Mitäs nyt?
Mulla on käynyt joskus sama. Muistaakseni soitin ja kun ei vieläkään tullut mitään muuta kuin vahvistus, eikä lippu niin laitoin vielä sähköpostia perään. Sain liput sitten ennen pelin alkua, mutta vähän pisti hikoiluttamaan.
Mitäs nyt?
No saihan sen sentään tulostettua suoraan tuolta sivuiltakin. Onneksi näin.Mulla on käynyt joskus sama. Muistaakseni soitin ja kun ei vieläkään tullut mitään muuta kuin vahvistus, eikä lippu niin laitoin vielä sähköpostia perään. Sain liput sitten ennen pelin alkua, mutta vähän pisti hikoiluttamaan.
Kampin kauppakeskuksen lippupalvelu ottaa näköjään 2,5 euroa palvelumaksua per lippu + 0,8 euroa asiointimaksua vielä päälle.
No niin eli nyt on Kampin kauppakeskuksen lippupalvelu sitten nostanut hintoja. 3 euroa / lippu + 1 euroa asiointimaksua päälle.
No nyt selvisi mistä Piletti.fi joka JYPin ottelutapahtumiin myy lippuja on systeeminsä kopioinut. Lunastuksen yhteydessä maksat euron tuosta palvelusta ja se on siinä. Liput kädessä ja juuri ne penkkipaikat jotka halusitkin.Tuli tässä taannoin kauan sitten käytyä isossa maailmassa katsomassa oikeaa jalkapalloa. Mainittakoon nyt että stadionille mahtuu karvan alta 100000 katsojaa. Netin kautta oli todella helppo tilata liput ko. seuran sivuilta. Aluksi avautui koko stadionin kartta jossa oli jokainen katsomolohko. Jokaisen katsomolohkon kohdalla oli joku tietty luku, joka näytti kuinka paljon ko. katsomolohkossa oli vapaita paikkoja. Kun klikkasi tiettyä lohkoa, avautui tuon lohkon istumapaikkakartta. Siitä näki jokaisen numeroidun penkin ja väri kertoi oliko paikka vapaana, varattu tai alustavasti varattu. Tästä pystyit valitsemaan helposti juuri ne paikat jotka halusit itsellesi.
No nyt selvisi mistä Piletti.fi joka JYPin ottelutapahtumiin myy lippuja on systeeminsä kopioinut. Lunastuksen yhteydessä maksat euron tuosta palvelusta ja se on siinä. Liput kädessä ja juuri ne penkkipaikat jotka halusitkin.
On harvinaisen perseestä että esimerkiksi 11 euron lippuun joudut yskimään vielä neljä euro lisää päälle jotta saat lipun käsiisi. Lippupalvelu riistää aika pahasti asiakkaitaan. Pidemmän päälle tuosta tulee aika iso summa kuitenkin.
Suomalaiselle lippupalvelulla on vielä valovuoden verran opittavaa suuresta maailmasta.
Ja mikä parasta, voit ensin varata liput ja (vaikka vähän pidemmän) hetken asiaa arvottuasi, muuttaa varauksen ostoksi. Lippupalvelussa voi vain joko varata tai ostaa, ei molempia.Tuo tiettyjen paikkojen varaus on Finnkinolla toiminnassa ja on hemmetin kätevä. Voi rauhassa ostaa kotona liput, mihin haluaa.
...Ei luulisi olevan esimerkiksi SM-liigalta järjettömän kova panostus teettää oma lippuvarausjärjestelmä....
Kieltämättä hupaisaa, kun ostaa 5 euron lipun tilaisuuteen, niin se maksaa R-kioskilunastuksena, Lippupalvelun lippuna 7,80 euroa. Pitäisin 56% komissiota aika kohtuullisen suurena suhteessa tuotteen hintaan.
Pakkohan Lippupalvelun on joistain saatava rahansa, joten ei niitä lippuja voida ihan ilmaiseksi myydä (ilman välityspalkkiota). Oman lippuvarausjärjestelmän kehittäminen ei ole aivan halpaa. Toiseksi sitä kalliimmaksi tule mitä paremmin järjestelmän tulisi kyetä selviytymään ruuhkkahuipuista.Ei luulisi olevan esimerkiksi SM-liigalta järjettömän kova panostus teettää oma lippuvarausjärjestelmä, joka toimisi ilman välityspalkkiota ja välikäsiä.
Pakkohan Lippupalvelun on joistain saatava rahansa, joten ei niitä lippuja voida ihan ilmaiseksi myydä (ilman välityspalkkiota). Oman lippuvarausjärjestelmän kehittäminen ei ole aivan halpaa. Toiseksi sitä kalliimmaksi tule mitä paremmin järjestelmän tulisi kyetä selviytymään ruuhkkahuipuista.
Ymmärtäisin tuon kohtuuttoman kovan välityspalkkion paljon paremmin, jos se kohdistettaisiin yhteen ostotapahtumaan eikä suoraan yksittäiseen lippuun. Jos lapsiperheen maksava taho käy hakemassa johonkin tapahtumaan liput koko perheelle, hän maksaa välityspalkkiota moninkertaisen summan verrattuna viereisen palvelupisteen sinkkulorttiin, joka on menossa yksin samaan tapahtumaan. Tapahtuman käsittelyyn kuluva aika ja työmäärä on molemmilla sama, materiaalikulut ovat olemattomat. Miten voi perustella esim. 2 € vs. 12 € samasta työstä? Mikä siinä Lippupalvelun logossa on niin erinomaista, että katsoja maksaa siitä suhteettoman suuren summan?Pakkohan Lippupalvelun on joistain saatava rahansa, joten ei niitä lippuja voida ihan ilmaiseksi myydä (ilman välityspalkkiota). Oman lippuvarausjärjestelmän kehittäminen ei ole aivan halpaa. Toiseksi sitä kalliimmaksi tule mitä paremmin järjestelmän tulisi kyetä selviytymään ruuhkkahuipuista.
Pakkohan Lippupalvelun on joistain saatava rahansa, joten ei niitä lippuja voida ihan ilmaiseksi myydä (ilman välityspalkkiota). Oman lippuvarausjärjestelmän kehittäminen ei ole aivan halpaa. Toiseksi sitä kalliimmaksi tule mitä paremmin järjestelmän tulisi kyetä selviytymään ruuhkkahuipuista.
Kaksi euroa viiden euron lipusta lähentelee pikavippien korkoprosentteja eli korvaus on kohtuuton. Onko seurojen pakko lähteä Lippupalvelun järjestelmään vai voiko jäädä ulkopuolelle?
Kaksi euroa viiden euron lipusta lähentelee pikavippien korkoprosentteja eli korvaus on kohtuuton. Onko seurojen pakko lähteä Lippupalvelun järjestelmään vai voiko jäädä ulkopuolelle?