Ei minusta kuulosta kovin uskottavalta, että ennen yhtiökokousta nuo voisi kukaan ulkopuolinen tietää.Uskottava lähde mulla on. Hän puhui Ilveksen, Tapparan ja HIFK:n budjeteista luokkaa 4 miljoonaa.
Ei minusta kuulosta kovin uskottavalta, että ennen yhtiökokousta nuo voisi kukaan ulkopuolinen tietää.Uskottava lähde mulla on. Hän puhui Ilveksen, Tapparan ja HIFK:n budjeteista luokkaa 4 miljoonaa.
Jalo ei sano että pelaajabudjetti on 3,5 miljoonaa vaan jonkin verran alle 3,5 miljoonaa.Se, että Jalo sanoo julkisuuteen toteutuneen pelaajabudjetin olevan 3,5miljoonaa, on nyt varmasti se paras tieto. Sillä mennään, kun muuta ei voida.
Aika skeptisesti kannattaa suhtautua noihin pelaajabudjetteihin. TPS ilmoitti ennen kauden alkua, 2.8 miljoonaa ja kesken kauden toteutuneeksi 2 miljoonaa. Totuus lienee tuosta välistä. TPS käytti 2.8 miljoonaa, mutta kentällä oli 2m joukkue. Kahden päävalmentajan palkat, Korppari ja Johansson -> Lindroth tekee tuon verran jo lähtökohtaisesti.
Yksikään näistä ei pitänyt paikkaansa, jos Ilveksen pelaajabudjetti oli nyt se suurin ja sekin alle 3,5 milliä.Uskottava lähde mulla on. Hän puhui Ilveksen, Tapparan ja HIFK:n budjeteista luokkaa 4 miljoonaa.
Uskotaan sitä Joulupukkiinkin, enkä nyt puhu Tapparan valmentajasta, vaan siitä " oikeasta ".Uskottava lähde mulla on. Hän puhui Ilveksen, Tapparan ja HIFK:n budjeteista luokkaa 4 miljoonaa.
3,1 oli alkuperäinen. Eiköhän Ilves lähde suurinpiirtein samalla, eikä sitä strategiaan kirjattua nostoa tule, kun tämä kausi meni miten meni.Laskeekohan tuo alkuperäisestä pelaajabudjetista, vai toteutuneesta budjetista?
Näissä pelaajabudjettikeskusteluissa tuppaa aina unohtumaan se sponsorien osuus, joka tulee käsittääkseni aina tohon joukkueen ilmoittaman päälle. Niiden määristä kun ei julkisuuteen puhuta
Voi kuulua tai voi olla kuulumatta. Sama Koskee A-junnuja ja muita joukkueen liepeillä kiekkoilijoita. Jokainen ilmoittaa mitä haluaa ja miten haluaa.Ei kai päävalmentajat kuulu pelaajabudjettiin?
Johan on kun tässä joutuu oikee Ilves-faneja puolustamaan, kyllähän täällä useat heistä puhui että yli siitä 3.1m on menty varmasti, mutta että ei olla lähelläkään 4 miljoonaa.Oliko niin, että Ilveksen pelaajabudjetti oli alkujaan 3,5 miljoonaa, ei kai? Kovasti täällä väitettiin, että budjettia ei ole ylitetty. En muista, miten sinä. No, kyllä on budjetti ylitetty. Vaikuttaa siltä, että Ilveksen toteutuva pelaajan budjetti asettuu aikalailla sen kertomani neljän miljoonan ja alkuperäisen budjetin väliin. Onkohan tuossa muuten mukana siirtokorvaukset? Tuskin.
Arvioita nuo tietenkin ovat. Sillä nyt vain on merkitystä, kuka sen arvion tekee ja miltä pohjalta.Ei minusta kuulosta kovin uskottavalta, että ennen yhtiökokousta nuo voisi kukaan ulkopuolinen tietää.
Mistä tuollainen tieto, että Ilveksellä on suurin. Itse en tuosta tiedä.Yksikään näistä ei pitänyt paikkaansa, jos Ilveksen pelaajabudjetti oli nyt se suurin ja sekin alle 3,5 milliä.
Se siitä "uskottavasta lähteestä".
Johan on kun tässä joutuu oikee Ilves-faneja puolustamaan, kyllähän täällä useat heistä puhui että yli siitä 3.1m on menty varmasti, mutta että ei olla lähelläkään 4 miljoonaa.
Tähän viittasi Miettinenkin jossain Classic Hitsin neljännessä erässä pudotuspeleissä. Taisi vielä sanoa siihen malliin, ettei rahaa on joissain kärkijoukkueissa kulunut paljon enemmän kuin puhutaan.Muutenkin nuo nyt on aina suuntaa antavia, kun joukkueet ilmoittavat eri tavalla nuo budjetit. Osa laskee asunnot ja autot mukaan ja osa ei. Osa laskee u20-menoja mukaan ja osa ei.
Toki oli sellaisia Ilveksen kannattajia, jotka epäilivät lievää budjetin ylitystä. Kyllä iso kuva oli kuitenkin se, että tarkan markan Ilves ei ole ylittänyt budjettia.Johan on kun tässä joutuu oikee Ilves-faneja puolustamaan, kyllähän täällä useat heistä puhui että yli siitä 3.1m on menty varmasti, mutta että ei olla lähelläkään 4 miljoonaa.
Toki oli sellaisia Ilveksen kannattajia, jotka epäilivät lievää budjetin ylitystä. Kyllä iso kuva oli kuitenkin se, että tarkan markan Ilves ei ole ylittänyt budjettia.
MTV:n jutusta, jota olet myös itse tässä ketjussa lainannut.Mistä tuollainen tieto, että Ilveksellä on suurin. Itse en tuosta tiedä.
Sellainen minimaalinen korjaus, että Rautanen vaihdettiin Jurmoon päittäin, eli ihan täysiä palkkakuluja ei tullut Rautasesta. Toki Rautanen näistä varmasti se kalliimpi kuitenkin. Mutta tämä nyt ei tietenkään ollut viestisi pointti ja voin hyvin allekirjoittaa tuon matematiikan, jonka viestissäsi kuvasit.Mun mielestä tuo matematiikka voisi osua aika hyvin kohdalleen jos ajatellaan että:
Kauden avaava pelaajabudjetti oli 3.1M
- Kauden aikana hankittiin Gledening
- Kauden aikana hankittiin Rautanen
- Kauden aikana hankittiin Niku, mutta poispäin lähti Lancaster, josta säästöjä.
- Kauden aikana hankittiin O'Leary, mutta poispäin lähti varmaan suht samanhintainen Alvarez.
400k lisäys voisi olla hyvin lähellä realismia, josta lopullinen 3.5M. Nää pätkäpelaajat ovat kuitenkin edullisia verotuksen kautta.
Rautanen oli vaihto Jurmoon.Mun mielestä tuo matematiikka voisi osua aika hyvin kohdalleen jos ajatellaan että:
- Kauden aikana hankittiin Niku, mutta poispäin lähti Lancaster, josta säästöjä.
- Kauden aikana hankittiin O'Leary, mutta poispäin lähti varmaan suht samanhintainen Alvarez.
400k lisäys voisi olla hyvin lähellä realismia, josta lopullinen 3.5M. Nää pätkäpelaajat ovat kuitenkin edullisia verotuksen kautta.
Juurikin tätä hain, Ilveksen tapauksessa arvio vaikuttaisi olevan 600k pielessä.Arvioita nuo tietenkin ovat. Sillä nyt vain on merkitystä, kuka sen arvion tekee ja miltä pohjalta.
Mun mielestä tuo matematiikka voisi osua aika hyvin kohdalleen jos ajatellaan että:
Toki oli sellaisia Ilveksen kannattajia, jotka epäilivät lievää budjetin ylitystä. Kyllä iso kuva oli kuitenkin se, että tarkan markan Ilves ei ole ylittänyt budjettia.
Toki varmasti myös Ilveksellä, olisi maksuun tullut tarvittaessa mestaruus bonuksia.Ei ole ylittänyt budjettia miljoonalla eurolla, kuten alkuperäinen "lähes hurmoksellinen" väite oli. Maalitolppia voi toki siirrellä.