Liigapörssi 2006-2007

  • 49 126
  • 395

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä Jussi!

Sää oot Sahi tehnyt itsestäsi täyden pellen :D
Kannattaisi jo lopettaa selittelyt ennen kuin nolaat itsesi täysin, taitaa tosin olla jo myöhäistä..
Onnea vaan sinne Snickers-peleihin :)

Sahin Jussi kirjoitti:
Valitettavasti tänä syksynä puhelinlasku oli tietyistä syistä melko suuri ja en pystynyt tilaamaan näin suurta määrää superpelejä.

Sahin Jussi kirjoitti:
Älä köyhä valita.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
terve

Ilmeisesti siis olen syyllistynyt vilppiin, tietämättäni ja laiskuuttani. Mutta siihen on sentään helvetin hyvä selitys!

Minun oma joukkueeni kisaa 3 kimpassa, joka ei voi voittaa sitten millään ja kisa käydään pelkästään 2 kaveria vastaan. Lupaan tässä ja vakuutan, että jos tuurilla jotakin voitan niin lahjoitan kaiken ensimmäiselle täällä joka kirjoittaa hep!

Syy miksi sähköpostiosoitteellani on 2 joukkuetta on tuo parempi puolisko, joka halusi oman joukkueen ja sittenpä sellainen siinä sitten väsättiin ja meikä maksoi. Olenko nyt sitten kriminaali? Vittu olen, mutta miksi sitten tämä on mahdollista, että tilaa monta (tässä tapauksessa 2) joukkuetta samalla spostilla????

Vittu viekööt joukkueeni jos haluavat, mulle on ihan sama saatana... Nim. sij. 50000+.

nim. "shark"! Varoituksen sana! vaikka kaverisi selittelisi nimimerkilläsi mitä vaan, niin sinä taidat olla vastuussa ja tuo nimimerkin ja nimen yhdistäminen lienee kiellettyä. Kannattaa pyyhkiä pois:D

edit. En löytänyt saatana edes palauteboksia, josta voisi kysyä mitätöintiä tai ennakkotapausta, mikäli 2 immeistä pelaa samasta spostista.... hehe
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ihme kampanja täällä on meneillään Sahia vastaan. Jos Sahi tekee yli kymmenen superpeliä niin miten se on joltain toiselta mitenkään pois? Kai sitä nyt saa panostaa jos haluaa. Ja siinä hän on oikeassa, että Liigapörssi on käytännössä mahdotonta voittaa yhdellä joukkueella.

Itselleni riittää yksi tiimi ilman vaihtoja ja kimpan sisäiset rahapalkinnot. Ennemmin kuittailen oikeille kavereille kuin jollekin datiksille koneen ääressä.

Ensi jakson mielenkiintoisin nimi on Jussi Sahi, häntä tullaan "hieman" seurailemaan =)
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Lauri kirjoitti:
Ihme kampanja täällä on meneillään Sahia vastaan. Jos Sahi tekee yli kymmenen superpeliä niin miten se on joltain toiselta mitenkään pois? Kai sitä nyt saa panostaa jos haluaa. Ja siinä hän on oikeassa, että Liigapörssi on käytännössä mahdotonta voittaa yhdellä joukkueella.

Itselleni riittää yksi tiimi ilman vaihtoja ja kimpan sisäiset rahapalkinnot. Ennemmin kuittailen oikeille kavereille kuin jollekin datiksille koneen ääressä.

Ensi jakson mielenkiintoisin nimi on Jussi Sahi, häntä tullaan "hieman" seurailemaan =)

Siis rahapalkinnothan ovat aivan toisarvoinen seikka jos keskinäisessä kimpassa on kyse alkoholista, eli tarjotaan ilta:D Siinä sitä haastetta... prkl!

Onhan se nyt idioottimaista laittaa joku 100 euroa johonkin svidun liigapörssiin, jossa palkintona ei ole kuin väsynyttä materiaa. Jos siitä nyt jotain saa irti, että pärjää jossain ihmeen liigapörssissä niin siittä sitten vaan minun puolestani. Tosi voittamisen tunne tulee siitä kun saa vittuilla kavereilleen:) ... paitsi ne aukoo kyllä nyt meikälle päätään, heh...

ps. löytyipä palauteboksi... katotaas potkivatko meikän pihalle:D
 

tutzba

Jäsen
Siis c'mon, jos Jussi Sahi haluaa tehdä niin monta joukkuetta kun haluaa, niin mitä sitten? :D kaikki propsit Sahille siitä. Okei, jos se nyt on tehnyt monelle eri osotteelle joukkueita, niin kai se sitten on väärin. Mutta silti mies voitti, eli onnittelut siitä. Vaikka ei sitä mahtavaa 1. palkintoa kai saanutkaan. Eikä 3. Eikä 5. Eikä 6-9. Eikä kai niitä kahtakymmentäkolmea muutakaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
tutzba kirjoitti:
Siis c'mon, jos Jussi Sahi haluaa tehdä niin monta joukkuetta kun haluaa, niin mitä sitten? :D kaikki propsit Sahille siitä. Okei, jos se nyt on tehnyt monelle eri osotteelle joukkueita, niin kai se sitten on väärin. Mutta silti mies voitti, eli onnittelut siitä. Vaikka ei sitä mahtavaa 1. palkintoa kai saanutkaan. Eikä 3. Eikä 5. Eikä 6-9. Eikä kai niitä kahtakymmentäkolmea muutakaan.

No tämä on vastoin Liigapörssin "lakia" ja en ole ennenkään lainvastaista touhua hyväksynyt, teki sen sitten kuka tahansa.

Mutta olen mielestäni kaiken tarpeellisen jo käsitellyt, enkä jaksa valittaa enää asiasta. Mutta sen sanon, että Jussi Sahihan ei voittanut kyseistä peliä, ei vaikka ei häntä olisi diskattu. Kyseisen jakson voitti Team Rölli ja vielä kaiken lisäksi puhtaalla pelillä.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
-shark- kirjoitti:
Tämä on viimeinen viestini aiheeseen liittyen. Sanoin jo aikaisemmin tässä ketjussa näin: "Edelleenkin teen siksi enemmän joukkueita, koska liigapörssissä tuurilla on todella iso osuus menestymisessä. Vaikka tietäisit jääkiekosta kaiken mahdollisen, niin yhdellä joukkueella jakson voittamisen todennäköisyys on noin 0,01%."

Sori sahi. Viestisi oli tullut just ennen kun kirjotin omaani.

Kuitenkin korostat viesteissäsi nimenomaan taituruuttasi. "Olen siis edelleenkin Suomen paras manageri."

Suomen onnekain, ei kun siis Suomen järjestelmällisin olet kyllä. Hattua en silti nosta. Idiootteja kotiteatterinkipeitä teinejä kaikki vastaavat sahit. Tukasta vittuun.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
On tää Sahi aika mielenkiintoinen kaveri. Samaa skeidaa joka viestissä. Mulle on aivan sama, vaikka tekisi 1000 kentällistä, jännitys on omassa kimpassa. Ja Sahi, teet itsestäsi pellen noilla järjettömillä viesteillä. Ei mulla muuta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tutkin näitä Jussi Sahin lähettämiä viestejä tarkemmin ja huomasin, että kaiken vilpillisen keskellä mieshän on puhunut itsensä myös ihan pussiin.

Tässä esimerkki:

Jussi Sahi kirjoitti:
Korostan kuitenkin vielä, että jakson alussa saatu hyöty oli todella minimaalinen, enintään 30 pistettä verrattuna tunareihin, jotka aloittivat jakson todella huonosti. En ollut tosiaan kärkipäässä heti jakson alussa tämän vilpin takia. Olitko vilperi, oi suuri urheilutietäjä, 30 pisteen päässä parhaasta tiimistäni jakson lopussa? :) Käsittääkseni et ollut. Vai oletko kenties Markku Saxberg? Viestihistoriastasi päätellen en tähän täysin usko. Vaatisi hieman suurempaa paneutumista jääkiekkoon saada kokoon tuollaiset pistemäärät.

Hän on sitäpaitsi vielä kaiken muun lisäksi tutkinut meikäläisen viestihistoriaa. Ja haukkuu minun jääkiekkotietämykseni ihan nollaan. Olisi mielenkiintoista tietää, miksei Sahilla Enää ole nimimerkkiä tänne keskutelupalstalle? Lieneeköhän sekin poistettu vilpillisten keinojen takia?

Mutta sitten, kun hän oli aikansa paasannut tietämyksen tärkeydestä tässä pelissä, niin avot... Sahilta tulee seuraavanlainen tekstin pätkä:

Jussi Sahi kirjoitti:
Edelleenkin teen siksi enemmän joukkueita, koska liigapörssissä tuurilla on todella iso osuus menestymisessä. Vaikka tietäisit jääkiekosta kaiken mahdollisen, niin yhdellä joukkueella jakson voittamisen todennäköisyys on noin 0,01%.

Tiedolla oli iso osuus menestykseen, eihän kun taidolla... Eikun miten se nyt menikään?:)

Kukakohan tämä Jussi Sahi oikeasti on? Minkäikäinen?

Ettei vain sittenkin olisi kyseessä Petteri "Minä olen Suomen paras valmentaja" Sihvonen valepuvussa?
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Tällä hetkellä pyörii täysin samat ajatukset kuin vilperillä, tai siis liittyen Jussi Sahiin. Sitä en tiedä mitä likaista tällä hetkellä vilperin päässä pyörii ;)

Mutta asiaan, Jussi on puhunut itseään täällä koko illan pussiin ja monista jutuista on saanut sen käsityksen, että hän ei edes älyä puhuvansa läpiä päähänsä.

Mutta jätän tämän jutun nyt tähän, en jaksa kiistellä Jussin uskomattoman älykkäistä taktiikoista liigapörssiin liittyen. Edelleen kuitenkin ihmetyttää sangen paljon koko homma.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
-shark- kirjoitti:
"Tässä olikin kyse siitä, että olen aikaisemmilla kausilla tehnyt helpostikin 15 superpelijoukkuetta heti alkuun. Valitettavasti tänä syksynä puhelinlasku oli tietyistä syistä melko suuri ja en pystynyt tilaamaan näin suurta määrää superpelejä. Vilpin tekeminen tuli siis ajankohtaiseksi.

Pakko vielä lisätä yksi juttu tähän. Mutta sitten kyllä asian vatvominen saa minun osaltani loppua. Mutta tämä lause vielä jäi kaivelemaan mieltäni...

Eiköhän Sahi tiedä, että kentän maksu on mahdollista myös pankkimaksulla? Ei siis tarvita kännykkää?
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
vilperi kirjoitti:
No tämä on vastoin Liigapörssin "lakia" ja en ole ennenkään lainvastaista touhua hyväksynyt, teki sen sitten kuka tahansa.

Mutta olen mielestäni kaiken tarpeellisen jo käsitellyt, enkä jaksa valittaa enää asiasta. Mutta sen sanon, että Jussi Sahihan ei voittanut kyseistä peliä, ei vaikka ei häntä olisi diskattu. Kyseisen jakson voitti Team Rölli ja vielä kaiken lisäksi puhtaalla pelillä.

Mistä sä tiedät et Team Rölli voitti puhtaalla pelillä? Ja kiitoksia vilperi vuosisadan itkuista. Sä varmaan luulet et lotossa yhdellä rivillä on sama todennäköisyys täysosumaan kun tuhannella rivillä tai järjestälmällä. Noihin Lorvin juttuihin en jaksa edes kommentoida. Mut kiitti kuitenkin hyvistä nauruista.

Vielä lisäys: Jos haluat/haluatte kilpailla Sahin kanssa tietämyksestä niin tehkää 20 kentää ja laskekaan keskiarvo. Epäilen ettette pärjää Sahille edes tuolla otannalla, saatika sitten isommalla.
 
Viimeksi muokattu:

#99#

Jäsen
-shark- kirjoitti:
?

Jokainen liigapörssiä tosissaan pelaava henkilö tekee vähintään muutaman superpelijoukkueen. Ilman sitä todennäköisyys pärjätä on 99% pienempi. Tätä ei käsittääkseni ole säännöissä kielletty? EI TÄÄ VOI OLLA NIIN VAIKEETA.

Tämä Liigapörssi sivuilla:
"Jokaisella valmentajalla saa olla käytössään vain yksi sähköpostiosoite, ja sen alle luotuna yksi peruspelijoukkue. Tätä pykälää ei saa kiertää luomalla lisää joukkueita eri sähköpostiosoitteisiin."

http://www.liigaporssi.fi/news.php?n=31
 

tutzba

Jäsen
"-shark- kirjoitti:
?

Jokainen liigapörssiä tosissaan pelaava henkilö tekee vähintään muutaman superpelijoukkueen. Ilman sitä todennäköisyys pärjätä on 99% pienempi. Tätä ei käsittääkseni ole säännöissä kielletty? EI TÄÄ VOI OLLA NIIN VAIKEETA. "



#99# kirjoitti:
Tämä Liigapörssi sivuilla:
"Jokaisella valmentajalla saa olla käytössään vain yksi sähköpostiosoite, ja sen alle luotuna yksi peruspelijoukkue. Tätä pykälää ei saa kiertää luomalla lisää joukkueita eri sähköpostiosoitteisiin."

http://www.liigaporssi.fi/news.php?n=31


Eihän Sahi ainakaan tuolla tavalla ole rikkonut. Eihän missään lue ettei saisi tehdä vaikka 100 superpelijoukkuetta _samalle_ osoitteelle. Eihän?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tuosta 30 pisteen hyödystä...

Sahi vittuilee yllä muille että siinä alussa ei hyötyä tule kuin ehkä kolmekymmentä pistettä. No joo naulankantaan sikäli että jaksolla joka on niinkin pitkä pisteinä tuo kolmekymmentä pojoa ei todellakaan ole paljoa.

Näppärästi vaan jätti huomioimatta sen että alkupanos millä joukkue luodaan on erittäin rajallinen eli tuo 2 miljoonaa. Pisteitä tärkeämpää on mielestäni saada tuossa alussa kauhottua helvetillinen hinnannousu vähintään 2-3:lle kentän pelaajalle, jotta mahdollisimman nopeasti pääsisi "taloudelliseen" asemaan joka mahdollistaa todennäköisempien pistelinkojen hankinnan ja sujuvamman vaihtoruletin niille kierroksille joilla ei pelata kuin 1-3 ottelua.

Toki hinnannousu kulkee käsikädessä itse peliesitysten kanssa mutta siihenhän vaikutttaa kohtalaisen paljon myös muiden pelaajien käyttäytyminen vaihtomarkkinoilla (- 10 000eur < > +10 000 eur /jamppa). Tämä taas tekee pomminvarmaksi sen että sokeakin saa heti alussa osumaan vähintään yhden huippuketjun millä jatkaa jos niitä sinne sadoittain tekee.

Sikäli tuo lynkkaus on tämän saatanan pitkän jakson osalta turhaa sillä kaikki hyöty on ollut pelattavissa kiinni mutta se joka väittää ettei lyhyemmällä jaksolla, esim. neljännellä tai playoff-kierroksella, moisella puljailulla voida saavuttaa kohtuutonta etua ottakoon pään pois perseestä.

Jos joku on moisen vaivan jaksanut nähdä täysin turhaan niin onnea sille vaan.
 

Paltsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tutzba kirjoitti:
Eihän Sahi ainakaan tuolla tavalla ole rikkonut. Eihän missään lue ettei saisi tehdä vaikka 100 superpelijoukkuetta _samalle_ osoitteelle. Eihän?

Sahi oli rikkonut sääntöjä tällä tavalla:

"Nyt paljastuneessa tapauksessa sama henkilö oli luonut kymmeniä peruspelijoukkueita eri sähköpostiosoitteilla ja nimillä ja valinnut niistä vain alussa parhaiten menestyneet superjoukkueiksi. Tämä on selkeästi kielletty pelin säännöissä."

Eli luonut aluksi kymmeniä peruspelejä, joista valinnut parhaiten menestyvät ensimmäisen kierroksen jälkeen ja tehnyt niistä superpelit.
 

tutzba

Jäsen
Paltsa kirjoitti:
Sahi oli rikkonut sääntöjä tällä tavalla:

"Nyt paljastuneessa tapauksessa sama henkilö oli luonut kymmeniä peruspelijoukkueita eri sähköpostiosoitteilla ja nimillä ja valinnut niistä vain alussa parhaiten menestyneet superjoukkueiksi. Tämä on selkeästi kielletty pelin säännöissä."

Eli luonut aluksi kymmeniä peruspelejä, joista valinnut parhaiten menestyvät ensimmäisen kierroksen jälkeen ja tehnyt niistä superpelit.

Juujuu, kyllähän mä sen tiedän :> mutta siinä Sahi on kyllä oikeassa että ei tätä peliä pelkästään yhdellä joukkueella voiteta! Kyllä niitä täytyy tehdä vähän useampia.
 

-shark-

Jäsen
Neely kirjoitti:
Sahi vittuilee yllä muille että siinä alussa ei hyötyä tule kuin ehkä kolmekymmentä pistettä. No joo naulankantaan sikäli että jaksolla joka on niinkin pitkä pisteinä tuo kolmekymmentä pojoa ei todellakaan ole paljoa.

Näppärästi vaan jätti huomioimatta sen että alkupanos millä joukkue luodaan on erittäin rajallinen eli tuo 2 miljoonaa. Pisteitä tärkeämpää on mielestäni saada tuossa alussa kauhottua helvetillinen hinnannousu vähintään 2-3:lle kentän pelaajalle, jotta mahdollisimman nopeasti pääsisi "taloudelliseen" asemaan joka mahdollistaa todennäköisempien pistelinkojen hankinnan ja sujuvamman vaihtoruletin niille kierroksille joilla ei pelata kuin 1-3 ottelua.

Toki hinnannousu kulkee käsikädessä itse peliesitysten kanssa mutta siihenhän vaikutttaa kohtalaisen paljon myös muiden pelaajien käyttäytyminen vaihtomarkkinoilla (- 10 000eur < > +10 000 eur /jamppa). Tämä taas tekee pomminvarmaksi sen että sokeakin saa heti alussa osumaan vähintään yhden huippuketjun millä jatkaa jos niitä sinne sadoittain tekee.

Pakko sittenkin kirjoittaa vielä ainakin tämä yksi viesti.

Eli jakson alku ei todellakaan ollut mikään hyvä itselläni. En jaksanut käyttää aikaa kuin muutaman minuutin joukkueiden kokoamiseen ja oli itse asiassa todella lähellä etten tehnyt joukkueita ollenkaan.

Se mainitsemani 30 pistettä oli siis erotuksena niihin, jotka aloittivat jakson todella huonosti. Suurin osa pahimmista kilpailijoistani oli ensimmäisen ottelukierroksen jälkeen edelläni. En siis edelleenkään hyötynyt juuri ollenkaan kikkailuistani. Manageritaitoni pääsivät kunnolla esiin vasta myöhemmin jakson aikana. Tämä voi tietenkin olla vaikeaa tajuta niille jatkoaikalaisille, jotka eivät ikinä pääse edes 1000 joukkoon Liigapörssissä ja ovat kateellisia suorituksistani.

Paltsa kirjoitti:
Sahi oli rikkonut sääntöjä tällä tavalla:

Eli luonut aluksi kymmeniä peruspelejä, joista valinnut parhaiten menestyvät ensimmäisen kierroksen jälkeen ja tehnyt niistä superpelit.

Alle 20=kymmeniä? Ei ainakaan minun mielestäni.

#99# kirjoitti:
Tämä Liigapörssi sivuilla:
"Jokaisella valmentajalla saa olla käytössään vain yksi sähköpostiosoite, ja sen alle luotuna yksi peruspelijoukkue. Tätä pykälää ei saa kiertää luomalla lisää joukkueita eri sähköpostiosoitteisiin."

http://www.liigaporssi.fi/news.php?n=31

Heh, sinäkit olet aivan pihalla. Viestissäni, jonka lainasit, sanoin: "
Jokainen liigapörssiä tosissaan pelaava henkilö tekee vähintään muutaman superpelijoukkueen. Ilman sitä todennäköisyys pärjätä on 99% pienempi. Tätä ei käsittääkseni ole säännöissä kielletty? EI TÄÄ VOI OLLA NIIN VAIKEETA."

Puhuinko mitään peruspelijoukkueista? En käsittääkseni.

Mikko78 kirjoitti:
Vielä lisäys: Jos haluat/haluatte kilpailla Sahin kanssa tietämyksestä niin tehkää 20 kentää ja laskekaan keskiarvo. Epäilen ettette pärjää Sahille edes tuolla otannalla, saatika sitten isommalla.

Tässä olet aivan oikeassa. Jos jokainen tekee vain yhden joukkueen, niin tuurilla on aivan liian iso osuus menestymisessä. Siis en todellakaan halua puolustella tekemääni vilppiä, ei siinä mitään. Mutta superpelijoukkueita aion jatkossakin tehdä vähintään viisi joka jaksoon, sanoi torvilorvit mitä tahansa.


vilperi kirjoitti:
Eiköhän Sahi tiedä, että kentän maksu on mahdollista myös pankkimaksulla? Ei siis tarvita kännykkää?

Tiedän tietenkin. Itselläni ei vain satu olemaan verkkotiliä, pitäisi varmaan hommata, niin pystyisin käyttämään viimeisetkin rahani näihin peleihin.

vilperi kirjoitti:
Tiedolla oli iso osuus menestykseen, eihän kun taidolla... Eikun miten se nyt menikään?:)

Kukakohan tämä Jussi Sahi oikeasti on? Minkäikäinen?

Ettei vain sittenkin olisi kyseessä Petteri "Minä olen Suomen paras valmentaja" Sihvonen valepuvussa?

Milloin olen väittänyt, että taito on ainut asia, joka ratkaisee Liigapörssissä? Olen ainoastaan vaatimattomasti sanonut olevani Suomen paras manageri. Se ei todellakaan estä sitä, etteikö tuurilla olisi merkitystä. Olen kuitenkin joka jaksossa top-100:ssa jos vain vähänkin jaksan panostaa. Se on sitten osittain tuurista kiinni, olenko 87. vai 1.

keppimies kirjoitti:
Suomen onnekain, ei kun siis Suomen järjestelmällisin olet kyllä. Hattua en silti nosta. Idiootteja kotiteatterinkipeitä teinejä kaikki vastaavat sahit. Tukasta vittuun.

Olenko pelkällä onnella menestynyt vuodesta toiseen Liigapörssissä ja kaikissa muissakin manageripeleissä? Et varmaan usko tuohon itsekään.

Ja en todellakaan ole mainitsemasi "kotiteatterinkipeä teini". Jos olisin semmoinen, niin minua olisi varmaankin vähän harmittanut digikameran, mp3-soittimen ja Ruotsin vip-lätkämatkan neljälle hengelle menettäminen. Mutta eipä harmittanut.

jussimy kirjoitti:
Sää oot Sahi tehnyt itsestäsi täyden pellen :D

Se on sinun mielipiteesi. Olen kuitenkin myöntänyt virheeni ja kertonut rehellisesti miten asiat ovat tapahtuneet. Jos tämä mielestäsi tekee minusta pellen, niin asia selvä.


Johan kirjoitti:
Eiköhän syynä myöhäiseen diskaukseen ole ollut se, että IS halusi tulevien diskattavien ostavan kaikki vaihdot. Ja ehkä myös se, että väärin peruspelijoukkueita käyttäneitä haluttiin siten vähän näpäyttää.


Heh, tämä on täysin totta. Aion vielä pyytää anteeksi pelin järjestäjiltä, mutta samalla kysyä myös mahdollisia korvauksia superpeli- ja vaihtotilauksistani.

Väärinkäsitysten välttämiseksi haluan vielä sanoa, että tämä -shark- ei ole oma nimimerkkini. Kaverini antoi sen käyttöön tätä liigapörssi-ketjua varten.

Yksityisviestillä saa kysyä meseosoitetta ja vinkkejä Liigapörssiin jos niitä tarvitsee.

Onnea vaan myös Lorville ja vilperille kakkosjaksoon!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
-shark- kirjoitti:
Tämä voi tietenkin olla vaikeaa tajuta niille jatkoaikalaisille, jotka eivät ikinä pääse edes 1000 joukkoon Liigapörssissä ja ovat kateellisia suorituksistani.


Tjaa. On tainnut sijoitus olla yli tonnin yhdellä ainoalla jaksolla viimeisen kahden vuoden aikana, yleensä sijoilla 200-300. Ja Jallua tuli tälläkin jaksolla vaikka sijoitus oli 500 nurkilla, se riitti kimpassa kuitenkin.

Onko muuten hieno telkkari? Ai juu...

Niin ja eikai sitä kukaan ole kiistänyt etteikö taitoa vaatisi saada sijoitusta top 100:n tai mikseipä sinne tonnin joukkoon?
 

-shark-

Jäsen
Neely kirjoitti:
Tjaa. On tainnut sijoitus olla yli tonnin yhdellä ainoalla jaksolla viimeisen kahden vuoden aikana, yleensä sijoilla 200-300. Ja Jallua tuli tälläkin jaksolla vaikka sijoitus oli 500 nurkilla, se riitti kimpassa kuitenkin.

Onko muuten hieno telkkari? Ai juu...

Niin ja eikai sitä kukaan ole kiistänyt etteikö taitoa vaatisi saada sijoitusta top 100:n tai mikseipä sinne tonnin joukkoon?

Sinä taidatkin olla ihan kohtuullinen manageri. Tietämyksesi taitaa kuitenkin rajoittua jääkiekkoon ja SM-liigaan? Ota futispörssissä kaksi kertaa neljä sijaa top-5:ssa ja salibandypörssin voitto, niin pystyn oikeasti arvostamaan sinua.

Ai onko hieno telkkari? Onhan tuo vieressäni oleva telkkari ihan hieno, olen siihen ihan tyytyväinen tällä hetkellä. Kohta kuitenkin pitäisi saapua postissa futispörssistä voittamani 1000 euron laajakuva-tv. Se on varmaankin vielä hienompi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Taidatte -shark- ja Jussi Sahi asua kimpassa kun vastaukset tulee niin räjähtävän nopeasti? Mihin muuten jäi vastauksista lainausmerkit?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
-shark- kirjoitti:
Heh, tämä on täysin totta. Aion vielä pyytää anteeksi pelin järjestäjiltä, mutta samalla kysyä myös mahdollisia korvauksia superpeli- ja vaihtotilauksistani.

Väärinkäsitysten välttämiseksi haluan vielä sanoa, että tämä -shark- ei ole oma nimimerkkini. Kaverini antoi sen käyttöön tätä liigapörssi-ketjua varten.

Jaa... Meinaatko, että saisit rahat takaisin, jos olet kiertänyt sääntöjä:) Tsemppiä vaan yritykselle!
 

-shark-

Jäsen
InSideHockey kirjoitti:
Taidatte -shark- ja Jussi Sahi asua kimpassa kun vastaukset tulee niin räjähtävän nopeasti? Mihin muuten jäi vastauksista lainausmerkit?

"Väärinkäsitysten välttämiseksi haluan vielä sanoa, että tämä -shark- ei ole oma nimimerkkini. Kaverini antoi sen käyttöön tätä liigapörssi-ketjua varten."

Nyt ei unohtunut lainausmerkit. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös