Minun mielestäni TPS on tehnyt erinomaista urheilullista tulosta pienehköllä pelaajabudjetilla sen jälkeen, kun hallituksen puheenjohtajan Kai Koskisen astui toimeen kaksi vuotta sitten. Kaksi peräkkäistä finaalipaikka noin kahden miljoonan pelaajabudjetilla. Myös taloudellinen tulos on mennyt askel askeleelta parempaan suuntaan. Ilman koronaa lukemat olisivat vielä paremmat. Suunta on taloudellisesti vakaasti järkevään suuntaan. On myös syytä tiedostaa TPS:n panostus junioritoimitaan. Sieltä tulee kivijalka, jonka päälle Turussa rakennetaan pitkän päälle niin urheilullista kuin taloudellista menestystä. Sanonpa vain, että naureskelu TPS:n taloudellisille tuloksille loppuu pian.
Itse en niille naureskele, mutta ihmettelen suuresti + hyvin vaikea on nähdä mitään mahdollisuuksia edes +-0 tasolle. Ja yksinkestaisesti syystä, että juurikin tuo urheilullinen menestys on ollut tapissa ja silti isoa tappiota vain tulee. Sitten vielä kun lisätään se, ettei myöskään joukkue ainakaan budjetin mukaan ole ollut kovinkaan kallis, niin yhtälö on aika mahdoton.
Omaan silmään ja mitä olen ymmärtänyt, niin kyllä hyvin paljon on tehty ja aidosti yritetty, mutta silti ei oikein meinaa tulla mitään kunnon tulosta tuolla taloudellisella puolella. Sinänsä itse en Kodisojan ja Paanasen työtä halveksu päinvastoin.