Mainos

Linus Nyman Lukkoon

• 147 888
  • 759
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täytyy kyllä todeta, että Virran alaisuudessa Nyman täytti paikkansa aika usein. Taso on sen jälkeen heikentynyt todella paljon.

Onko kaikki sitten pelkästään Nymanin vika? Pelaa kyllä päin persiitä minustakin, mutta kyllä minä pelitavallisiakin asioita syytän ja eritoten valmennusta.
Juurikin näin. Kyllä Nyman ihan liigatason pelaaja on, mutta ei Lämsän pelitavassa.

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyman ei tosiaan ole pelaaja, joka omalla yksilötaidollaan mitenkään ottaisi joukkuetta reppuselkään. Ominaisuudet kuten laukaus, syöttötaito ja pelisilmä sinällään ovat hyvää liigatasolla, mutta tällaisessa sekamelskassa hautautuu massaan jopa muita enemmän.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi olla ettei Nyman Lämsä-lätkään sovellu, mutta luulisi nyt jumalauta että sen mitä saa pelata niin pelaisi asenteella ja täysiä. Ei tosiaan pelkän valmennuksen piikkiin mene Linuksen alakulo.
Tämäkin on kyllä aivan totta. Jollain tavalla tulisi vain sopeutua, vaikka epämukavuusalueella joutuisikin enimmäkseen olemaan. Ja toisaalta, on varmasti saanut olla myös siellä mukavuusalueella (ylivoima) kohtuuttoman paljon.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täytyy kyllä todeta, että Virran alaisuudessa Nyman täytti paikkansa aika usein. Taso on sen jälkeen heikentynyt todella paljon.

Onko kaikki sitten pelkästään Nymanin vika? Pelaa kyllä päin persiitä minustakin, mutta kyllä minä pelitavallisiakin asioita syytän ja eritoten valmennusta.
Kyllähän Virtasen aikana Nyman pelasi pääasiassa ihan ok ja tehokastakin lätkää runkosarjassa. 62 pinnaa (18+44) 111 matsiin ja 9 CHL matsia 5+1.

Eli Pexin ja Veltsun aikana meno oli kovin erilaista kuin nyt. Vois kai myös sanoa että viime kaudella mukana olleista Veltsun miehistä myös Mattilan kausi oli pettymys, Reunasen kausi meni hyvän alun jälkeen loppua kohden täysin persiilleen, Ervasti ei kehittynyt juurikaan, Kainulaisellakin oli vaikempaa, Ikonen, Westerholmit jnejne jotka ovat muissa valmennuksissa osoittaneet olevansa Liigassa hyviä pelaajia. Oikeastaan vain Almari piti tasonsa ja Repo paransi.

Että kyllähän minäkin sinne penkin taakse nyt osoittaisin kysymyksiä, että miksi noin moni on nykyvalmentajan aikana hiipunut, eikä tason nostajia kovin montaa ole ollut.

senilix

Jäsen
Lopun 6/5-pelissä oli kentällä

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lopun 6/5-pelissä oli kentällä
Jälkimmäisessä kuusikossa oli, ja kuuluu ollakin niin kauan kuin joukkueessa ei ole kovin kaksisia syöttökoneita hyökkäysvitjoissa. Nyman on nykyään palstan vanha kunnon sylkykuppi ja kaikki huonot asiat poimitaan ja hyvien osalta summistetaan silmät. Jos Ikonen olisi ollut paremmin hereillä, varsinainen olisi päättynyt tasan kun Linus tarjoili tyhjät. Syötellyt myös yv:llä Saarelalle täällä paljon toivottuja neliönpuhkojia, yhtäkään ei ole otteluseurannassa nostettu esiin. Ainakaan minun nähteni. Tulos on sama kuin "ykkössentterillä", mutta hänen peliä katsellaan juuri eri lasien kautta. Minun ketjuissa Nyman kuuluu helposti pelaavaan kokoonpanoon ja niin kauan kuin toista ylivoimaa halutaan pyörittää vasemmalta leftillä niin Nyman on siinä parhaiten onnistunut.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ikonen oli siinä pidettynä, lapa ei ollut vapaana. Nyman olisi minusta voinut hakea omaa ratkaisua, vaikka kulma hiukan pieni olikin.
Juuri näin. Minä olisin yrittänyt itse Nymanina. Se on tietysti kaukalossa eri asia kun ratkaisu pitää tehdä saman tien.

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ikonen oli siinä pidettynä, lapa ei ollut vapaana. Nyman olisi minusta voinut hakea omaa ratkaisua, vaikka kulma hiukan pieni olikin.
Oli pidettynä, kun ei ollut pelisilmää ja/tai kamppailuvoimaa hankkia lapaa vapaaksi. Nyman oli niin lähellä maalia ettei siitä olisi sisään saanut. Ajatus oli loistava, mutta näistä ei tule täppää taululle, jos ketjukaveri ei tee omaa hommaansa. Tämä on ylipäätään korkean syöttöprofiilin pelaajien ongelma, tulos ei näy taululla, jos muut eivät paikkoja käytä hyväksi.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tämän illan esityksen perusteella on ainakin omaan makuun aika härskiä suolata Nymania. Pelasi oikein hyvän ottelun, vaikkei siitä kolmannen erän hyvästä tontista saanutkaan tulosta. Koko nelonen oli mielestäni ajoittain todella hyvä.

Kepakko

Jäsen
Tämän illan esityksen perusteella on ainakin omaan makuun aika härskiä suolata Nymania. Pelasi oikein hyvän ottelun, vaikkei siitä kolmannen erän hyvästä tontista saanutkaan tulosta.
Mun mielestä Nymanilta kaksi edellistä ottelua olleet ihan kelvollisia. Toki se, että kuuluuko ylivoimalle on ihan toinen kysymys. Mielestäni ei kuulu.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Omaan silmään Linus meni eilenkin ihan arkailematta kulmavääntöihin, fysiikalle ei sinänsä mitään mahda, mutta ei se yrityksestä kiinni ole. Kyllä syötötkin ihan hyvin napsuu, mutta jotain pientä puuttuu. Ei ole Lukon huonoin hyökkääjä, nyt puuttuu vähän oikea rooli, taikka paikka kentällisissä. Sanoisinko väliinputoaja, ei kärkiketjun hyökkääjä jollei ole juuri sopivat ketjukaverit, mutta ei missään nimessä nelosen pelaajakaan, jos tarkoitus on pelata nollanollaa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiintiökakkonen on tänään vielä ottamatta.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itseä kyllä ärsyttää Nymanin peli. Ei saa minusta kentällä oikein mitään aikaan, tänään huomasi ylivoimalla, kun kävi tökkäämässä Herpiniä. Toivoisin itse Lenniä tilalle, tuo suoraviivaisuutta ja energiaa sekä luisteluvoimaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy