Liigan verkkosivut – liiga.fi

  • 1 004 398
  • 4 458

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loikkasen olisi kannattanut mennä itse paikanpäälle naputtelemaan tilastot näkyville kun kerran rupesi uhoamaan että tänään toimii kun on vaan 1 ottelu.
Tai mistä minä tiedän vaikka olisikin.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taas tehtiin historiaa! Mikko Kuukka ottanut ensimmäisessä erässä ajassa 25:13 2 minuutin jäähyn estämisestä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
1. erätauko, alkoi 19.04.14 kesto 18 min.

Kehitystä tapahtuu. Yllä olevahan on ihan järkevä lause, ja jopa periaatteessa ihan mahdollista.


EDIT. Oho! Nyt saatiin tuloskin oikein!
 
Viimeksi muokattu:

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Hieno kyllä tämä paras ikinä missään -tulospalvelu.

No, sopii kuvaan. Laskevat yleisömäärät, surkeammat pelaajat, kurinpito on nykyään farssi, tilastopalvelu aivan perseestä. Liigan hallitsematon alasajo on hyvässä vauhdissa. Ja tekevät sen vielä itse.
 
Kehitystä tapahtuu. Yllä olevahan on ihan järkevä lause, ja jopa periaatteessa ihan mahdollista.

En voi itselleni mitään, että minua nauratti tuo kyseinen. Liigan tilastot ja etenkin tulosseuranta ovat ihan päin sitä kuuluisaa elintä, mutta kuitenkin erätauon alkamisaika pystytään kertomaan sekunnilleen. Fakta, jota kukaan ei tiennyt tähän päivään mennessä tarvitsevansa.

Espoon pelistä en osaa sanoa mitään. En tiedä kumpi johtaa, kumpi on tilastojen valossa hallinnut peliä tai mitään muutakaan. Sen kuitenkin tiedän, että 1. erätauko alkoi 4 minuuttia ja 14 sekuntia yli iltaseitsemän. Hieno juttu!
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oho, nyt tapahtuu! Mutta miksi Bluesin maalissa on Pelicansin hyökkääjä?
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Oho, nyt tapahtuu! Mutta miksi Bluesin maalissa on Pelicansin hyökkääjä?

Pelsujen hyökkääjähän on pelannut jo monta peliä bluesin maalilla. Ilmeisesti bluusilla tuli hätä käteen ja vedettiin ässä hihasta. Paremmin tämä pelsujen jämähyökkääjä on maalissa kuitenkin pelannut kuin Volden.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Bluesin maalissa pelaa tänään Pelsujen A-junnu Roope Elimäki.

Mutta Erkki on painanut jo aamu kolmesta duunia ja päivittänyt tietokantaa. Onneksi ei ole kuin yksi ottelu, huh! Totesi Erkki.

Kerkesi Eki palveerata Vuorisen kanssa. Olisiko uudella Tj:llä enemmän munaa ja uskaltaisi potkia Erkin Romaniaan ja hommaisi sen valmiin paketin sieltä Kanadasta? Muuten tämä kausi on menetetty. Vuorinen teki vielä viimeisen palveluksensa lätkäkansalle ja antoi siunauksen pilata tämänkin kauden.

Edit: Loikkasen taistelu tuulimyllyjä vastaan vaatisi oman otteluseurannan. Jätkä hakkaa niin tiukkaan nyt näppäintä ettei tosikaan. Juuri nyt näyttää siltä, että Eki päivittää päivän ottelusta kelloa jo melkeinpä oikein!
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
On tää uskomatonta! Tulosseurannan piti tänään toimia mutta mitä vielä. Luottamusta herättää tuo Maikkarin jutun vakuuttava kommentti että toivottavasti parissa päivässä on saadaan toimittajalta toimiva järjestelmä.

Sinällään hienoa kun muistaa, että viime Urheilusanomissa Loikkanen toivoi, että tulospalvelu saadaan toimimaan marraskuuhun mennessä. Ja sitäkään Loikkanen ei luvannut, toivoi vaan. Nyt sitten pitäiskin toimia parissa päivässä. Just.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Kenenkäs intresseissä tätä kuplettia on johtaa tälläiseen suuntaan? Nimi vaihdetaan yllättäen joksikin paskaksi, tulospalvelu teetetään romanialaisilla..etc. Näyttää ihan yhtä tarkoitukselliselta, aivan kuten Helsingin Messukeskuksen nimen vaihtaminen "Messukeskukseksi" whf!? Menkää liigan johdossa peilin eteen ja katsokaa tarkkaan mitä näkyy? Loikkaselle lähtöpassit, tuo virka mikään suojatyöpaikka ole.. Pienimmästäkin on fuduja tullut ja järjestelmä sellaisesta maasta, jossa ymmärretään näiden asioiden päälle. Teille nauraa maailmalla jumalauta naurismaan aidatkin!
 
Viimeksi muokattu:

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Jatkoaikaa tässä odotellaan alkavaksi. Blues-pelsut tilanteessa 1-1 ja 60 min kellossa. Toivottavasti nyt pelsut onnistuisi sen maalin jatkoilla tekemään.

Harmi kun olen pelkän liigan tulosseurannan varassa, kun ei ole varaa noita nelosen kanavia ottaa. Mutta peukut pystyyn nyt pelsujen puolesta!
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno kyllä tämä paras ikinä missään -tulospalvelu.

No, sopii kuvaan. Laskevat yleisömäärät, surkeammat pelaajat, kurinpito on nykyään farssi, tilastopalvelu aivan perseestä. Liigan hallitsematon alasajo on hyvässä vauhdissa. Ja tekevät sen vielä itse.

Sitten ihmetellään ja raivotaan, kun Jokerit lähtee tällaisesta EVVK-liigasta KHL:ään.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kyllä se Loikkasen Eki vissiin jotain siellä toimistolla naputtelee!
Nyt on näemmä jo saatu jo Mikko Aronen pois TPS:n maalintekijöistä ja vaihdettua tilalle Jeff Halpern.

19.09.2013 - TPS-PEL 2-3

Eiköhän tämä tästä!

EDIT: tosin esim. Bluesin maalilla kummittelee edelleenkin Kähkösen Kaapo...

12.09.2013 - BLU-TPS 4-3
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Edistystä tapahtunut. Nyt pelaajien sivulla näkyy myös tämän kauden tilastot. Tosin vain 1 ottelu näkyy, ensi viikon tavoite saada kaikki pelit näkyviin?
 
Edistystä tapahtunut. Nyt pelaajien sivulla näkyy myös tämän kauden tilastot. Tosin vain 1 ottelu näkyy, ensi viikon tavoite saada kaikki pelit näkyviin?

Edistystä tosiaan. Mitä nyt jokaisen pelaajan tilastot ovat päin persettä, mutta väliäkö tuolla. Pääasia, että edistytään. Itse en löytänyt vielä yhtäkään pelaajaa kenellä olisi yhtäkään pistettä noissa tilastoissa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä saagaa seuratessa tulee mieleen, että parempaa komiikkaa on harvoin tarjolla. Koko tapahtumaketju on eeppistä ja saa koko ajan vaan yhä hienompia piirteitä. Jatkoajasta tämä vertaantuu ehdottoman positiivisessa mielessä kansainvälisen keskustelun puolella olevaan HCH:n pyytettömään ja verbaalisesti erittäin arvostettavaan tykitykseen. Respect!

En ole koskaan avannut ketjua, mutta ihan pelkkänä kunnianosoituksena tilastojen ihmeellistä maailmaa kohtaan voisin sen tähän aihepiiriin liittyvällä teemalla tehdä.

Mutta sitten yksi idea - olisikohan huomiselle liigakierrokselle mahdollista saada reaaliaikainen tulospalvelu tänne Jatkoaikaan ottteluseurantaketjuun. Ottelu, ottelutapahtuman ajankohta ja mitä tapahtui, esimerkkinä: HIFK-Blues, 6.30 HIFK Jokela 2 min koukkaaminen tai HIFK-Blues, 16.34 1-1, Blues: Liivik (Pöysti ja Huhtala). Joku systeemaattisempi voisi tuota vielä kehittää.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mutta sitten yksi idea - olisikohan huomiselle liigakierrokselle mahdollista saada reaaliaikainen tulospalvelu tänne Jatkoaikaan ottteluseurantaketjuun. Ottelu, ottelutapahtuman ajankohta ja mitä tapahtui, esimerkkinä: HIFK-Blues, 6.30 HIFK Jokela 2 min koukkaaminen tai HIFK-Blues, 16.34 1-1, Blues: Liivik (Pöysti ja Huhtala). Joku systeemaattisempi voisi tuota vielä kehittää.
Jotain ton tyyppistä mä yritin avauskierroksella, mutta eipä se pahemmin näyttänyt ottavan tulta alleen.

12.09.2013 - Otteluseurantaketju

Eihän tällainen periaatteessa vaatisi kuin yhden heebon jokaiselta joukkueelta - tai paremminkin yhdestä ottelusta. Hieman kuitenkin näyttää siltä, että täällä Jatkoajassa ei ole riittävästi asiasta kiinnostuneita. Tai siis varmasti kiinnostuneita on, mutta eivät riittävän innostuneita, että itse tekisivät asian hyväksi jotain.

Nykyisin tuntuu siltä, että noihin otteluseurantaketjuihinkin tulee niin paljon enemmän paskaa kuin ennen. Tyyliin siis joku finninaama katsoo vaikkapa Pelicansin matsia televisiosta - ja kirjoittaa otteluseurantaketjuun viestin "ei vittu tota Latvalaa :D"! Olettaen siis, että kaikki muutkin seuraavat juuri tuota samaa lähetystä samasta ottelusta ja näkivät saman tilanteen.

Mutta mitä ilmeisemmin mä kuuntelen huomenna TAP-TPS -matsin radiosta ja ainakin näillä näkymin olen vieläpä netin äärellä. Kyllä mä voin ainakin jonkinlaista seurantaa tuosta matsista pitää. Mun mielestäni tuossa linkittämässäni viestissä on vieläpä kohtuullisen hyvä ja selkeä malli, kuinka noita tilanteita kannattaisi muistakin matseista laittaa. Kuten sanoin... se on vain eri asia riittääkö jokaiseen matsiin riittävän innostuneita seuraajia. Nimenomaan sellaisia, jotka haluaisivat myös jakaa tuota informaatiota muillekin.
 

DefenceX

Jäsen

Itse olen huomenna Hartwallilla katsomassa Jokereiden matsia, joten sieltä voin päivittää kyseisen ottelun tapahtumia. Lisäksi voin ottaa mieluusti tehtäväkseni pitää jonkinlaista seurantaa koko kierroksesta. Avaan huomenna otteluseurannan ja päivitän avausviestiin tilanteita kaikilta paikkakunnilta. Tähän tarvitaan muiden jatkoaikalaisten apua, mutta onnistui ihan ok jo mestiksen ensimmäisellä kierroksella, joten miksei myös nyt?

E: Tälläisellä pelkistetyllä tyylillä mentiin siis viimeksi; keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=56474 huomenna pyrin hieman kattavampaan päivitykseen ja hartwallila tulee ainakin maalintekijät, syöttäjät, jäähyt ja maalivahtien torjunnat varmasti päivitettyä viestiin.
 

BrDead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä onko täällä jo ollut linkkiä toimitsijoiden tämän kauden (ja myös aikaisempien kausien) ohjeisiin, mutta tuolta löytyy painavaa asiaa mm. tilastointiin ja kommunikointiin liittyen: Tampereen Jääkiekkotuomarit Ry

Kyseisiltä sivuilta löytyy tosiaan pdf-muodossa tuo Liigan koulutusmateriaali. Mielenkiintoisinta tässä ohjeistuksessa on sen loppukaneetti:

Kaikki ohjeet Netissä suojatussa osoitteessa, se ilmoitetaan
myöhemmin
Ohjeita ei saa kopioida mihinkään avoimeen osoitteeseen!


Hieman hämäräksi jää viitataanko sillä juuri tähän koulutusmateriaaliin vai mahdollisiin lisäohjeisiin. Joka tapauksessa ainakin nämä ohjeet löytyvät tuolta Tampereen jääkiekkotuomareiden ihan avoimelta sivulta :)
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Jaahas tänään taas saa jännittää enemmän tulospalvelun toimivuutta kuin itse matseja.
Oliskohan tässä keississä käynyt niin että Kale oli antamassa almuja romanialaiselle kerjääjälle kesällä. Mutta tulikin toisiin aatoksiin, että sun pitää tienata almujesi eteen tekemällä jotain. Joten Kale teki dillin romanialaisten kanssa tulospalvelusta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Jaahas tänään taas saa jännittää enemmän tulospalvelun toimivuutta kuin itse matseja.

Ei kannata ainakaan henkeään pidätellä jännittäessään. Saattaa nimittäin käydä ns. kylmät.

Marraskuun maaottelutauolla jos on 100%:sti kunnossa, niin hyvin on toimittu. Jos päivänkin aiemmin saavat kaiken kohdilleen, suoritus on hatun noston arvoinen.

Näitä toimivia järjestelmiä olisi ollut myynnissä vaikka ja kuinka, myös Liigan äärimmäisen persoonallisiin ja erikoisiin tarpeisiin. Mutta kun haluttiin homma tehdä halvalla, niin tulos on tässä.

Se on vaan niin että jos halvan ja hyvän haluaa, pitää ostaa kaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös