Lippusotku ja järjestelyjen pettäminen Raumalla 23.10.2009

  • 16 281
  • 233

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
En keksi mitään näppärää köyhästä jengistä ja junnuharkoista,

On erittäin valitettavaa, että Ässä-fanit maksoivat sen exrta- 4 euroa per lippu. Sillä ei kuitenkaan ole Lukon taloteen merkitystä mitä vierasfanit meinaavat,

RTK ei häärää taustalla, vaan Lukko omistaa valtaosan RTKn osakkeista. ässät saa muutaman pennosen makkaranmyynnistä, Lukko "vähän" enemmän omista oheispalveluistaan. Ammattimaisuutta.

Ei vittu kun uskomaton jätkä. Ja tälläiset saa täällä riuhua vapaana trollaamassa ketjussa toiseen, kun Musanmaken kaltaiset virtuoosit laitetaan pois.

En ole koskaan tavannut tälläistä jamppaa joka saa noin paljon kicksejä kannattamansa seuran hyvästä taloudellisesta tilanteesta. Taitaa se oma työttömän paperikoneen vahtijan oma lompuukki näyttää hieman toisenlaiselta kun rakastamansa kiekkoseuran kun asiaa on tarvetta tuoda julki käytännössä päivittäin.

Kärjistetysti voisin ilakoida rajattomasti kun käyn ruokaostoksilla lähes päivttäin satakunnan osuuskaupassa. Se kun on niin varakas.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei vittu kun uskomaton jätkä. Ja tälläiset saa täällä riuhua vapaana trollaamassa ketjussa toiseen, kun Musanmaken kaltaiset virtuoosit laitetaan pois.

En ole koskaan tavannut tälläistä jamppaa joka saa noin paljon kicksejä kannattamansa seuran hyvästä taloudellisesta tilanteesta. Taitaa se oma työttömän paperikoneen vahtijan oma lompuukki näyttää hieman toisenlaiselta kun rakastamansa kiekkoseuran kun asiaa on tarvetta tuoda julki käytännössä päivittäin.

Kärjistetysti voisin ilakoida rajattomasti kun käyn ruokaostoksilla lähes päivttäin satakunnan osuuskaupassa. Se kun on niin varakas.

Mitähän helvettiä sä selostat? Ensimmäinen lainaus on porilaiskirjoittajan "tähän varmaan keksit jotain hauskaa pyöristä" jne. toinen lainaus on pahoittelut kuinka vierasfanit maksoivat ylimääräiset 4 euroa lipuistaan, kolmas lainaus taas oli puuttumista virheelliseen tietoon RTK.n kohdalla.

Ja kehtaat haukkua minua? Ei herran jumala. Niin ja näyttää oma "lompuukki" hieman eriä kuin RTK.lla, en pyöritä vuosittain 100 miljoonan euron bisnestä joten sen ymmärtänee.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Ja kehtaat haukkua minua? Ei herran jumala. Niin ja näyttää oma "lompuukki" hieman eriä kuin RTK.lla, en pyöritä vuosittain 100 miljoonan euron bisnestä joten sen ymmärtänee.

Arvasinkin ettei kapasiteettisi kykene käsittämään asian ydintä. Saat upeasti elämääsi sisältöä kannattamasi seuran hyvästä taloudellisesta tilasta, hienoa. Täytyi se 100 miljoonaa tähänkin viestiin laittaa .... buahaahaa
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Arvasinkin ettei kapasiteettisi kykene käsittämään asian ydintä. Saat upeasti elämääsi sisältöä kannattamasi seuran hyvästä taloudellisesta tilasta, hienoa. Täytyi se 100 miljoonaa tähänkin viestiin laittaa .... buahaahaa

Saan luonnollisesti sisältöä elämääni Lukon toimista, se on varsin yleistä joukkueen faneille.

Ja jälleenkin sinä otit tuon alunperin esille, että minulla ei ole yhtä paljon rahaa kuin Lukolla. Joo, ei olekaan oli vastaukseni.

Käsitän asian ytimen: Sanoin ettei minulla ole mitään tarvetta/halua vittuilla Ässien harjoitusolosuhteista, pidin valitettavana että ässä-fanit maksoivat lipuistaan normaalia enemmän, kerroin että RTK ei ole mikään ulkopuolinen omistussuhde vaan siteet ovat vahvasti Lukkoon liitännäiset. Jokainen lainaamasi pätkä oli minun oma vastaukseni, eli asiat ottivat porilaset palstaveljet esille.

Menisit nyt häpeämään jo.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Saan luonnollisesti sisältöä elämääni Lukon toimista, se on varsin yleistä joukkueen faneille.



Menisit nyt häpeämään jo.

Saat sisältöä elämääsi koska Lukko on osa isoa konsernia. Ja koska konserni on :

a) liikevaihdoltaan 100 miljoonaa.

b) rikas, 100 miljoonan liikevaihdollaan.

Sekä koska olet itsekin osa tätä taloudellista mammuttia jolloin voit hieman neuvoa varattomimpia kanssaveljiä ja sisaria miten kuuluu rahoissa kierivän Lukon kanssa toimia. Lakkia päästä kun mainitaan Rajalan nimi shaatana.

Ihan oikeasti, ja sinäkö et näe omassa käyttäytymisessä mitään parantamisen varaa ?
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sekä koska olet itsekin osa tätä taloudellista mammuttia jolloin voit hieman neuvoa varattomimpia kanssaveljiä ja sisaria miten kuuluu rahoissa kierivän Lukon kanssa toimia. Lakkia päästä kun mainitaan Rajalan nimi shaatana.

Olen tässäkin ketjussa avoimesti myöntänyt Lukon tehneen virheen tässä asiassa, ja pidin valitettavana että Ässä-fanit joutuvat tästä kärsimään. Ei minuakaan kiinnostaisi maksaa ylimääräistä rahasummaa seisomalipusta, piletit kun ovat nykyään muutenkin sen verran arvokkaita. Rajala taas on hoitanut homman kaikista eniten tökeröimmin, kun itse mokataan niin pahoittelu ihan julkisestikin olisi paikallaan. Ei näin Lukko, ei näin Rajala. Toimiston puolelta pidän kuitenkin tapahtumaa vain inhimillisenä virheenä, enkä syytä heille langeta. Hyvä, että Lukko tuli asiassa vastaan, ja tarjosi myös rahoja takaisin. Ja seuraavaan peliin pääsee sitten halvemmalla. Pataljoona hoisi asiat viimeisen päälle hyvin.

Ihan oikeasti, ja sinäkö et näe omassa käyttäytymisessä mitään parantamisen varaa ?

Tässä asiassa en kyllä näe. En väitä olevani aina oikeassa, mutta sinäkin vain lainasit omat vastaukseni kanssakirjoittajien asiasta kovin erillään oleviin kysymyksiin, ja nämä yhdistelmällä sait mielipiteeni muodostettua jotenkin todella vääräksi. En tiedä ymmärsitkö jotenkin sarkastisiksi omat vastaukseni, esimerkiksi 4 euron lipunhintujen lisämaksusta. Mutta olin oikeasti sitä mieltä, ei noin saisi tapahtua.

Puhuin renkaanheittelystä aikaisemmin vain, koska muutama kirjoittaja piti jotain pientä lippusekoilua niin kauheana asiana mitä ei muka voisi missään muualla tapahtua. Turvallisuusriski syntyi siinä, kun porilaisfanit pääsivät ylimääräisinä varattuun katsomo-osaan. Mutta en ainakaan minä yhtään sen paremmin peliä nähnyt seisomakatsomosta. Enkä havainnut mitään vaaratilanteita hallissa. Baarin puolellla hallissa oli muutama tappelu, mutten tiedä kumpaa kaupunkia herrat edustivat. Mutta makkarapalkalla olevien järkkäreidein moka nyt ei tee seuran toiminnasta puuhastelua, terve järkikin sanoo ettei nyt ihan liikoja voi kyseisiltä amatööreiltä odottaa. Samanlaisia aivokaamoksia tapahtuu järkkäreidein puolelta kaupungista toiseen.

Niin ja saan todellakin sisältöä elämääni, koska Lukko on osa iso konsernia ja meillä on varaa hankkia kilpailukykyinen joukkue. Ei se raha silti ole lämmittänyt mieltä pahemmin kun olemme rämpineet, nyt olen paljon iloisempi että täsmähankintojen ja junnujen johdolla on tullut loistavaa tulosta kentällä. Vaihtaisin urheilullisen menestyksen koska tahansa seuran vakavaraisuuteen. Miksen olisi iloinen, että taustat ovat kunnossa? Tietysti olen, ja itsekin olisit.

Ei kannata aina lukea kuin piru raamattua, vaikka kannatankin seuraa jota vihaat. Lukko on tässä tehnyt virheen.
 
Viimeksi muokattu:

Mansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, ehdottomasti ja aina
Mitähän helvettiä sä selostat? Ensimmäinen lainaus on porilaiskirjoittajan "tähän varmaan keksit jotain hauskaa pyöristä" jne. toinen lainaus on pahoittelut kuinka vierasfanit maksoivat ylimääräiset 4 euroa lipuistaan, kolmas lainaus taas oli puuttumista virheelliseen tietoon RTK.n kohdalla.

Ja kehtaat haukkua minua? Ei herran jumala. Niin ja näyttää oma "lompuukki" hieman eriä kuin RTK.lla, en pyöritä vuosittain 100 miljoonan euron bisnestä joten sen ymmärtänee.

Anteeksi kielenkäyttöni, Mitä helvettiä sää tulet tälläsiä asioita selostamaan Pataljoonan keskustelu osioon, sano miten nämäkin asiat liittyy pataljoonaan?
Äläkä selitä että "kun tuo eka alotti", se ei kelpaa.
Teille on omat ketjunne Lukko puolella jos sinne jaksat kirjoittaa.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Anteeksi kielenkäyttöni, Mitä helvettiä sää tulet tälläsiä asioita selostamaan Pataljoonan keskustelu osioon, sano miten nämäkin asiat liittyy pataljoonaan?
Äläkä selitä että "kun tuo eka alotti", se ei kelpaa.
Teille on omat ketjunne Lukko puolella jos sinne jaksat kirjoittaa.

Katsomokäyttäytyminen ja Rauman reissun epäonnistuminen järjestelyissä liittyy pataljoonaan. Ja minulle kelpaa, jos kysytään niin vastataan. Varsin simppeliä.

Kaikki ketjut ovat minun omiani, jatkoaikaa ei ole jaettu mitenkään osiin.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Noniin. Porilaisia on kusetettu kamalasti. Tuli jo selväksi. Ässilläkin alkaa peli kohta. Halmela ja kumppanit voi mennä sinne nauttimaan mukavasta porin seisomakatsomosta. Siellä on varmaan tilaa ja näkee Kivenmäen sukeltamiset kulmiinkin kunnolla. Unohtuu se kamala Rauman seisomakatsomo ja ilkeä Rajala sitten nopeasti.

Rajalalta ei onneksi mennyt kovin montaa päivää tilanteen analysointiin. Pataljoona-ketjussa on sitten lopputulos, joka on ihan ok. Lukko kärsii siitä nimellisen korvauksen, joka sekin on ok. Osoittaa kuitenkin sen, että vielä järjen ääni kuuluu. Pataljoona ei suuntaa enää seisomakatsomoon, enkä suuntaa minäkään. Pataljoonalle kunnia vielä siitä, että antavat etusijan puolen hinnan lipuissa näille 23.10. mukana olleille sieluille. Arvostan.

Syyt omalla kohdalla ovat puhtaasti mukavuustekijöissä, jos menee Ässien peliin Raumalle, voi yhtä hyvin maksaa pari euroa lisää ja olla istumapaikalla. Kohdallani järjestysmiehet olivat asiallisia, ja porilaisten ja raumalaisten seassa pystyi molempien osapuolien kanssa vaihtamaan ajatuksia pelistä, ja tunnelma oli aika miellyttävä, vaikka hävittiinkin. Silti uskon viihtyväni paremmin istumaosastolla. Sen verran ahdasta ja lämmintä oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös