Mainos

Liigapörssi - Massikimppa!

• 28 141
  • 234

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No olipa taas tyypillistä Liigapörssiä... Vaihdoin aamulla joukkueeseen Ramstedtin, mutta juuri ennen kierroksen alkua peruin vaihdon ja otin Ässien Niemen tilalle. On tää kyllä niin.....

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt alkaa nousu, ekat kiekat on muhinu mukavat 46 pistettä ni katotaan josko tää tästä lähtis. Tänään pitäis saaliin olla ihan mehevä.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tein paniikkivaihtoja 3kpl ja näille tehot 2+2 ja mokelle nollat. Eli sikäli kerrankin natsasi. Ihan ok kierros kaiken kaikkiaan.

Edit. Kimpan kärki pisteet tältä kierrokselta. Jos se nyt alkaisi se nousu?

Viimeksi muokattu:

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Noo.. Tasasen paksua ollut tämän kimpan joukkue ja vaihtoja 8 jäljellä, joten ei vielä kiire. Veikkaan, että panostan muutaman kierroksen päästä.

Toisessa joukkueessa oli ennen illan pelejä pörssin sija 50. ja todennäköisesti nyt ollaan jo 40. parhaan joukossa. Vittu kun ei vaan ole missään kimpassa sillä joukkueella.

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Kimpassa kärkisija hieman yllättäen, yleensä avausjaksot ei mene ikinä putkeen. Mutta pahasti tulee kyllä porukkaa lähelle joten ei parane alkaa yhtään tuulettelemaan tai mitään muutakaan. 7 vaihtoa vielä jäljellä ja ihan hyvin omilla valinnoilla vielä pelejä pelaamatta.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Johan sie oot käyttänyt kuusi vaihtoa, joten vain viisi pitäisi olla jäljellä. Kivoja nämä Liigapörssin bugit.

7/11 siellä lukee?

Kaikille tiedoksi: Yksi (1) joukkue poistettu, koska maksu ei tullut deadlineen mennessä, eikä kyllä sen jälkeenkään. Joten 340€ on voittajalle luvassa entisen 350€ sijaan, muut palkintosummat pysyvät samoina.

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
7/11 siellä lukee?
Niin lukee, mutta kun katselee joukkueen koostumuksia eri päiviltä, niin siellä on vaihtunut ekan ja tokan pelipäivän välillä (Locke, Myllyniemi --> Voutilainen, Koskinen), tokan ja kolmannen pelipäivän välillä (Pakarinen, Klubertanz --> Smolenak, Ristolainen) sekä neljännen ja viidennen pelipäivän välillä (Smolenak, Voutilainen --> V. Nieminen, Armia). Tekee meikän laskuopilla kuusi vaihtoa.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin lukee, mutta kun katselee joukkueen koostumuksia eri päiviltä, niin siellä on vaihtunut ekan ja tokan pelipäivän välillä (Locke, Myllyniemi --> Voutilainen, Koskinen), tokan ja kolmannen pelipäivän välillä (Pakarinen, Klubertanz --> Smolenak, Ristolainen) sekä neljännen ja viidennen pelipäivän välillä (Smolenak, Voutilainen --> V. Nieminen, Armia). Tekee meikän laskuopilla kuusi vaihtoa.

Kappas vaan, en edes tiennyt tuollaisista mahdollisuuksia, että voi tsekkailla eri päivien koostumuksia. Mutta tosiaan, 6 vaihtoa tehty, mutta silti näyttää vain neljää. Jospa se huomenna päivittyy 5/11 lukemaan, jos ei niin sitten kyllä vasta ihmettelenkin.

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Joo kun koittaa vaihtoja tehdä niin on vain 5 mahdollista tehdä. Eli kun vaihdan vaikka kaikki nyt niin tulee -1 vaihtoa, eli ei ole vain päivittynyt tuonne, mutta mahdollista ei ole enempää vaihtoja tehdä. Mutta tuo 5 vaihtoa myös ihan hyvä tilanne tässä vaiheessa, kun ajatuksissa ei ole kuin pari vaihtoa enää maksimissaan tehdä.

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paronin poijjaat-joukkue on kriisissä. Kolmen alkukierroksen jälkeen joukkue löytyi tukevasti top 20 ja sopivalla hajuraolla kärkeen, mutta viime kierroksilla managerin ja pelaajien kokovartalokipsi on tehnyt tilanteen sietämättömäksi. Viimeisiltä kolmelta kierrokselta 33 pistettä ja sijoitus kimpassa valahtanut 30 huonommalle puolelle. Peli lähes menetetty. Tamia lainataksen veljet tekivät itsestään pieniä, joten lähes kaikki loput vaihdot käyttöön ja aika toimia. Ensimmäinen vaihto. Ulos V-M Savinainen ja sisään Jesse Joensuu #11 . Vielä ulos eilen loukannut Jussi Timonen ja sisään Mikko Kalteva. Jesse Joensuu sisään vain ja ainoastaan siksi, että pidän kyseisestä herrasta ja Joensuun maalien tekeminen tuottaa suurta mielihyvää joten miksen maksimoisi tuota tunnetta myös liigapörssin osalta.
Joukkue Paronin poijjaat:

Eric Perrin-Tuomas Pihlman-Jesse Joensuu

Jesse Virtanen-Mikko Kalteva

Pekka Tuokkola

Ja linkit vievät youtube videoihin kyseisistä pelaajista.

edit. Ja Petrell ei pelaa joten tilalle joku muu...

Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Kaikille tiedoksi: Yksi (1) joukkue poistettu, koska maksu ei tullut deadlineen mennessä, eikä kyllä sen jälkeenkään. Joten 340€ on voittajalle luvassa entisen 350€ sijaan, muut palkintosummat pysyvät samoina.

Hyväksyn minun poistamisen listoilta. Sanoin maksavani päiviä sitten, mutta nyt vasta palasin manseen kun tuli pientä ekstraa reissuun ja siksi se jäi maksamatta kun ei ollut tunnuksia reissussa mukana. Mutta kuten lupasin niin siirrän sen 10€ eniveis, tapana kun ei ole jättää jotain tekemättä minkä on sopinut. So 350€ it is.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kuten lupasin niin siirrän sen 10€ eniveis, tapana kun ei ole jättää jotain tekemättä minkä on sopinut. So 350€ it is.

YV:llä jo kerroinkin jo miten menetellään, mutta kerrotakoon se myös tässä koko kansan nähden niin ei jää epäselväksi. Eli jos ja kun siirrät sen 10€ niin se on ennakkomaksu seuraavalle jaksolle. Joten 340€ voittajalle tässä jaksossa.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
YV:llä jo kerroinkin jo miten menetellään, mutta kerrotakoon se myös tässä koko kansan nähden niin ei jää epäselväksi. Eli jos ja kun siirrät sen 10€ niin se on ennakkomaksu seuraavalle jaksolle. Joten 340€ voittajalle tässä jaksossa.

Selvä pyy. Kiitos ja pahoitteluni. Olen siis seuraavalla kiekalla sitten mukana.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tilanne vaati peliliikkeitä, vedin fuckin Karlssonia all in ja jos mies ei tee 3 maalia per peli niin ei tule voittoa tänne.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Loppuisipa jo tämä jakso. Tuli kyllä toimittua hiukan levottomasti, ei suunnitelmia, tunteella. Sitä se pitkä kesä teettää. Ensi jaksoon sitten vahvempana kuin koskaan..

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kaikki vaihdot on tosiaan käytetty ja nyt odotellaan vesi kielellä seuraavan jakson alkua. Saas nähdä miten hinnat muuttuu...

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites se ensi jakson kanssa kun pitääkö tehdä uusi kimppa esim. JA CASH part 2 tms. Itse olen sellaisessa käsityksessä, että kaikki nyt mukana olevat ovat myös automaattisesti ensi jaksossa mukana? Onko näin? Jos näin on niin en todellakaan jaksa potkia pihalle niitä jotka ei maksa osallistusmaksua, menee hemmetin vaikeaksi joten ennemmin teen kokonaan uuden kimpan...

Omalta osalta tämä avausjakso on mennyt niin vituralleen kun voi vain mennä. Ainut onnistunut haku on ollut Eronen jonka otin juuri ennen tehoilujaan, mutta eipä paljon lämmitä.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Mites se ensi jakson kanssa kun pitääkö tehdä uusi kimppa esim. JA CASH part 2 tms. Itse olen sellaisessa käsityksessä, että kaikki nyt mukana olevat ovat myös automaattisesti ensi jaksossa mukana? Onko näin? Jos näin on niin en todellakaan jaksa potkia pihalle niitä jotka ei maksa osallistusmaksua, menee hemmetin vaikeaksi joten ennemmin teen kokonaan uuden kimpan...

Kyllä mun mielestä kannattaa avata kokonaan uusi kimppa uusilla salasanoilla. Säästät itseltäsi paljon aikaa ja vaivaa..

Kyllähän tässä on jo odoteltu uutta jaksoa. Sen verta paljon epäonnea sattui tähän osioon.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mun mielestä kannattaa avata kokonaan uusi kimppa uusilla salasanoilla. Säästät itseltäsi paljon aikaa ja vaivaa..

Joo näin se on tehtävä. Kukas se oli joka oli jo maksanut ensi jakson osallistusmaksun? Oliko Musta_Kyy vai kuka? Hän se taisi olla. Mulla on niin paljon yksityisviestejä inboxissa ettei mitään järkeä :D Pakko tässä tyhjentää koko helahoito kun muuten menee tukkoon. Ja lauantaihan se oli kun jakso päättyy? Eli heti kun pystyy uuden kimpan duunaamaan niin aletaan taas kerätä rahaa, tällä kertaa vaan aikaa ei taida montaa päivää olla, joten olkaa hollilla kun alkaa taas tapahtumaan.

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jännäksi menee kimpan voitto kun huomenna pelataan jakson viimeinen kierros. Itse olen kolmennella sijalla 20lpp ykkösen perässä. Ja kakkossijaankin matkaa vain 3lpp. Erittäin kutkuttavaa.. :)

Eipä ole ennen vituttanut vastustajan pelaajien maalinteko kuin tänään teki, kun huomasin että Willsie pistänyt tyhjiin. Onneksi toinen sentään hylättiin sekunti (?) ennen ottelun loppua. Se olisi ollut jo liikaa.

Huomenna pitää toivoa että Ruutu saisi jotain aikaiseksi, muuten tämä ollaan kyllä hävitty. Mutta mukana ollaan ehdottomasti myös ensi jaksossa kimpassa!

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Pitkään roikuttiin kärjen mukana, mutta loukkaantumisiinhan tämä homma sitten viimeistään kaatui. Rissanen ollut jo reilun viikon sivussa, lisäksi Haapala loukkaantui keskiviikkona ja Teräväinen ilmeisesti tänään.

Ensi jaksolla luonnollisesti myös messissä. Toivottavasti porukkaa lähtee yhtä innolla mukaan kuin tälle avausjaksollekin.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, nyt oli peräti 41 mukana joka on kyllä huikea määrä ja taitaa loppurutistuksestakin tulla huima. Katselin vähän, että teoriassa 5 ensimmäisellä on mahdollisuuksia kolmen parhaan joukkoon, niin kyllä siinä voi vielä homma kääntyä suuntaan jos toiseenkiin. Joukkueitten pelaajia tosin en "scoutannut" niin ei tietoa miten paljon samoja naamoja siellä porukalla on.

Jos ensi jaksolle tulisi sellainen 20-30 väliin porukkaa niin olisi loistava juttu. Ainahan se eka jakso vetää eniten jengiä ja sitten osalla porukasta kiinnostus hiipuu, milloin kullakin. Ja nythän on vielä ns. kiire toisen jakson kanssa kun ilmoittautuminen pitää tapahtua 13.10-16.10 välisenä aikana, sitten kun saan uuden kimpan tehtyä. En tiedä pystyykö jo huomeniltana väsäämään uutta kimppaa vai vasta sunnuntaina.

Sitten hieman paskempi asia. Elikkä mulla se tunnuslukulista loppui tänään joten en pääse verkkopankkiin ennenkuin saan uuden listan. Joka tapauksessa ajattelin aikaisintaan ma siirrellä rahoja voittajille kun saattaa niitä jälkipistepäivityksiä tulla, varsinkin kun nyt on tiukka tilanne kärjen osalta, niin pienet asiat saattaa ratkaista. Joten älkää top-kolmonen hermostuko jos en saa ihan alkuviikosta laitettua rahoja maksuun, ei nimittäin mitään hajua milloin saan uuden tunnuslukulistan. Ensi viikolla kuitenkin, näin uskallan sanoa. Syvät pahoittelut tästä jos homma venyy! Rahat on kuitenkin tallessa, niin ei siitä ole huolta.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ei tuota viimeistä kierrosta uskalla edes seurata. Luultavasti olen myös ens jaksolla mukana, kävi tällä kierroksella miten tahansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy