Se, että kumpaa puolta määritelläänkin seuraavan kahden vuoden aikana :DTämä uutinen palvelee puolta Suomea :)
Se, että kumpaa puolta määritelläänkin seuraavan kahden vuoden aikana :DTämä uutinen palvelee puolta Suomea :)
Marjamäki asuu siis Kukkosen talossa kevääseen 2025, joten Lasse voi jatkaa Espanjassa oleilua.Jippii.
Jos ei Myrrän potkut olleet ne kaikista tyylikkäimmät (halailukielto yms) niin ei tämäkään kovin nappiin mennyt:
Varoivaisen? Jos vertaa Kivi vs. Lämsä, niin Tomppa on ihan poika vielä.Itse olen varovaisen optimisten tästä. Lämsä on mielestäni parempi vaihtoehto kuin vaikka Kivi tai Myrrä.
Paskan ostivat!Nyt työnsi Lukko kädet syvälle paskaan, kun palkkasi tuon käskyttäjän. Virtanen on noista kahdesta huomattavasti parempi valmentaja.
Miten sen nyt sitten näkee, totta ettei Virtanen ole pystynyt Suomen mestaruuteen valmentamaan joukkuettaan, mutta pari Euroopan mestaruutta taskussa on.No itse taas kuulun siihen kastiin joka laskee Lämsän pieneksi tason nostoksi verrattuna Virtaseen. Jälkimmäinen ihan ok koutsi, kuka ei ole vuosikymmeniin kuitenkaan pystynyt ottamaan sitä viimeistä steppiä joukkueidensa kanssa ja Lämsä taas kerryttänyt tietopankkiaan KHL:ssä ja maajoukkueessa sen jälkeen kun täältä viimeksi lähti.
Lämsä ei suoriltaan herätä suurta luottamusta, mutta on toki viime vuodet kartuttanut hyödyllistä kokemusta melko hyvissä pesteissä. Saas nähdä mitä tuleman pitää.
Mitä v****a kyseinen henkilö edes tekee Suomen U20-maajoukkueen päävalmentajana?Harmi vain ettei osaa käyttää kokemustaan hyödyksi mitenkään.
Viimeisin näyttö tästä hyödyntämisestä nähtiin U20 kisoissa joka päättyi erittäin isoon pettymykseen.
Tommi Mäkisen äänellä: ”Mitääh, mitääh, Kallen auto on syttynyt tuleen!”Tähän sellaisella sarkastisella dressmanäänellä: Onnea Rauma.