Sitten tämä yksi Mctorson aisankantaja joka puolustaa täällä aina Mctorsoa hänen saatua kritiilkkiä teksteistään rupesi tuttuun tapaansa maalittamaan minua.
Lienee kohteliasta tagata.
Jos sisäistäisit lukemaasi, sekä tässä ketjussa, että laajemminkin hoksaisit kenties, että minua vituttaa ketjujen meneminen lukukelvottomaksi kerta toisensa jälkeen yhteen Kärppäkirjoittajaan keskittyvän huomion vuoksi - edelleen, jos sisäistäistit lukemaasi, huomaisit että olen ollut kovin aktiivinen myös kritisoimaan ja olemaan hyvin eri mieltä kyseisen Kärppäkirjoittajan kanssa.
Minua vituttaa Kärppäaiheisen kirjoittelun keskittyminen yhteen nimimerkkiin kymmenien muiden yli, ja tuon kautta tapahtuva ketjujen flametus.
Voinet kertoa laajemmin, miksi nostit ketjuun aivan toiselle sivustolle kirjoitetun arvioin Kärpistä ja valmennuksesta, etkä yhtäkään niistä sadoista Jatkoaikaan kirjoitetuista viesteistä, jossa Mäntymaan kyvykkyyksiä on kriittisesti epäilty? Minusta tuntuu, että koska oma argumentaatiosi asian osalta on kovin ohutta, koet parhaaksi ryöpyttää minua yllämainitulla tavalla. Mikäpä minä olen sinua estämään.