Mainos

Liigapörssi - Massikimppa!

• 28 143
  • 234

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Tässä myös yksi uusi ehdotus mitä ollaan rahakimpoissa käytetty. Eli joka jaksosta potista otetaan se sovittu summa, tässä tapauksessa vaikkapa 10€ ja sitten tuota summaa kertyy se 50-60€ ja se jaetaan koko kimpan yhteispisteiden voittajalle. Eli tällöin myös tämä motivoisi vetämään joka jakson täysillä. Mitäs mieltä muut on ideasta?

Mä en kyllä syty tohon jokaiseen jaksoon. Itse tuskin teen enää muihin jaksoihin joukkueita (kuten yleensä) niin menee motivaatio sitten kokonaan tästä jaksosta.
Mielestäni tuo olisi hyvä, että kolmonen saisi omat pois ja kakkonen sitten joku 30-50e ja voittajalle loput.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
En lämpene myöskään tuohon kokokauden potin kerryttämiseen. Jakso kerrallaan ajatuksella olen ainakin itse liikenteessä.

Mun mielestä myöskin tuosta ilmoittautumisen deadlinesta ei pidä sitten joustaa, ettei tule turhaa vatvomista. 13.9 klo 18.00 osallistumismaksu tilillä ja joukkue luotuna kimppaan samana päivänä, piste.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Kiinnostusta olisi tulla mukaan, mutta lyökää nyt lukkoon ne palkinnot ja mahdollinen koko kausi - palkinto (itselle käy kummin tahansa), niin saatan ilmestyä kimppaan.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voittajalle X määrä rahaa (kokonaispottia ei vielä tiedetä), kakkossijalle tulleelle 50e ja kolmossijalle 20e. Potti tulee olemaan sen verran suuri, että tuo on mielestäni paras malli.

Tuota kimpan yhteispisteissä (kaikki jaksot) ykköselle ehdotettua pottia ei ole mielestäni mitään järkeä toteuttaa, koska, kuten aina, eka jakso vetää eniten porukkaa ja sen jälkeen tulee kohtuu suuri kato kun mielenkiinto lopahtaa, syystä jos toisestakin. Joten kerätään joka jakso uusi potti ja aina jakson päätyttyä jaetaan kaikki rahat niille keille ne kuuluu.

Eskelarit

Jäsen
Hitto, tekis mieli kyllä osallistua, mutta seuraavat 6 viikkoa on hektistä, koneelle pääsee aina viikon välein, joten tulisi turhan paljon annettua tasoitusta.. Jos lupaatte kakkosjaksolle tehdä samanlaisen, niin oon 90% varmuudella mukana!

DefenceX

Jäsen
Kyllähän ton koko kauden kestävän kimpan voi toteuttaa myös siten, että listataan pelaajat, jotka ovat mukana koko kauden kestävässä kimpassa ja näiltä otetaan ylimääräiset maksut. Toki menee hieman hankalaks varmaan tollain, ja mitä mun osallistumiseen tulee, niin huomenna saan uudet verkkopankkitunnukset, niin pääsee liittymään mukaan!

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Kyllähän ton koko kauden kestävän kimpan voi toteuttaa myös siten, että listataan pelaajat, jotka ovat mukana koko kauden kestävässä kimpassa ja näiltä otetaan ylimääräiset maksut. Toki menee hieman hankalaks varmaan tollain, ja mitä mun osallistumiseen tulee, niin huomenna saan uudet verkkopankkitunnukset, niin pääsee liittymään mukaan!

Kyllähän kimpan sivuilta saa esille koko kauden yhteenlasketun pistemäärän ja pelatut kierrokset pelaajaa kohden. Eli ihan yhdellä vilkaisulla hoituu tuo homma.

E: Kas, meni pointtisi puolittain ohi kun huolimattomasti luin, mutta siis voittaja selviää tarvittaessa todella helposti. Hankalampaa on toki pitää kirjaa kuka on mukana ja kuka ei, varsinkin jos joku joka pelaa koko kauden ei tahdo olla mukana tässä pidemmässä rahallisessa skabassa.

DefenceX

Jäsen
E: Kas, meni pointtisi puolittain ohi kun huolimattomasti luin, mutta siis voittaja selviää tarvittaessa todella helposti. Hankalampaa on toki pitää kirjaa kuka on mukana ja kuka ei, varsinkin jos joku joka pelaa koko kauden ei tahdo olla mukana tässä pidemmässä rahallisessa skabassa.

Yksi vaihtoehto on se, että Lunatico laittais toisen listan(tai vaikka blodais nimimerkin) myös missä on mukana ne joukkueet/käyttäjät, jotka osallistuvat tähän koko kauden kestävään kimppaan.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No suoraan sanottuna en jaksa alkaa pitämään kirjaa ja ottamaan ylimääräisiä maksuja koko kauden kestävästä kimpasta. Tässäkin jo ihan oma hommansa. Voihan joku toinen perustaa erillisen kimpan missä potti jaetaan kauden päätteeksi?

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Lyödään sitten lukkoon tuo että 1, 2 ja 3 saavat rahapalkinnon.

Eikö tämä kimppa ollutkin koko kauden mittainen, ettei ole vain yhden jakson mittainen?

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö tämä kimppa ollutkin koko kauden mittainen, ettei ole vain yhden jakson mittainen?

Tämän kimpan voittaja ratkeaa ensi kuussa kun jakso päättyy. Sitten kerätään uusi rahapalkinto eli suomeksi, jokainen jakso on oma juttunsa. Kovan suosion johdosta kakkosjaksolle kerätään kanssa rahaa jne, niin kauan kun edes viisi ihmistä on mukana. Ja jaksoja taisi olla 5 tai 6.

Pinkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, PSG, Sveitsi
Ei helvetti,mennään nyt vaan jakso kerrallaan että tämmönen tyhmä metallimieskin pysyy kärryillä.Alkaa olla jo kohta melkoista rakettitiedettä.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Jakso kerrallaan on paras vaihtoehto.. Rahajaoksi ehdottaisin itse 70 / 20 / 10 prosenteissa mutta minulle ei sen kummemmin väliä ole.

Mukana jokatapauksessa ollaan!

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Nyt arvon Lunatico, päätöksiä! Kaikki huutelee täällä miten pitäisi toimia. Sinä saat kimpan perustajana tehdä lopullisen päätöksen ja piste.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt arvon Lunatico, päätöksiä! Kaikki huutelee täällä miten pitäisi toimia. Sinä saat kimpan perustajana tehdä lopullisen päätöksen ja piste.

No johan olen mielestäni sanonut, että jakso kerrallaan (ei mitään kokonaishömppää) ja rahat X määrä ykköselle, 50e kakkoselle ja 20e kolmoselle. X saldo ykköselle kun ei voi vielä tarkemmin sanoa paljonko potti on.

Ilmoittautumisesta sen verran, että 13.09 on deadline. Kello 18:00 mennessä pitää joukkueen olla kimpan sivuilla. Tuon jälkeen on turha huudella mukaan tulemisesta, kun en minäkään täällä 24/7 päivystä ja näin ollen ehdi salasanaa ja tilitietoja lähettää. Jos ilmottautuu mukaan torstaina niin rahat pitää siirtää samana päivänä, mutta koska kaikilla ihmisillä ei välttämättä Nordean tiliä ole, rahojen pitää näkyä tililläni viimeistään maanantaina. Jos ei näy ja on silti kimpassa mukana, seuraa potkut.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peräti 24 joukkuetta jo mukana! 21 joukkueen maksu näkyy jo tilillä. Nämä tiedot päivitetty aloituspostaukseen. Eli mikäli näet JA-nickisi joukkueesi perässä, maksusi näkyy tilillä ja kaikki on ok.

Se on muuten 30 erittäin lähellä mennä rikki!

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Nyt luulisi kaikille olevan homman selvä. Ei enään vatvota enempää.....ytimekäs tiivistys lunaticolta.

Kiekko jäähän!

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisin kaverin kanssa liittyä mukaan, hänen tiliä ei ole vielä tänne hyväksytty (voipi olla ettei panostanut siihen tarpeeksi).

Pistätkö Lunatico pm:llä tilitiedot, niin laitan omat rahnat tulemaan ja välitän myös kaverille infot.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisin kaverin kanssa liittyä mukaan, hänen tiliä ei ole vielä tänne hyväksytty (voipi olla ettei panostanut siihen tarpeeksi).

Pistätkö Lunatico pm:llä tilitiedot, niin laitan omat rahnat tulemaan ja välitän myös kaverille infot.

Hetken piti miettiä, että mitä pm tarkoittaa ja sitten hokasin sen (ok, google auttoin :D). Mutta mitäs mieltä jo mukana oleva porukka on siitä, että ei-jatkoaikalainen liittyisi mukaan? Mielestäni tälläinen ei oikein olisi hyvä, muuten kaikki kutsuisivat kavereitaan mukaan ja siinä sitä sitten ihmeteltäisiin kun tälläinen ei-jatkislainen voittaisikin jotain. Mulle on tullut niin paljon yv:tä, että olisi todella hankalaa etsiä se nimimerkki jonka kaveri sen voiton nappasi.

Itse sanon, ehdoton ei ulkopuolisille (olkoonkin, että ilmeisesti hakemuksia on tänne laittanut).

Mutta jukkaa laita Sinä minulle sitä yksityisviestiä jos haluat mukaan :)

25 joukkuetta on liigapörssin kimppasivuilla + tänään tullut jo 5 viestiä, haamuraja 30 menee rikki väkisinkin. En olisi uskonut...

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hetken piti miettiä, että mitä pm tarkoittaa ja sitten hokasin sen (ok, google auttoin :D). Mutta mitäs mieltä jo mukana oleva porukka on siitä, että ei-jatkoaikalainen liittyisi mukaan? Mielestäni tälläinen ei oikein olisi hyvä, muuten kaikki kutsuisivat kavereitaan mukaan ja siinä sitä sitten ihmeteltäisiin kun tälläinen ei-jatkislainen voittaisikin jotain. Mulle on tullut niin paljon yv:tä, että olisi todella hankalaa etsiä se nimimerkki jonka kaveri sen voiton nappasi.

Itse sanon, ehdoton ei ulkopuolisille (olkoonkin, että ilmeisesti hakemuksia on tänne laittanut).

Mutta jukkaa laita Sinä minulle sitä yksityisviestiä jos haluat mukaan :)

25 joukkuetta on liigapörssin kimppasivuilla + tänään tullut jo 5 viestiä, haamuraja 30 menee rikki väkisinkin. En olisi uskonut...

Jätänpä sitten väliin, koska haluan tosiaan olla kaverin kanssa samassa kimpassa, kun meillä on omat sidebetit myös menossa. Hän yritti tosiaan reilu viikko sitten tiliä tänne tehdä ja seuraakin jatkoaikaa melko aktiivisesti, tiliä ei vain ole ainakaan vielä hyväksytty.

Ja onkos sillä loppupeleissä väliä onko jatkoajassa vai ei? Rahaa siitä pottiin tulee. Voisi tällaisissa tapauksissa olla esim sellainen periaate, että voittajat (tai heidän kaverit jos ei jatkoaikaan tiliä ole saanut tehtyä) pistävät sulle yv:tä mihin rahoja sitten siirrellä. Helpottaisi sinunkin hommiasi. Tai sitten vaikka olisi ehtona se, että tili pitää olla jatkoajassa ennen jakson loppua tai voitto-osuus siirtyy seuraavalle (menee jo hieman monimutkaiseksi). Tosin ymmärrän myös sun pointtisi, saattaa mennä hankalaksi jos useampi ilmoittelisi kavereitakin mukaan.

Muttajoo, jos ei kelpuuteta niin ei maailma siihen kaadu :)

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jätänpä sitten väliin, koska haluan tosiaan olla kaverin kanssa samassa kimpassa, kun meillä on omat sidebetit myös menossa. Hän yritti tosiaan reilu viikko sitten tiliä tänne tehdä ja seuraakin jatkoaikaa melko aktiivisesti, tiliä ei vain ole ainakaan vielä hyväksytty.

Ja onkos sillä loppupeleissä väliä onko jatkoajassa vai ei? Rahaa siitä pottiin tulee. Voisi tällaisissa tapauksissa olla esim sellainen periaate, että voittajat (tai heidän kaverit jos ei jatkoaikaan tiliä ole saanut tehtyä) pistävät sulle yv:tä mihin rahoja sitten siirrellä. Helpottaisi sinunkin hommiasi. Tai sitten vaikka olisi ehtona se, että tili pitää olla jatkoajassa ennen jakson loppua tai voitto-osuus siirtyy seuraavalle (menee jo hieman monimutkaiseksi). Tosin ymmärrän myös sun pointtisi, saattaa mennä hankalaksi jos useampi ilmoittelisi kavereitakin mukaan.

Muttajoo, jos ei kelpuuteta niin ei maailma siihen kaadu :)

Johonkin se linjaveto/rajat on vedettävä ja tässä tapauksessa, vaikka olisikin ainut laatuaan, homma menee sen verran hankalaksi, että en näe syytä ottaa mukaan ns. ulkopuolisia. Pahoittelen kuitenkin kun näin tämä menee, mutta en oikein muutakaan vaihtoehtoa näe.

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Johonkin se linjaveto/rajat on vedettävä ja tässä tapauksessa, vaikka olisikin ainut laatuaan, homma menee sen verran hankalaksi, että en näe syytä ottaa mukaan ns. ulkopuolisia. Pahoittelen kuitenkin kun näin tämä menee, mutta en oikein muutakaan vaihtoehtoa näe.

Eipä siinä mitään. Katsotaan josko tili tulisi tänään vielä hyväksytyksi, niin ehtisi nipinnapin mukaan :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy