Mainos

Linus Nyman Lukkoon

• 149 735
  • 764
En nyt itse tuosta huolestuisi. Nymanilla tuskin on tajuamisesta kiinni, itse veikkaisin halua (tai sen puutetta).
Niin.
Esimerkiksi MM-kisoihin keväällä noussut Pekka Jormakka kertoi jossain ymmärtäneensä siinä kolmenkympin paikkeilla urheilijan elämän vaatimukset.
Aika monella lahjakkuudella alkuvuodet pelaajalla kaverilla se menee näin. Osa ymmärtää ja muuttaa tapojaan, osa ei.

Kepakko

Jäsen
Nymanin pelimäärä Liigassa muuten lähentelee 400 peliä tämän kauden jälkeen, jos pelimäärät pysyvät saman kaltaisina kuin edellisillä kausilla. Kova suoritus noin nuorelle kaverille.

Tulevalla kaudella mentäisiin runkosarjan pelimäärissä ohi Toni Porkasta, Harri Suvannosta, Jouni Peltosesta ja Jari Laihosta.

Seuraavana menisi sitten ohi pelimäärissä Matti Forssin kaltaisista pelaajista.

Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
En nyt itse tuosta huolestuisi. Nymanilla tuskin on tajuamisesta kiinni, itse veikkaisin halua (tai sen puutetta).
No ihan sama onko se ymmärtämistä vai halua, mutta peilistä löytyy syyllinen.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Samaa ajattelen minäkin. Kummallista, mutta myös aika inhimillistä. Ihminen vaan on sellainen. Tuskin kukaan ammattimaalarikaan on joka päivä Suomen paras maalari, tai harvempi kaivurikuski yrittää joka päivä tehdä kauhomisen maailmanennätystä.

Julkisessa ammattissa Nyman kuitenkin on esillä ja sen vuoksi pitäisi pystyä parempaan, kuten hyvin monen muunkin viimekauden joukkueesta.

Suosikkijoukkue
Linus, missä menet?

Ei tämä ole sattumaa, että Nyman on jälleen viltissä. Olisikohan taustalla jotain manöövereja menossa? Taitoa on, mutta on tahtoa riittävästi. Jos Nyman tienaa sen 100k kaudessa, niin harvempi hänet Liigassa ainakaan itselleen haluaa viimeisen vuoden näytöillä. Jonnekin ulkomaille voisi yrittää ujuttaa.

Toivon tietysti, että pääsee vielä juonesta kiinni Raumalla ja pelaa niin kuin hänen taitonsa edellyttävät.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Sen pitäs varmaan kasvattaa ne Harry Potter-hiukset takaisin, jos vaikka alkais peli taas kulkemaan. Jos niissä oli joku taika.

Linuksen aika tulee vielä. Tällä kaudella. Kaikki avaimet on miehellä itsellään taskussa.

Kenes tilalle laitetaan?
Aika monta kaveria, jonka tilalle voi laittaa jos haluaa antaa mahdollisuuden varmasti sopivasti vitt....voimaantuneelle Nymanille.
Pelaamaan vaan. Ei se huonommin voi mennä kuin puolella Lukkohyökkäyksessä tänään.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mitään asiaa kentälle. Ei riit alkuunkaan ykkös- tai kakkosketjuun. Saarela on ihan eri levelillä veljesten kanssa. Fyysisyys ja asenne ei riitä neloseen.

Potun tilalle voisi ehkä laittaa, niin raskas oli jalka, vaikka ei paljoa pelannut. Edelleen olen sitä mieltä, että nelosketjuun Nymania on turha pistää. Ylitalo/Lenni sähisee pienet minuutit paremmin ja hommaa ylivoimia.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Nyman ei ole kyllä näillä pelaamillaan 4 erällä auttanut itseään ollenkaan. Ylitalo ja Hämäläinen tällä hetkellä selkeästi parempia ja voittoon auttavampia pelaajia.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Palkkapussi ja kokemusetu Linuksella. Sekä voi paikata tulosyksikössä. Nyman ei ole mikään nelosketjun asennepelaaja ja pörrääjä
Sekä on viimeisen tuhannen kauden ajalta YV-pörssin kärjessä. Kai ny ku on kausikortti niin vahingossa osuu.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Saa ylivoimalla vielä mahdollisuuden, kiekko menee 2 metriä eteen ja hiihtelee pitkäksi sen sijaan että ottaisi 2 potkua ja kiekon joukkueelleen ylivoimalla.

Nymanin tulee olla pois aika kauan pelaavasta kokoonpanosta. Ylitalo, Hämäläinen, Trakht, Nieminen ja Mensonen ainakin edellä tällä hetkellä.

Ammattiylpeyden puutteen irvikuva.

Suosikkijoukkue
Saa ylivoimalla vielä mahdollisuuden, kiekko menee 2 metriä eteen ja hiihtelee pitkäksi sen sijaan että ottaisi 2 potkua ja kiekon joukkueelleen ylivoimalla.

Nymanin tulee olla pois aika kauan pelaavasta kokoonpanosta. Ylitalo, Hämäläinen, Trakht, Nieminen ja Mensonen ainakin edellä tällä hetkellä.

Ammattiylpeyden puutteen irvikuva.
Täytyy kyllä todeta, että Virran alaisuudessa Nyman täytti paikkansa aika usein. Taso on sen jälkeen heikentynyt todella paljon.

Onko kaikki sitten pelkästään Nymanin vika? Pelaa kyllä päin persiitä minustakin, mutta kyllä minä pelitavallisiakin asioita syytän ja eritoten valmennusta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs HIFK
  • 1.74
  • 4.75
  • 4.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy