regularflex
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Joukkue kimpassa ja jäsenmäärä huikeat 38 tällä hetkellä. Taitaa tulla ihan hyvät geimit.
Joukkue kimpassa ja jäsenmäärä huikeat 38 tällä hetkellä. Taitaa tulla ihan hyvät geimit.
Kiekko jäähän! Hienot karkelot saadaan aikaiseksi, peräti 42 joukkuetta mukana! Kuka olisi uskonut...
Edit. Voittaja siis tienaa 350€! Kakkoselle 50€ ja kolmoselle 20€.
Onnea vaan tuleville voittajille! Pari erää ekaa kierrosta väännetty ja voin kertoo, että olen tapani mukaan noista karkeloista ulkona kuin lintulauta....:)
Illan saldo taitaa olla 2+1 ja mokelle tappiopeli. Jos top-30 mahtuisi...
Tuonne kimppaan on tänään ilmestynyt yksi uusi joukkue (vähemmän yllättäen vielä ykköspaikalle). Lunatico voi varmaan heivata ko. sakin suorilta käsin pihalle?
En ymmärrä pointtiasi.Miksi? Heikoin tilannehan sillä on kun jää kierros vähemmän pelattavaksi kuin muilla.
En ymmärrä pointtiasi.
Mutta tuo joukkue keräsi eiliseltä kierrokselta jo 76 pistettä.Ihmettelin vaan kun uudella joukkueellahan on 0 pistettä siinä missä muut ovat ehtineet eilen kerätä pojoja. Eli ei myöhäisestä saapumisesta ainakaan hyödy, pikemminkin häviää.
Olin mä Lunaticolle ilmoittanut joukkueen nimen ja liittynyt Liigapörssiin. Ei joukkueen nimeä voi vaihtaa. Sitäpaitsi joku 76 pojoo ekalla kierroksella ei paljon paina.Tuonne kimppaan on tänään ilmestynyt yksi uusi joukkue (vähemmän yllättäen vielä ykköspaikalle). Lunatico voi varmaan heivata ko. sakin suorilta käsin pihalle? Deadline liittymisellehän oli eilen klo. 18:00.
Musta on aika epäreilua jos meikäläinen pihalle pistettäis, kun rahat on maksettu jne.