teemu73 kirjoitti:
Sinne meni mm. tämä arvostettu Jussi Sahi. Ei taida kaverilla ollakaan niin paljon sitä tietämystä.
teemu73 kirjoitti:
Paltsa kirjoitti:Sinne meni mm. tämä arvostettu Jussi Sahi. Ei taida kaverilla ollakaan niin paljon sitä tietämystä.
Paltsa kirjoitti:Sinne meni mm. tämä arvostettu Jussi Sahi. Ei taida kaverilla ollakaan niin paljon sitä tietämystä.
InSideHockey kirjoitti:Sahi otti juuri päättyneessä Futispörssissä sijoja seuraavast:
Jakso 1: 10, 13, 14, 16, 22, 31
Jakso 2: 50, 60, 68, 78, 91
Jakso 3: 1, 3, 4, 5, 8, 15, 16, 22
ja viime kesänä mm. sijoja 1, 2, 3, 4, 5 sekä useita muita palkintosijoja. Taitava kaveri. Toivottavasti tekevät jonkun tarkistuksen myös Futispörssin puolella.
Nuo Futispörssin palkinnot ovat vielä melkoisen tyyriitä: http://www.futisporssi.fi/session/menu1/prizes.php
Ketään ei tietenkään pidä ilman todisteita syytellä mutta kyllä tuolla Futispörssin puolella pistää silmään myös 1. jakson eräs valmentaja joka otti sijat 1, 2, 3, 4, 5, 7, 21, 51, ja 54.
Odotellaan josko tulisi tietoa vilpistä myös Futispörssin puolella. Taitaa petoksen tunnusmerkit täyttyä.
Totta helvetissä tällä oli vaikutusta. Taisi esimerkiksi Kim Hirshovitsh heittää ekalla kierroksella esimerkiksi 3 maalia. Useammalla kentällä pakostakin tämänkin kierroksen parhaat pistemiehet tuohon kenttään eksyvät. Ja sitten kun on tällain saatu hyvät pelaajat johonkin kenttään, niin on tullut jo sopivasti noita pisteitäkin."Liigapörssissä tehtyä vilppiä en pysty selittämään mitenkään. Tällä vilpillä ei kuitenkaan ollut menestykseen olennaista vaikutusta, koska vahvistin peruspelijoukkueet hyvin aikaisessa vaiheessa superiksi (ensimmäisen ottelukierroksen jälkeen).
En myöskään tehnyt peruspelijoukkueita "kymmeniä", kuten liigapörssi-ylläpito uutisessaan ansiokkaasti ilmoittaa. Joukkueita oli yhteensä alle kaksikymmentä ja olisin aivan yhtä hyvin voinut tehdä kaikista jo valmiiksi superpelin.
b) Läheskään kaikkien edes top-100:een sijoittuneiden valmentajien joukkueita ei poistettu, vaikka he olivatkin käyttäneet vastaavanlaista vilppiä.
Ihmettelen lisäksi sitä, miksi ylläpito puuttui asiaan vasta näin myöhään. Eikö olisi ollut järkevää kertoa asiasta hieman aikaisemmin?
Ja urheilutietämystä ja varsinkin manageripelien osaamista minulta löytyy todellakin enemmän kuin tähän ketjuun aikaisemmin kirjoittaneilta yhteensä.
Kyllä minä väitän, että noilla tuloksilla sitä tietämystä on ihan ilman heittomerkkejä.vilperi kirjoitti:Taitaa löytyä myös leuhkuutta eniten? Kai sitä "tietämystä" vilpillä löytyy.
vilperi kirjoitti:Totta helvetissä tällä oli vaikutusta. Taisi esimerkiksi Kim Hirshovitsh heittää ekalla kierroksella esimerkiksi 3 maalia. Useammalla kentällä pakostakin tämänkin kierroksen parhaat pistemiehet tuohon kenttään eksyvät. Ja sitten kun on tällain saatu hyvät pelaajat johonkin kenttään, niin on tullut jo sopivasti noita pisteitäkin.
No alle kaksikymmentäkin, eli vaikkapa 19 kenttääkin on jo aika hyvä tapa taata se, että menestystä tulee, jos sen tekee vilpillä. Alle 20 kenttää maksaa muuten oikeasti max. 38 euroa.
vilperi kirjoitti:Onko tällä mitään merkitystä? Vai oletko sitä mieltä, että jos tällaista ei huomioitu ajoissa, niin myöhemmin huomiomista ei otettaisi huomioon?
vilperi kirjoitti:Niin ja ei kai tässä haise selityksen maku tyyliin, en kai minä, kun ei ne muutkaan? Mistä mukamas Sahi tietää, että muilla joukkueilla olisi vastaavanlaisia tapauksia? Vai luuleeko hän kenties, että koko Iltasanomat-organisaatiolla olisi joku salaliitto häntä vastaan?
vilperi kirjoitti:Taitaa löytyä myös leuhkuutta eniten? Kai sitä "tietämystä" vilpillä löytyy.
Summasummarun... Eiköhän nämä selitykset mene samaan kastiin niiden kuuluisien pikajuoksijoiden dopingselitysten kanssa: "En ottanut ainetta itse, joku oli laittanut sitä minun hammastahnaani".
vilperi kirjoitti:Mutta jos Jussi Sahi olet kerran sitä mieltä, että sinulta löytyy manageritietämystä monta kertaa enemmän kuin keneltäkään muulta, niin näytäpäs meille. Laita ensi jaksolle vain yksi kenttä... Katsotaan oletko kärjessä.
InSideHockey kirjoitti:Ok, kiitos Jussi informaatiosta. Olet sitten vaan perhanan kova manageroimaan.
Tuntuu vaan aivan käsittämättömältä nuo Futispörssin jatkuvat ja lukuisat kärkisijoitukset vaikka maailman suurin Veikkausliigan tietämys ja uskomaton tuuri kohtaisivatkin.
Lorvi kirjoitti:Jussi Sahi taitaa olla aikamoinen spede joka ottaa nämä pörssit liian tosissaan, itselleni riittää aivan täysin yksi joukkue.
Jos Jussi haluaa spedeillä ja esittää "urheilutietäjää" niin ihan sama meikäläiselle. Kuitenkin naurattaa tänä kikkailu.
Lorvi kirjoitti:Jussi Sahi taitaa olla aikamoinen spede joka ottaa nämä pörssit liian tosissaan, itselleni riittää aivan täysin yksi joukkue.
Jos Jussi haluaa spedeillä ja esittää "urheilutietäjää" niin ihan sama meikäläiselle. Kuitenkin naurattaa tänä kikkailu.
Ei vittu..:DJussi Sahi kirjoitti:Olen siis edelleenkin Suomen paras manageri.
Lorvi kirjoitti:Yks joukkue per tyyppi riittää, EI TÄÄ VOI OLLA NIIN VAIKEETA.
-shark- kirjoitti:?
Jokainen liigapörssiä tosissaan pelaava henkilö tekee vähintään muutaman superpelijoukkueen. Ilman sitä todennäköisyys pärjätä on 99% pienempi. Tätä ei käsittääkseni ole säännöissä kielletty? EI TÄÄ VOI OLLA NIIN VAIKEETA.
-shark- kirjoitti:Mutta jos välttämättä haluat, niin voin ennen jakson alkua sanoa yhden joukkueeni nimen. Katsotaan sitten voitanko sillä joukkueella sinun parhaan joukkueen. Voidaan ottaa vaikka joku panoskin tähän."
Lorvi kirjoitti:Perkele sanoinko mä, että säännöissä on kielletty?
Tarkoitin sitä vaan, että vaikka tosissaan pelaakin niin yksi joukkue riittää ihan hyvin. Siinähän se todellinen tietämys ja taito tulee esille kun osaa käyttää vaihdot viisaasti ja niin poispäin kuin taas toinen ääripää joka tekee monia joukkueita jotta saa kaikki parhaat pistenikkarit hankittua joukkueihinsa.
Tajusit? Taidat myös Jussi poika aina istua koneen ääressä suu vaahtoavana odottamassa päivitystä pörssiin. "V*ttu jos mä en hallitse top 10 mun 50:llä joukkueella niin teen 50 lisää!"
-shark- kirjoitti:Mutta periaatteessa olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi. 1 joukkue/valmentaja olisi todella hyvä sääntö varsinkin liigapörssiin. "
vilperi kirjoitti:Mikset sitten toteuta tätä itse?
Jos kerran olet niin taivaallisen hyvä manageroimaan niin minkä takia ylipäätänsä tarvitset useamman joukkueen kuin yhden?
Jos olet ylivoimaisesti paras, parempi kuin kukaan muu ja pelatessasi Liigapörssiä Jumalatkin rakastelee, niin kai silloin sinulle riittäisi yksikin joukkue menestykseen?
Ei, en ole kateellinen. On minullakin useampi kenttä (4), myönnettäköön. Mutta erotuksena se, että minä en ole koskaan ikinä missään kehunut itseäni 4000. sfääreihin.
Jos kerta olet niin hyvä valmentaja, niin todista se. Vai eikö sinussa ole miestä todistamaan? Yksi joukkue ensi peliin ja näytät kykysi? En näe sinua kauhean hyvänä valmentajana, mikäli sinun taitosi perustuu siihen, että sinulla on noin 100 kenttää.
Niin ja minkätakia sinun vilpilläsi ei ollut mitään merkitystä menestykseesi? Ei kai sinua muuten olisi diskattu?
-shark- kirjoitti:"Säännöt ovat sääntöjä, siksi minut diskattiin. Suurin osa tähän ketjuun kirjoittavista ei näköjään oikeastikaan tiedä manageripeleistä kovin paljoakaan.
Edelleenkin teen siksi enemmän joukkueita, koska liigapörssissä tuurilla on todella iso osuus menestymisessä. Vaikka tietäisit jääkiekosta kaiken mahdollisen, niin yhdellä joukkueella jakson voittamisen todennäköisyys on noin 0,01%. "
-shark- kirjoitti:Ihmettelen lisäksi sitä, miksi ylläpito puuttui asiaan vasta näin myöhään. Eikö olisi ollut järkevää kertoa asiasta hieman aikaisemmin?
keppimies kirjoitti:Niin, että voitko mikäliesahi väittää kirkkain silmin, että kyseessä on puhdas taitopeli? 50 % pelistä perustuu onneen.
Tulee loukkaantumisia, jotka kuluttavat vaihtoja. Lepuutetaan maalivahtia, mikä kuluttaa vaihtoja.
Isot rangaistukset pelikieltoineen, jotka kuluttavat vaihtoja. Kontiola kärsi kaksi ottelua, olisi ollut ensimmäisiä nimiä listassani, jossa luetellaan epätodennäköisimmät pelikiellon saajat. Pelaajakaupat vaikuttaa myös, tottakai.
Tarkalla suunnittelulla ja hyvällä vainulla varustettu pörssihai menestyy todennäköisemmin kuin se, joka kerää oman suosikkijoukkueen pojat kenttäänsä mitään ajattelematta. Silti edelleenkin on millä tahansa kentällä mahdollisuus voittaa, suunnitteli sitä tai ei.
Tässä vituttaa se, että kun tuollaiset kaiken maailman rillipäät pilaavat osaltaan yksinkertaisen ja viihdyttävän harratuksen. Onneksi on kimppapeli.