Hirveä virhearvio Lukolta, mutta uutta valkkua vaan puikkoihin ja eteenpäin.
En tiedä oletko Lukon pelejä edes katsonut, mutta pienen otannan perusteella Lämsä on päinvastoin yllättänyt positiivisesti enemmän kuin negatiivisesti.
Vanha fraasi - sarjataulukko ei valehtele - pitää yleensä paikkaansa, niin myös tässäkin tapauksessa, mutta se että Lukko on pohjalla on kyllä paljon enemmän maalivahtien syytä kuin itse Lämsän. Perinteinen 5vs5 peli on Lukon osalta parantunut ja siinä on olemassa enemmän järkeä, mitä Virtasen aikana. Se mistä voi Lämsää sekä muuta valmennusta osoittaa sormella on alivoima, joka tällä hetkellä on erittäin heikkoa. Liian passiivista ja kun tulee kovemmat tekijät, niin sitten tulee noutaja.
Mutta muutenhan Lukko on pelannut (ellei nyt HPK-peliä lasketa) oikeinkin hyvin. Siellä on pelin sisällä voittavia asioita, sekä tietenkin paljon kehitettäviä asioita.
Suosittelen kyllä ilomielin katsomaan niitä otteluita myös, eikä tehdä suoraa johtopäätöstä, eikä vähinkään vain siksi koska valmentajan nimi on Tomi Lämsä.
Itse henkilökohtaisesti en tällä hetkellä ole huolissani, vaan pikemminkin olen luottavainen, että jos Lukko esittää samoja otteita tulevaisuudessakin ja saa peliä kehitettyä, niin se tulee näkymään myös sarjataulukossa positiivisesti.