Linus Nyman Lukkoon

  • 129 821
  • 653
En nyt itse tuosta huolestuisi. Nymanilla tuskin on tajuamisesta kiinni, itse veikkaisin halua (tai sen puutetta).
Niin.
Esimerkiksi MM-kisoihin keväällä noussut Pekka Jormakka kertoi jossain ymmärtäneensä siinä kolmenkympin paikkeilla urheilijan elämän vaatimukset.
Aika monella lahjakkuudella alkuvuodet pelaajalla kaverilla se menee näin. Osa ymmärtää ja muuttaa tapojaan, osa ei.
 

Kepakko

Jäsen
Nymanin pelimäärä Liigassa muuten lähentelee 400 peliä tämän kauden jälkeen, jos pelimäärät pysyvät saman kaltaisina kuin edellisillä kausilla. Kova suoritus noin nuorelle kaverille.

Tulevalla kaudella mentäisiin runkosarjan pelimäärissä ohi Toni Porkasta, Harri Suvannosta, Jouni Peltosesta ja Jari Laihosta.

Seuraavana menisi sitten ohi pelimäärissä Matti Forssin kaltaisista pelaajista.
 
Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
En nyt itse tuosta huolestuisi. Nymanilla tuskin on tajuamisesta kiinni, itse veikkaisin halua (tai sen puutetta).
No ihan sama onko se ymmärtämistä vai halua, mutta peilistä löytyy syyllinen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
En nyt itse tuosta huolestuisi. Nymanilla tuskin on tajuamisesta kiinni, itse veikkaisin halua (tai sen puutetta).
Samaa ajattelen minäkin. Kummallista, mutta myös aika inhimillistä. Ihminen vaan on sellainen. Tuskin kukaan ammattimaalarikaan on joka päivä Suomen paras maalari, tai harvempi kaivurikuski yrittää joka päivä tehdä kauhomisen maailmanennätystä.

Julkisessa ammattissa Nyman kuitenkin on esillä ja sen vuoksi pitäisi pystyä parempaan, kuten hyvin monen muunkin viimekauden joukkueesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös