1. erätauko, alkoi 19.04.14 kesto 18 min.
Kehitystä tapahtuu. Yllä olevahan on ihan järkevä lause, ja jopa periaatteessa ihan mahdollista.
EDIT. Oho! Nyt saatiin tuloskin oikein!
Viimeksi muokattu:
1. erätauko, alkoi 19.04.14 kesto 18 min.
Kehitystä tapahtuu. Yllä olevahan on ihan järkevä lause, ja jopa periaatteessa ihan mahdollista.
Oho, nyt tapahtuu! Mutta miksi Bluesin maalissa on Pelicansin hyökkääjä?
Bluesin maalissa pelaa tänään Pelsujen A-junnu Roope Elimäki.
On tää uskomatonta! Tulosseurannan piti tänään toimia mutta mitä vielä. Luottamusta herättää tuo Maikkarin jutun vakuuttava kommentti että toivottavasti parissa päivässä on saadaan toimittajalta toimiva järjestelmä.
On tainnut kaikki ylimääräiset rahat valua taas johonkin salaiseen edustussaunaan. Siellä se on niin mukavaa.
Hieno kyllä tämä paras ikinä missään -tulospalvelu.
No, sopii kuvaan. Laskevat yleisömäärät, surkeammat pelaajat, kurinpito on nykyään farssi, tilastopalvelu aivan perseestä. Liigan hallitsematon alasajo on hyvässä vauhdissa. Ja tekevät sen vielä itse.
Edistystä tapahtunut. Nyt pelaajien sivulla näkyy myös tämän kauden tilastot. Tosin vain 1 ottelu näkyy, ensi viikon tavoite saada kaikki pelit näkyviin?
Jotain ton tyyppistä mä yritin avauskierroksella, mutta eipä se pahemmin näyttänyt ottavan tulta alleen.Mutta sitten yksi idea - olisikohan huomiselle liigakierrokselle mahdollista saada reaaliaikainen tulospalvelu tänne Jatkoaikaan ottteluseurantaketjuun. Ottelu, ottelutapahtuman ajankohta ja mitä tapahtui, esimerkkinä: HIFK-Blues, 6.30 HIFK Jokela 2 min koukkaaminen tai HIFK-Blues, 16.34 1-1, Blues: Liivik (Pöysti ja Huhtala). Joku systeemaattisempi voisi tuota vielä kehittää.
Tekstiä
En tiedä onko täällä jo ollut linkkiä toimitsijoiden tämän kauden (ja myös aikaisempien kausien) ohjeisiin, mutta tuolta löytyy painavaa asiaa mm. tilastointiin ja kommunikointiin liittyen: Tampereen Jääkiekkotuomarit Ry
Jaahas tänään taas saa jännittää enemmän tulospalvelun toimivuutta kuin itse matseja.
Marraskuun maaottelutauolla jos on 100%:sti kunnossa, niin hyvin on toimittu. Jos päivänkin aiemmin saavat kaiken kohdilleen, suoritus on hatun noston arvoinen.