Liigan valmentajaruletti

  • 1 247 257
  • 4 925

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ainakin Jatkoajan palstan perusteella Lukkokannattajat ovat jo repimässä ranteita kynsinhampain auki eikä Lämsä ole ehtinyt vielä vetämään ensimmäisiäkään treenejä. Itse olen varovaisen optimisten tästä. Lämsä on mielestäni parempi vaihtoehto kuin vaikka Kivi tai Myrrä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Itse olen varovaisen optimisten tästä. Lämsä on mielestäni parempi vaihtoehto kuin vaikka Kivi tai Myrrä.
Varoivaisen? Jos vertaa Kivi vs. Lämsä, niin Tomppa on ihan poika vielä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nyt työnsi Lukko kädet syvälle paskaan, kun palkkasi tuon käskyttäjän. Virtanen on noista kahdesta huomattavasti parempi valmentaja.
Paskan ostivat!

Virtanen on ollut aina surullisen hahmon koutsi, mutta nyt Lukko palkkasi kyllä paskimman narrin koko historiassaan.

Mikseivät hommanneet Ahokasta, joka on pätevä ja fiksu valmentaja? Ihan vilpittömästi kysyn.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No itse taas kuulun siihen kastiin joka laskee Lämsän pieneksi tason nostoksi verrattuna Virtaseen. Jälkimmäinen ihan ok koutsi, kuka ei ole vuosikymmeniin kuitenkaan pystynyt ottamaan sitä viimeistä steppiä joukkueidensa kanssa ja Lämsä taas kerryttänyt tietopankkiaan KHL:ssä ja maajoukkueessa sen jälkeen kun täältä viimeksi lähti.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
No itse taas kuulun siihen kastiin joka laskee Lämsän pieneksi tason nostoksi verrattuna Virtaseen. Jälkimmäinen ihan ok koutsi, kuka ei ole vuosikymmeniin kuitenkaan pystynyt ottamaan sitä viimeistä steppiä joukkueidensa kanssa ja Lämsä taas kerryttänyt tietopankkiaan KHL:ssä ja maajoukkueessa sen jälkeen kun täältä viimeksi lähti.
Miten sen nyt sitten näkee, totta ettei Virtanen ole pystynyt Suomen mestaruuteen valmentamaan joukkuettaan, mutta pari Euroopan mestaruutta taskussa on.
 

Jarzki

Jäsen
Mielenkiintoinen ratkaisu. Aikalailla täysin identtinen tilanne kuin JYPissä aikanaan. Syksyllä ensin jatkot Virtaselle ja seuraavan kevään pleijarisulamisen jälkeen kenkää. Jyväskylässä mentiin noiden potkujen jälkeen vuosiksi syvälle suohon, mielenkiintoista nähdä miten Raumalla.

Erona toki se, että Lukolla lähes pohjattomat taskut fyrkkaa, Jyväskylässä ei. Lämsä ei suoriltaan herätä suurta luottamusta, mutta on toki viime vuodet kartuttanut hyödyllistä kokemusta melko hyvissä pesteissä. Saas nähdä mitä tuleman pitää.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Lämsä ei suoriltaan herätä suurta luottamusta, mutta on toki viime vuodet kartuttanut hyödyllistä kokemusta melko hyvissä pesteissä. Saas nähdä mitä tuleman pitää.


Harmi vain ettei osaa käyttää kokemustaan hyödyksi mitenkään.

Viimeisin näyttö tästä hyödyntämisestä nähtiin U20 kisoissa joka päättyi erittäin isoon pettymykseen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Harmi vain ettei osaa käyttää kokemustaan hyödyksi mitenkään.

Viimeisin näyttö tästä hyödyntämisestä nähtiin U20 kisoissa joka päättyi erittäin isoon pettymykseen.
Mitä v****a kyseinen henkilö edes tekee Suomen U20-maajoukkueen päävalmentajana?

Ai niin; taitaa olla Erkan kummipoika, eli on sitä kautta myös Kummolan, Hjalliksen ynnä muun poppoon suojeluksessa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ei toi vaihto Lämsään nyt ainakaan mikään selvä upgrade ole. Saas nähdä voittaako Lukko tässä vaihdossa mitään. Itse epäilen, että ei ainakaan valmennuspuolella yhtään viime kautta paremmin vedetä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Eli vapaana Kivi, Ahokas, Pikkarainen, Helminen, Myrrä ja Virtanen. Kunhan marraskuu koittaa, joku heistä on Liigassa penkin takana, oma veikkaus: Kivi
Useampikin joukkue näyttää väistävän näitä nimiä. Luulen kyllä, että lähinnä hyväveli / säästösyistä.

Mitä Lämsään tulee, niin hänhän vaikuttaa esim Ville Hämäläiseen verrattuna ihan valmentajalta. Tai ainakin on valmentanut jossain miesten joukkueessa ja kokonaisia kausia.
 

JPP8

Jäsen
Se että Lämsää lyödään u20 joukkueen menestyksen kautta, on vähän lyhytnäköistä. Turnausvalmentaminen on eri asia, kuin seurajoukkuevalmentaminen ja Suomen kokoisessa maassa u20 joukkueen kanssa menestyminen, on todella paljon riippuvaista kustakin ikäluokasta.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-P-S
Se että Lämsää lyödään u20 joukkueen menestyksen kautta, on vähän lyhytnäköistä. Turnausvalmentaminen on eri asia, kuin seurajoukkuevalmentaminen ja Suomen kokoisessa maassa u20 joukkueen kanssa menestyminen, on todella paljon riippuvaista kustakin ikäluokasta.
Lämsä ei ole missään, siis missään onnistunut pudotuspeleissä päävalmentajana. Jokainen pesti missä on ollut, on "kevät" mennyt enemmän tai vähemmän perseelleen.

Millä meriiteillä häntä pitäisi arvostella, jollei niillä paskoilla tuloksilla, mitä on jokaisesta aiemmasta paikasta? Jotain apuvalmentajavuosien tapahtumia vai piilossa olevaa potentiaalia? Vai olisiko kuitenkin niin, että liiton saunassa ollut kovin jätkä ja saanut sillä "ilmaiseksi" loputtomia mahdollisuuksia osoittaa kykynsä ilman mitään näyttöjä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös