Liigapörssi - Massikimppa!

  • 27 842
  • 234

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Nyt vasta tuli tarkastettua, että onkos niitä rahoja näkynyt, niin eipä ollut tännekään tullut. Kakkossija itellä siis viime kierrokselta.

Olin jaksossa kolmas, joten minullakin on vielä se vaivainen 20 euroa saamatta. Mutta on kyllä tylyä, jossei isommille voittajille kuulu rahoja...
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Onko kukaan ottanut Lunaticoon yhteyttä yksityisviestillä? Nimikin selviää kuitista ja jokeri-fanina voisi ainakin olettaa että Hesan suunnassa miekkonen majailee. Älkää nyt ruvetko lahtarijoukkoa kasaamaan ennen kuin myöhästymisen syy on selvinyt. Kauan ootte kyllä saanu rahojanne odottaa...
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jakso päättyi ja taas tuli pysyttyä kärkikymmenikössä.

Onnea voittajille ja vielä enemmän onnea rahojenne saamisessa.

Seuraavalle jaksolle tarvittaisiin luotettava vetäjä. Täältä varmaan löytyy lisätietoja josko joku leikkiin ryhtyy ja moniko vielä luottaa siihen että Jatkoajassa on luotettavia ihmisiä. Itse olen mukana seuraavallakin kierroksella jos tosiaan löytyy uusi vetäjä.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Jos ketään muuta ei ilmesty, niin minulla voisi olla aikaa ja intoa laittaa uusi massikimppa pystyyn, kunhan saataisiin kimppa vaan kasaan. Jokainen tahollaan sitten päättää luotettavuudesta. Omaan rikkeettömän kirjoitushistorian jatkoaikaan, olen perheellinen, vakituisessatyössä käyvä henkilö. Säännöt haluaisin pitää samana ja kimpan rahoille olisi omatili, ei sekoitu vieraat ja omat rahat.

Löytyykö muita halukkaita?
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Jos ketään muuta ei ilmesty, niin minulla voisi olla aikaa ja intoa laittaa uusi massikimppa pystyyn, kunhan saataisiin kimppa vaan kasaan. Jokainen tahollaan sitten päättää luotettavuudesta. Omaan rikkeettömän kirjoitushistorian jatkoaikaan, olen perheellinen, vakituisessatyössä käyvä henkilö. Säännöt haluaisin pitää samana ja kimpan rahoille olisi omatili, ei sekoitu vieraat ja omat rahat.

Löytyykö muita halukkaita?


Ehdottomasti mukana, vaikka tämän jakson voittorahoja todennäköisesti saakin hetken odottaa. Ei muutakun uutta kimppaa pystyyn ja toivon mukaan saataisiin vielä enemmän osallistujia mukaan.
Jakso päättyi ja taas tuli pysyttyä kärkikymmenikössä.

Onnea voittajille ja vielä enemmän onnea rahojenne saamisessa.

Kiitos! Toivottavasti nuo rahatkin joskus löytää tilille.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Jos ketään muuta ei ilmesty, niin minulla voisi olla aikaa ja intoa laittaa uusi massikimppa pystyyn, kunhan saataisiin kimppa vaan kasaan. Jokainen tahollaan sitten päättää luotettavuudesta. Omaan rikkeettömän kirjoitushistorian jatkoaikaan, olen perheellinen, vakituisessatyössä käyvä henkilö. Säännöt haluaisin pitää samana ja kimpan rahoille olisi omatili, ei sekoitu vieraat ja omat rahat.

Löytyykö muita halukkaita?
Olen kyllä mukana, olet tähänkin ketjuun ihan mukavasti kirjoitellut ja fiilis on että luottoa sinuun kyllä löytyy. Eli samoilla säännöillä eteenpäin.

Toivottavasti rahat löytää ne oikeat omistajat, pahalta tuntuu jos näin ei tapahdu.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Minä rupean puuhaamaan uutta rahakimppaa tänään. Teen sille uuden keskusteluketjun, että pääsen päivittelemään asiat avausviestiin ja hoitelen tuon muutenkin tänään pakettiin. Sitten kaikki vaan ajoissa reippaasti ilmoittautumaan mukaan, niin nähdään viitteitä osallistujamääristä.

Onnea jakson 3 voittajille! Ykkönen oli todellakin ykkönen nyt. Itsellä kehitystä edelleen, viimejakson 5 sija vaihtui neljänneksi. Vaihtojen kanssa on vielä hiomista. Nythän on tulossa aika pitkä jakso seuraavaksi, joten taktiikat muuttuu...

Palaillaan asiaan iltaan mennessä!
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolmas jakso takana ja hienosti lopulta nostiin kimpan kolmanneksi. Kauden toinen palkintosija, mutta se kruunu vielä puuttuu. Toivottavasti vielä tärppää tämän kauden aikana.
Toivottavasti tuo lunatico saa asiat nopeasti kuntoon ja ottais hoitoon nuo palkintorahojen maksamiset. Muuten ei kunnian kukko todellakaan laula.

-Jonne-: Ehdottomasti mukana seuraavassa jaksossakin, jos saat järjestettyä. Tuo aivan uutta mielenkiintoa Liigapörssiin tämmöinen massikimppa.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Asiat taitavat alka järjestymään hiljalleen. Lunaticolta tuli seuraavanlainen pyyntö: "Kerrotko tuolla foorumin puolella, jos vain viitsit, että 2. jakson voittajat (1 & 2 -sijat) + 3. jakson voittajat (2 & 3 -sijat) olisivat yhteydessä, niin päästäisi sopimaan maksujärjestelyistä. 3. jakson voittajaan jo olen ollut yhteydessä ja sopu saatiin aikaan."

Eli olkaahan yhteydessä häneen yksityisviestitse!
 

Pinkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, PSG, Sveitsi
Onko joku/muut saanut palkintorahoja edellisistä kimpoista Lunaticolta?
Itse en ole saanut senttiäkään.Olisi mukava kuulla muiden asioista miten ovat edenneet.

Laitoin yksityisviestiä Lunaticolle alkuviikosta, enkä ole saanut vastausta myöskään.Säälittävää touhua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös