Mutta sitten yksi idea - olisikohan huomiselle liigakierrokselle mahdollista saada reaaliaikainen tulospalvelu tänne Jatkoaikaan ottteluseurantaketjuun. Ottelu, ottelutapahtuman ajankohta ja mitä tapahtui, esimerkkinä: HIFK-Blues, 6.30 HIFK Jokela 2 min koukkaaminen tai HIFK-Blues, 16.34 1-1, Blues: Liivik (Pöysti ja Huhtala). Joku systeemaattisempi voisi tuota vielä kehittää.
Jotain ton tyyppistä mä yritin avauskierroksella, mutta eipä se pahemmin näyttänyt ottavan tulta alleen.
12.09.2013 -
Otteluseurantaketju
Eihän tällainen periaatteessa vaatisi kuin yhden heebon jokaiselta joukkueelta - tai paremminkin yhdestä ottelusta. Hieman kuitenkin näyttää siltä, että täällä Jatkoajassa ei ole riittävästi asiasta kiinnostuneita. Tai siis varmasti kiinnostuneita on, mutta eivät riittävän innostuneita, että itse tekisivät asian hyväksi jotain.
Nykyisin tuntuu siltä, että noihin otteluseurantaketjuihinkin tulee niin paljon enemmän paskaa kuin ennen. Tyyliin siis joku finninaama katsoo vaikkapa Pelicansin matsia televisiosta - ja kirjoittaa otteluseurantaketjuun viestin "
ei vittu tota Latvalaa :D"! Olettaen siis, että kaikki muutkin seuraavat juuri tuota samaa lähetystä samasta ottelusta ja näkivät saman tilanteen.
Mutta mitä ilmeisemmin mä kuuntelen huomenna TAP-TPS -matsin radiosta ja ainakin näillä näkymin olen vieläpä netin äärellä. Kyllä mä voin ainakin jonkinlaista seurantaa tuosta matsista pitää. Mun mielestäni tuossa linkittämässäni viestissä on vieläpä kohtuullisen hyvä ja selkeä malli, kuinka noita tilanteita kannattaisi muistakin matseista laittaa. Kuten sanoin... se on vain eri asia riittääkö jokaiseen matsiin riittävän innostuneita seuraajia. Nimenomaan sellaisia, jotka haluaisivat myös jakaa tuota informaatiota muillekin.