Veikkaan, että Toni Koivisto. Kuulemma yhtä kova kuin Mika Pyörälä. Jesperi Kotkaniemi on huikean raikas ja kova laina tähän saumaan. Entäpä, jos NHL ei alakaan ennen kevättä?Niin ja Lukolla sitä korkeaa tasoa edustaa kuka?
Veikkaan, että Toni Koivisto. Kuulemma yhtä kova kuin Mika Pyörälä. Jesperi Kotkaniemi on huikean raikas ja kova laina tähän saumaan. Entäpä, jos NHL ei alakaan ennen kevättä?Niin ja Lukolla sitä korkeaa tasoa edustaa kuka?
Veikkaan, että Toni Koivisto. Kuulemma yhtä kova kuin Mika Pyörälä. Jesperi Kotkaniemi on huikean raikas ja kova laina tähän saumaan. Entäpä, jos NHL ei alakaan ennen kevättä?
Torso yrittää vaan pelata juttuja et sais jotenkin puuhtaasti kärpät ykköseksi kun ottaa daijuun 5-1 tappio Kalpalle.Veikkaan, että Toni Koivisto. Kuulemma yhtä kova kuin Mika Pyörälä. Jesperi Kotkaniemi on huikean raikas ja kova laina tähän saumaan. Entäpä, jos NHL ei alakaan ennen kevättä?
Näin on. Tosi paljon harmittaa. Siksi tässä ketjussa on hyvä purkautua. Olet varmasti penkkiurheiluun erikoistunut psykologi. :)Torso yrittää vaan pelata juttuja et sais jotenkin puuhtaasti kärpät ykköseksi kun ottaa daijuun 5-1 tappio Kalpalle.
Olisihan se supernoloa, jos Saarela ei tekisi 4+4-tehoja joukkueessa, joka on täynnä supertähtiä.Joo olishan se supernoloa jos vaikka Saarela tekisi tuossa ottelussa enemmän pisteitä:D
No ei kaist. Ihan ilman sarvia ja hampaita kiva nähdä korkean tason osaamista jäällä.
Vaikea tosiaan uskoa että alkaisi 1.1.2021. Itse en usko tuohon aikatauluun ollenkaan.Entäpä, jos NHL ei alakaan ennen kevättä?
Olisihan se supernoloa, jos Saarela ei tekisi 4+4-tehoja joukkueessa, joka on täynnä supertähtiä.
NHL-miehiä on jopa nelosketjussa.
Kotkaniemi sen sijaan joutuu pelaamaan mestistasoisten puukäsien kanssa.
Kyllä ne paineet on Saarelalla ja tunnetusti nulkki on ne hyvin kantanut. Not.
Ilves lainailee lisää.
Arizona Coyotesin huippulupaus Barrett Hayton Ilvekseen – Tampereen Ilves
Kanadalainen keskushyökkääjä Barrett Hayton, 20, liittyy Ilveksen riveihin toistaiseksi voimassa olevalla lainasopimuksella. Viime kaudella Arizona Coyotesin NHL-joukkueeseen noussut Hayton on seuran ensimmäisen kierroksen varaus vuodelta 2018 ja vuodenvaihteessa MM-kultaa voittaneen Kanadan...www.ilves.com
Kovan tason jannu kyllä.
Sanoisin jopa paniikkihankinta.Tappio Ässille laittoi Ilveksen kaupoille *hymiö*
Ei vaan, onhan tuolla kaverilla kovat meriitit Kanadan junnumaajoukkueesta. Näitä lainoja alkaa varmasti tulla lisää, kun NHL-joukkueet huomaavat, että Suomessa on suhteellisen turvallista pelata ja Liiga on tarpeeksi tasokas näille nuorille lupauksille
Onpas mielenkiintoinen siirto. Piti oikein hieraista silmiä että pitääkö todella paikkansa. Hayton pääsee nyt hakemaan kemioita toisen Arizona-lupauksen Maccellin kanssa.Ilves lainailee lisää.
Arizona Coyotesin huippulupaus Barrett Hayton Ilvekseen – Tampereen Ilves
Kanadalainen keskushyökkääjä Barrett Hayton, 20, liittyy Ilveksen riveihin toistaiseksi voimassa olevalla lainasopimuksella. Viime kaudella Arizona Coyotesin NHL-joukkueeseen noussut Hayton on seuran ensimmäisen kierroksen varaus vuodelta 2018 ja vuodenvaihteessa MM-kultaa voittaneen Kanadan...www.ilves.com
Kovan tason jannu kyllä.
Lainamiehistä ei oo mitään hyötyä enää vuodenvaihteen jälkeen.
Ja mitä nyt eilen ensimmäistä kertaa tällä kaudella Jukureiden matsia näin, niin aika tehokkaasti oli levinnyt peli-ilo ja tekemisen meininki sekä luotto tehdä ratkaisuja paineen allakin verrattuna siihen mitä olisi odottanut näkevänsä umpisurkeasti kauden aloittaneelta jengiltä. Jos koko jengi saa yhden ukon ansiosta homman kuosiin, niin kyllä siitä lainasta on enemmänkin iloa kuin pelkästään ne lainaukon mahdolliset tehot.Paitsi jos Änärin alkaminen siirtyy ja siirtyy.... siinä on vielä monta muuttujaa matkalla milloin sarja oikeasti käynnistyy
No lienee 99.9% varmaa, että ei nää lainamiehet pudotuspelejä näe Suomessa.Paitsi jos Änärin alkaminen siirtyy ja siirtyy.... siinä on vielä monta muuttujaa matkalla milloin sarja oikeasti käynnistyy
Ja sit kun lainamies lähtee, homma leviää käsiin.Jos koko jengi saa yhden ukon ansiosta homman kuosiin, niin kyllä siitä lainasta on enemmänkin iloa kuin pelkästään ne lainaukon mahdolliset tehot.
No lienee 99.9% varmaa, että ei nää lainamiehet pudotuspelejä näe Suomessa.
Minun tietääkseni samat runkosarja pisteet ovat joukkueilla vielä vuodenvaihteen jälkeenkin? Saa korjata jos olen väärässä.Ihmetyttää miten nää lainamiehet saa porukan innostumaan. Näistähän ei todellisuudessa ole joukkueelle mitään hyötyä. Päinvastoin. Vievät nuorisolta ja oman organisaation pelaajilta näytönpaikkoja. Sitten joulukuussa pakkaavat kamansa ja joukkue joutuu myllerrykseen kesken kauden.
Kritisoin jo voimakkaasti Mikko Lehtosen ja Eeli Tolvasenkin hankkimista Jokereihin, joten ei koske pelkästään Liigaa. En syttys pätkääkään, vaikka itse McDavid tulis lainalle pelaamaan. Joukkue ja joukkueen etu edellä pitäisi mennä. Lainamiehistä ei oo mitään hyötyä enää vuodenvaihteen jälkeen.
Jaa. Itse taas luulin, että tätä hommaa tehdään voittaakseen, eikä vaan tyydytä pleijaripaikkaan.Käsittääkseni syksyn pisteet lasketaan sarjataulukkoon ihan samalla tavalla kuin keväänkin, eli jos ne laina miehet auttaa syksyllä saamaan vaikka 10p enemmän ja niiden avulla joukkue menee pleijareihin niin kyllä mä koen että niiden hommaaminen on ollut järkevää. Ihan sama vaikka peli ois pleijareissa sekasin, koska ilman niitä laina miehiä niitä pleijareita ei se joukkue pelaisi.
Minun tietääkseni samat runkosarja pisteet ovat joukkueilla vielä vuodenvaihteen jälkeenkin? Saa korjata jos olen väärässä.
Lainamiehillä vuodenvaihteeseen joukkue kerää 2ppg niin keväällä ei tarvitse kerätä enää kuin 1-1.5ppg. Juu ei ole enää lainamiehet pelaamassa eivätkä auta joukkuetta eteenpäin. Sen sijaan ovat auttaneet alkukaudella jo tarpeeksi, että joukkueen laskulento riittää playoffpeleihin.
Samalla nuoriso-osasto saa oppia tekemisestä mitä kaikkea homma vaatii ihan siellä NHL tasolla. Voi ammentaa oppia juuri NHLn kynnyksellä olevilta pelaajilta. Ja kyllä itse katson mielummin kentällä Haytoneita kuin möttösiä. Heidän aikansa tulee vielä ajallaan. Näitä tämän tason pelimiehiä kun ei Liigassa tulla luultavasti ihan hetkeen taas näkemään.
Ihmetyttää miten nää lainamiehet saa porukan innostumaan. Näistähän ei todellisuudessa ole joukkueelle mitään hyötyä. Päinvastoin. Vievät nuorisolta ja oman organisaation pelaajilta näytönpaikkoja. Sitten joulukuussa pakkaavat kamansa ja joukkue joutuu myllerrykseen kesken kauden.
Kritisoin jo voimakkaasti Mikko Lehtosen ja Eeli Tolvasenkin hankkimista Jokereihin, joten ei koske pelkästään Liigaa. En syttys pätkääkään, vaikka itse McDavid tulis lainalle pelaamaan. Joukkue ja joukkueen etu edellä pitäisi mennä. Lainamiehistä ei oo mitään hyötyä enää vuodenvaihteen jälkeen.
Parempi silti että se homma sentään on hetkellisesti ollut käsissä ja varmasti helpompi lähteä hyvällä tsempillä operoivan jengin kanssa jatkamaan myös aikana jälkeen supestaran, kuin jos se porukka olisi ottanut turpaan koko kauden ja vituttaisi aivan saatanasti edes ajatella kentälle menoa....
Ja sit kun lainamies lähtee, homma leviää käsiin.
Tää on nähty työsulkukausienkin osalta.
Niin, eikä tosiaan pidä unohtaa mielenkiintotekijää. Kun tilanne poikkeusolojen takia on mitä on, eikä edes tietoa, mihin asti päästään pelaamaan, tuovat tällaiset kaverit kaivattua mielenkiintoa(ehkä myös jonkin verran yleisöä) joukkueisiin ja koko Liigaan.