Ihailtava esitys oli Stamford Bridgella tänään. Chelsean peli tukehtui hyvissä ajoin ennen omaa boksia, ja mitään kunnon paikkoja joukkue ei edes luonut vaikka näennäisesti yrittikin hallita matsia...
En viitsinyt koko tekstiä lainata, mutta hyvin samansuuntaisia ajatuksia mulla oli kuin Andillakin. Jengi puolusti kyllä mahtavasti, ja Carra teki fantastisen paluun alakertaan. Tuo kolmen alakerta on ollut toimiva ja tuntuu, että varsinkin Skrtel on pelannut nyt paremmin juuri tämän muutoksen myötä. Myös Agger parantaa peli peliltä ja nyt tanskalainen pelaa jo hyvällä tasolla. Kelly alkaa olemaan vakiokamaa ja tuottaa ainakin mulle suuresti iloa nähdä, että juniorimyllykin jauhaa tulosta.
Badgers pointtasikin hyvin Aggerin pommin Torresiin. Ihan kiva muikkari, vaikka tuskin oli tahallinen. Hienoa oli, että poika pidettiin aisoissa oikein kunnolla. Tämän jälkeen on aivan sama, miten suorittaa, vai suorittaako ollenkaan. Ei kuulu mulle.
Gerrard kun vielä saatais pelaamaan ylöspäinkin. Alaspäinhän Stevie G pelasi aivan hienosti eilen. Sit sellainen hauska juttu, että kun peli kulkee, alkaa puusilmienkin otteet kääntyä itselle suotuisiksi. Syksyllä, kun kuraa tuli sieltä ja täältä, jättivät dumarit useasti näkemättä vastustajien käsivirheitä rangaistusalueella. Eilen sitten kävi toisin, eli Lucasin käsivirhe meni ohi puusilmiltä. Hyvä näin, ja oonkin aina uskonut, että nää menee tasan pitkässä juoksussa. No, vielä pitää pari hyvitystä saada, mut ainakin jotain on saatu tuomareilta tällä kaudella.
Nyt näyttää hyvältä, mutta itse oon edelleen tyytyväinen, jos Euroopan liigassa mennään pitkälle ja Valioliigassa ollaan sijalla 6. Toki kaikki on mahdollista, mutta ei olla ahneita. Ens kaudella vasta sitten, ja toivottavasti King Kennyn johdolla!!!