Kaverihan aloitti valmennusuransa Jenkeissä. Ei ole mikään ihme siis täydellinen lontoo.
Puhuu jalkapallosta soccerina. Kertoo paljon.
Kaverihan aloitti valmennusuransa Jenkeissä. Ei ole mikään ihme siis täydellinen lontoo.
Ja Tapola meni kahden vuoden pahvilla Berniin. Toivottavasti onnistuu, sillä Kojon jälkeen tuolla on valmentaja viihtynyt maksimissaan reilun kauden kerrallaan. Tapola taitaa olla Bernin seitsemäs päävalmentaja kaudesta 2019-2020 alkaen.Tapola suuntaakin Saksan sijaan Sveitsiin?
Jussi Tapola a possible candidate for SC Bern's bench
As SCB's team manager Andrew Ebbett tells Klaus Zaugg (Watson), they have been talking with the 48-year-old Finn.swisshockeynews.ch
On muuten Laukkaselta aivan järkyttävää kommentointia.No niin, vihreetä pöytään:
Menestysvalmentajaa viedään rahaliigaan – Näin Pelicans vastaa
Tommi Niemelää viedään mediahuhuissa Sveitsiin. Valmentajalla on ensi kaudesta sopimus Pelicansin kanssa.www.iltalehti.fi
Itse veikkaan että kauden alkaessa Ahokas valmentaa Pelicansia.No niin, vihreetä pöytään:
Menestysvalmentajaa viedään rahaliigaan – Näin Pelicans vastaa
Tommi Niemelää viedään mediahuhuissa Sveitsiin. Valmentajalla on ensi kaudesta sopimus Pelicansin kanssa.www.iltalehti.fi
Itse veikkaan että kauden alkaessa Ahokas valmentaa Pelicansia.
Jos on vasta mietitty niin tuollaiset miettimiset voidaan helposti siirtää vuoden tai kaksi eteenpäin.Jos häntä kiinnostaa vuoden verran valmentaa, niin mikä ettei. Seuraajaa Niemelälle on ilmeisesti kuitenkin mietitty ihan omasta valmennusryhmästä.
On muuten Laukkaselta aivan järkyttävää kommentointia.
"– Nämä ovat kahden organisaation välisiä asioita. Jos joku seura soittaa, ja siellä on aitoa kiinnostusta tähän asiaan, niin kyllä me jutellaan. Tämä on loppu viimein kuitenkin bisnestä, Laukkanen jatkaa."
Niemelä on Pelicansin menestyksen kasvot ja pilarit. Viestin pitäisi olla kaikessa yksinkertaisuudessa, että Niemelä ei ole lähdössä mihinkään.
Toivottavasti eivät edes mieti Niemelän päästämistä pois, vaikka rivien välistä on luettavissa että sopivan rahasumman edessä nousee kytkin.
Todellakin olisi suotavaa että miettisivät, ja eri vaihtoehdot läpi kävisivät, jos Niemelä itse haluaisi ensi kaudeksi tuollaiseen Sveitsin mahdollisuuteen tarttua. Välttämättä uutta vastaavaa mahdollisuutta kun ei ihan heti, jos koskaan olisi tulossa. Toki jos kotimaan valmentajamarkkinat olisi tyhjät, niin lähdön torppaaminen olisi täysin ymmärrettävää, mutta kyvykkäitä valmentajia kyllä nyt on vapailla markkinoilla. Tokihan niitä muitakin perusteltuja syitä varmasti olisi olla päästämättä, kuten myös syitä päästää siitä sopimuksesta irti.Niemelä on Pelicansin menestyksen kasvot ja pilarit. Viestin pitäisi olla kaikessa yksinkertaisuudessa, että Niemelä ei ole lähdössä mihinkään.
Toivottavasti eivät edes mieti Niemelän päästämistä pois, vaikka rivien välistä on luettavissa että sopivan rahasumman edessä nousee kytkin.
Ainahan joku summa on olemassa, jolla irtoaa, mutta kieltämättä vaikea nähdä sellaista hintaa, joka olisi kaikille osapuolille kannattava tässä tapauksessa. Ostajahan varmaan tarjoaa jopa ylihintaa valmentajalle. Varsinkin kun Liigassa ollut muodissa tämä "Ei kannata väkisin pitää" -ajatusmaailma.
Ehkä kannattaisi väkisin pitää, niin ei niin helposti ryöstettäisi.
Jäin itse miettimään, että ketä täällä on valmentajista päästetty kesken sopimuskauden eteenpäin?
Tässä taisi olla kyseessä kuuluisa win-win sitsyeissöni. Ainakin jälkikäteen ajateltuna. Kerhon kannalta katsottuna ainakin.Ari-Pekka Selin päästettiin Kerhosta kesken sopimuksen Barys Astanaan.
HIFK:ssa Petri Matikainen vaihtui Pasi Sormuseen varsin lyhyellä varoajalla.Suikkanen ostettiin myös kesken sopimuksen KHL:ään. Tilalle tuli Heikki Leime...
Yli miljoona euroako ei riittäisi pelsulle korvaukseksi vuodesta tai kahdesta? Tuo on kyllä sen kokoinen summa että pelsu ottaisi tuon koska vaan.Mutta se on totta, että kaikelle on hintansa. Ei taitaisi miljoona frangia riittää kuitenkaan tässä tapauksessa.
Yli miljoona euroako ei riittäisi pelsulle korvaukseksi vuodesta tai kahdesta? Tuo on kyllä sen kokoinen summa että pelsu ottaisi tuon koska vaan.
Jäin itse miettimään, että ketä täällä on valmentajista päästetty kesken sopimuskauden eteenpäin? Tuli mieleen vain eräs Kojo Jalonen, joka pyyhki takapuolta sopimuksellaan kun ruplapinkka oli riittävän iso naaman edessä.
Muutoinhan tätä on harrastettu vain pelaajien kohdalla ja usein silloinkin melko isoilla rahanipuilla.
Mutta se on totta, että kaikelle on hintansa. Ei taitaisi miljoona frangia riittää kuitenkaan tässä tapauksessa.
Jäin itse miettimään, että ketä täällä on valmentajista päästetty kesken sopimuskauden eteenpäin?