Minulla ainakin on ymmärrys näitä ihmisiä kohtaan, koska heitä on myös äärettömän paljon. Toivottavasti kuitenkaan seuroissa ei koronan seurauksena menetetä lopullisesti kausikorttilaisia, joka olisi äärettömän surullinen lopputulema. Kyse on kuitenkin äärimmäisistä poikkeuskaudesta.
Itsellä meni asiat lopulta niin, etten sitä kausikorttia ostanut, vaan aikomus oli käydä irtolipuilla. Etäkannattajana seisomakausikortti maksaa sen verran, että irtolipuista kertyy suunnilleen sama summa niistä otteluista, mihin olisi luultavasti ehtinyt. Edelliskausilla mulla on se kausari ollut.
Mutta jos mulla se kausari olisi, niin en kaipaisi rahoja takaisin. Jos taas olisi koko perheelle ne tonnin kausarit, niin kyllä odottaisin palautusta. Intohimoisena kerholaisena varmasti miettisin sitä vaihtoehtoa, että pitäkää rahat, mutta lopulta odottaisin hyvitystä ainakin osittain, kuten varmasti suurin osa.
Mutta tuo on sitten hyvä kysymys, että mitä tämä tulee tekemään seurojen tulevien kausien kausikorttimyynnille? Kyllä tämän jälkeen miettii moni potentiaalinen ostaja aika vakavasti, että uskaltaako tällaisessa maailmantilanteessa mitään kausikortteja ostaa.