio Forsselin riesaksi niin voidaan alottaa taas puhtaalta pöydältä. Oma suosikkini uudeksi Manageriksi on Benitez. Ja sitten niitä peliä tekeviä keskikenttä pelaajia saata...... Vois taas pitkästä aikaa alkaa nauttia Poolin pelistä!!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Viestin lähetti Kempes
Toivottavasti tämä SSeen uutinen on totta. Ainoa pelko on se, että jos uudeksi manageriksi tulee Greame Souness, mies joka tuhosi Poolin! No, toivottavasti Martin O'Neill olisi uusi manageri.

Elä turhaan pelkää Kempes. Souness on varmistanut paikkansa Ewoodilla. Tähdet myydään (Duff, Dunn) ja tuskin menee kauan kun uusin löytö Jonathan Stead on esim. Arsenalissa.

Alkaa olla kohta vitutusketjun aihe tuo Sounessin sekoilu Blackburnissa.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Kyllä! Kyllä! Kyllä!

Viimein on tapahtunut se, jota olen odottanut aina kaudesta 1999-2000 lähtien. GH:n köyhiä vuosia en muistele lämmöllä.

Toivottavasti seuraava päävalmentaja palauttaa Pooliin taistelevan ja avoimesti hyökkäävän ilmeen. Sami Hyypiä ei saa enää ensi kaudella olla joukkueen ykköspelintekijä.

Mielestäni mestaruus on aluksi vain plussaa. Tärkeintä on, että Pool pelaa taas iloista ja hyökkäävää peliä. Pari vuotta menee väkisinkin GH:n jälkien siivoamisessa. Suurin urakka on saada pelaajat omaksumaan kunnon äijäasenteen.

GH:n Pool pelasi sellaista epäjalkapalloa, että välillä teki oikein pahaa. Taistelu, vastuunotto ja luovuus eivät kuuluneet GH:n konseptiin. Miksipä noihin nyt olisi pitänytkään kiinnittää huomiota, kun joukkue pääsee eurokentille falskillakin esityksellä.

Tulevaisuus on Anfieldillä edelleen epävarma. Uuden managerin ohella arvoituksena on thaimaalaisten intressit joukkueessa. Väkisinkin puserossa on pieni pelko siitä, että Poolin satavuotiset perinteet vedetään hiljalleen vessanpyttyyn. Se vaan on nykyfutiksen suuntaus, että rahan edessä ollaan polvillaan. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä pelkojeni suhteen.
 

Voittaja

Jäsen
Souness on hyvä esimerkki siitä, kuinka lostavasta pelimiehestä ei välttämättä tule loistavaa manageria.

Benitez, Benitez...nyt kun olen tätä jo muutaman tunnin makustellut, niin oma suosikkini on tällä hetkellä ehdottomasti Benitez. Muitakin hyviä vaihtoehtoja on, mutta meikäläisen mieli on valinnut Benitezin.
 

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Loistavaa, että kyvytön Sammakko saatiin loppujen lopuksi pihalle. Samalla oven avauksella voi viedä pois Senegalin Vierat ynnä muut turhuudet. Paljon on rahaa palanut puhtaaseen sontaan joten alennusmyynti näyttää olevan ainoa vaihtoehto.

Sammakon tilalle ottaisin itse managerin saarilta. O'Neill tai Curbishley. Jos saisin itse valita niin O'Neill olisi vaihtoehtoni. Ainakin on kova kauppamies kun sai meiltä petettyä 11m£ ja muutenkin tulokset ovat olleet materiaalin nähden erinomaisia.
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
G.H:n hiekka siis valui tiimalasissa olemattomiin.

Hän palautti edes osan vanhoista arvoista Anfieldille Sounessin tihutöiden jälkeen.
Pahin sudenkuoppa tuntuivat olleen pelaajahankinnat, rahaa paloi, vain mutta tuontifloppeja tuli kasapäin.

Juhlia en pystyyn pistä ennenkuin uusi manageri julkistetaan.
Täälläkin esitetyistä nimistä toivoisin valinan osuvan Rafa Beniteziin, mutta ans kattoo ny.

All in all etenkin ensimmäisinä vuosinaan Houllier teki hyvää työtä, mutta parin edellisen kauden laskeva trendi antoi oikeutuksen tähän ratkaisuun.
 

Voittaja

Jäsen
Englannissa ei kuulemma oteta enään vetoja vastaan Benitezin puolesta, toivottavasti tämä tarkoittaa sitä mitä luulen sen tarkoittavan.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Voittaja
Englannissa ei kuulemma oteta enään vetoja vastaan Benitezin puolesta, toivottavasti tämä tarkoittaa sitä mitä luulen sen tarkoittavan.

Ässä hihasta ja Mourinho yhdessä Decon kanssa Anfieldille? :) Ai niin, Cissen siirto Liverpooliin on varmistunut. Cisse saapuu Anfieldille 1.7. kertoo seuran kotisivut.
 

Voittaja

Jäsen
Juuri julkaistun tiedon mukaan Benitez on hylännyt Valencian jatkotarjouksen ja samalla sanoutunut irti seurasta. Itse en tästä linkistä tuota täysin ymmärtänyt, mutta näin minulle suomennettiin.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Benitez

Aivan loistava valinta tämä Benitez, ilman muuta ykkönen. Kolme kautta Valencian koutsina ja tuloksena kaksi Espanjan mestaruutta ja yksi UEFA cupin voitto. Valencia pelaa vielä kaiken lisäksi todella hyvää ja fiksua fudista. Ja nyt kun Poolilla on rahaakin, alkaa jälleen paistamaan aurinko meillekin. Ensimmäinen tehtävä Benitezillä on saada Owen ja Gerrard pidettyä remmissä. Uskon että se onnistuukin.

Ja kun IFK vielä julkaisee tänään Santalan diilin, voi sanoa että ei paha kesän alku :)
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Benitez on kyllä ehdottomasti paras manageri, joka on tällä hetkellä saatavilla. Meriitit puhuvat puolestaan ja ikää miehellä on vasta 44-vuotta (nuori siis manageriksi). Toivon mukaan Pool lyö espanjalaisen kouraan 4-5 vuoden diilin ja alkaa rakentaa taas uutta dynastiaa tuleviksi vuosiksi Englannin ykkösseurana. Perinteet velvoittavat!

Cisse siirtyy siis heinäkuun alussa (?) ja puolustukseen ollaan huhuiltu ainakin Mexesiä. Mielestäni nämä olisivat hyvät vahvistukset puolustukseen ja hyökkäykseen, mutta sen lisäksi vielä ainakin kaksi kunnon teknistä peliätekevää keskikenttä pelaajaa tulisi signata Pooliin. Keskikenttä on selkeästi Poolin heikoin osa-alue tällä hetkellä. Mielenkiintoisia hankintoja voisivat olla ainakin Deco ja Rosicky. Nämä olivat sitten lähinnä ihan omia heittojani :). Saapa nähdä mitä kesä tuo tullessaan.
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin thai näin

Jo alunperin outo rahoituskuvio thaimaalaisten ympärillä mutkistuu. Nyt kaavailut kaupan rahoittamisesta lotolla on jouduttu hylkäämään. Kummalliselta se kuulostikin. Liverpool joutuu nyt odottelemaan Thaimaan hallituksen rahankeruuta. Se tuskin edesauttaa valmentaja-asian ratkeamista ja samalla lykkää myös Owenin ja ilmeisestikin myös Gerrardin sopimuksia.

http://soccernet.espn.go.com/headlinenews?id=302246&cc=5739
 

Voittaja

Jäsen
Tuotahan on jo huhuiltu jonkin aikaa. Hargreaves on lähtökuopissa Bayernistä, vaihtokauppa kelpaisi meikäläiselle ihan hyvin.
 

Voittaja

Jäsen
Tänään on sitten käsittääkseni tiedotustilaisuus 17.00(Suomen aikaa) koskien uutta manageria. Rafael Benitez, tere tulemast!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Veikkaajakin uutisoi tästä ja minä pistin tämän muistaakseni tuonne valioliigaketjuun sen, mutta linkitetään se nyt tännekin:

Eli tuolla on juttu Chelsean kiinnostuksesta Gerrardia kohtaan.
Aika huikeista summista puhutaan siirtosummana sekä Stevenin palkkana.

Ja sama sivusto kertoo että Liverpoolin odotetaan vahvistavan juuri tänään Benitezin tulo.
 

Voittaja

Jäsen
Nuo Gerrard jutut on vain huhuja. Hänestä tehdään tarjouksia monta viikossa(näin olen kuullut), mutta ei hän mihinkään lähde. Tietenkin jos Chelsea tarjoaa esimerkiksi 80-100 miljoonaa puntaa, niin sitten voisi harkita. Tuo tiedotustilaisuus on muuten 17.30 eikä 17.00 niinkuin aiemmin sanoin.
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
Ainakin minun mielestäni Benitezin nimitys nostaa ensi kauden odotusarvoa huomattavasti.

Nyt odotellaan vielä jonkinlaista suursiivousta pelaajarintamalla, niin kyllä se siitä...

Tarkennetaan nyt vielä, että toivottavasti tämä siivous ei sisällä Stevie G:tä...
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Voittaja
Nuo Gerrard jutut on vain huhuja. Hänestä tehdään tarjouksia monta viikossa(näin olen kuullut), mutta ei hän mihinkään lähde.

Gerrardin lähtöhaluissa on kumminkin sen verran perää että Rick Parry myöntää Gerrardin olevan tyytymätön Liverpoolissa ja yrittää taivutella tätä jäämään. Ilmeisesti heillä on tuossa aiemmin tehdyssä pitkässä sopimuksessa sellainen herrasmiespykälä, että mikäli Liverpool ei kaudella 2003-2004 huomattavasti paranna esitystään, voi hän etsiä uutta seuraa. Gerrard onkin suoraan ilmoittanut että neljäs sija ja 30 pisteen ero voittajaan ei tyydytä.

Michael Owen on tietenkin samassa veneessä.
 

Voittaja

Jäsen
Saman jutun olen lukenut itsekin, enkä oikeastaan ihmettele. Stevie oli näin sanonut noin 3 viikkoa sitten, eli kun kausi loppui, ja jos hän olisi silloin ollut tyytyväinen, olisin huomattavasti huolestuneempi. Mutta toisaalta kukaan ei ole korvaamaton, ei edes Stevie, ja jos Chelsea on valmis maksamaan esimerkiksi 50 miljoonaa puntaa, niin voisihan sitä harkita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös