Täytyy kyllä sanoa, että aivan käsittämätöntä sekoilua edelleen, vaikka parin viikon sisällä piti alkaa hommien pelaamaan. Vahingollista kyllä eniten liigan imagolle, mutta myös niille, joilla ei ole varaa muuhunkun nettiradioon ja shoutboxiin, sekä ylipäätään nettiin, josta edellisvuosina on nähnyt kaiken oleellisen sm-liiga.fi:stä. Tällä tavalla koko hallitus kusee veronmaksajan kuppiin, joka ylipäätään maksaa pelaajienkin palkat tuolla jäällä. Kaikki eivät asu SM-liiga paikkakunnilla, itse hyvänä esimerkkinä, kun vielä pari kautta sitten parhaimmillaan paikan päällä näin sen 1-2 JYP/KalPa peliä paikan päällä, ja (vielä silloisena) Jokerit fanina piti seurata tiedotusvälineitä, että tiesi jotain joukkueen edesottamuksista ja tietysti radio ja liigasivut vielä pelasivat niinkuin pitikin.
Nyt sitten tulospalvelu on juuri tätä, että se pitää kytätä IL:n boxista, mutta tarkkoja laukaisukarttoja, koska olen itsekkin eräänlainen tilastoniilo niin en sitten enää pysty maalipaikkoja laskemaan määrän/laadun perusteella.
Tämäkö nyt on sitä kehitystä liiga? Haitaksi koko jääkiekolle sanon minä.
Nyt sitten tulospalvelu on juuri tätä, että se pitää kytätä IL:n boxista, mutta tarkkoja laukaisukarttoja, koska olen itsekkin eräänlainen tilastoniilo niin en sitten enää pysty maalipaikkoja laskemaan määrän/laadun perusteella.
Tämäkö nyt on sitä kehitystä liiga? Haitaksi koko jääkiekolle sanon minä.