Liigan siirtohuhut kaudelle 2025–2026

• 311 297
  • 943

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1. Kenen "meidän" mielestä on hankala hyväksyä?
2. Perustele, miksi liigan palkat on noussut Ilveksen ja Tapparan takia.
1. Keskusteluista ilvesläisten kanssa on välittynyt sellainen kuva, että Ilveksen kannattajilla on usein tarve vähätellä suosikkijoukkueen maksamia palkkoja. En minä osaa, enkä halua tässä yksittäisiä nimimerkkejä luetella.
2. Johan minä sen tein. Kertaus: Nokia Areena ja siitä seuranneet voitolliset taloudelliset tulokset.

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
1. Keskusteluista ilvesläisten kanssa on välittynyt sellainen kuva, että Ilveksen kannattajilla on usein tarve vähätellä suosikkijoukkueen maksamia palkkoja. En minä osaa, enkä halua tässä yksittäisiä nimimerkkejä luetella.
Tämän johtopäätöksenhän teit siitä, kun aikasi huutelit "4 miljoonan Ilvestä" (oliko peräti yli) ja sulle kaivettiin Risto Jalon antamat viralliset lukemat. Ja ne olikin mielestäsi valehtelua - tietenkin. Tuosta alkoikin tämä "ilvesläiset ei vain myönnä, että heidänkin pelaajat saa palkkaa" -hokema.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
2. Johan minä sen tein. Kertaus: Nokia Areena ja siitä seuranneet voitolliset taloudelliset tulokset.
Miten taloudelliset tulokset tekivät alkusysäyksen kärkipelaajien palkkaan? Minä vuonna/vuosina Ilves ja Tappara nosti kärkipelaajien palkkoja ja koska Hifk vastasi siihen ja koska Kärpät+Lukko? Ketkä näitä kärkipelaajia oli?
Mielestäni tuo väite oli tuulesta temmattu arvaus, vai onko jotain perusteluja, muuta kuin "hyvät taloudelliset tulokset"?

Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Saksassa Heljanko on aloittanut ihan hyvin - 2 voittoa hyvällä torjuntaprosentilla. Siinäkin mielessä yllätys, JOS tosiaan palaa kotiin.

Sopimuksen arvosta en osaa sanoa muuta kuin, että se on varmasti liigahistorian kovimpia maalivahdille...
Fiksu liike Tapparalta lyödä sopimus pöytään jo tässä vaiheessa, ennen kuin mahdolliset hyvät otteet Saksassa saa jonkun muun tarjoamaan mottipäisempää...siis jos huhut pitkästä sopparista Tapparaan pitävät paikkansa.

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Fiksu liike Tapparalta lyödä sopimus pöytään jo tässä vaiheessa, ennen kuin mahdolliset hyvät otteet Saksassa saa jonkun muun tarjoamaan mottipäisempää...siis jos huhut pitkästä sopparista Tapparaan pitävät paikkansa.

Eikä huono allekirjoitus Heljangoltakaan. Toinen alavireinen kausi euroopassa putkeen, niin seuraavan neljän vuoden tilit/sopimukset eivät olisi sitä samaa tasoa, minkä nyt varmuudella Tapparassa saanee.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Eikä huono allekirjoitus Heljangoltakaan. Toinen alavireinen kausi euroopassa putkeen, niin seuraavan neljän vuoden tilit/sopimukset eivät olisi sitä samaa tasoa, minkä nyt varmuudessa Tapparassa saanee.
Juu win win.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö modet voi puuttua vai onko palkat huhuja?
Palkat jos jotkut, ovat huhuja, koska faktaa niistä ei ole juuri tarjolla. Silti palkat vaikuttavat kilpailukykyyn ja siihen, kuka siirtyy ja mihin...

Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
No niille voi varmaan tehdä oman ketjun. Tai sitten minä olen ihan väärässä paikassa. Oletin että täällä on huhuja siirtyvistä pelaajista.
Ei löydy oikeata paikkaa tältä palstalta, jos pelkkiä offtopiceja tuijotetaan!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897

Liitteet

• Tonninseteli.jpg
    Tonninseteli.jpg
    5 KB · kertaa luettu: 41

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Jääkiekosta ei tule mulle paha mieli, vaan hyvä. Tiedostan urheilun nousut sekä laskut ja ymmärrän ne osaksi tätä harrastusta.

En minä noita nimiä paljasta, kuten en koskaan missään huhuissani. Kyllä te ne sitten hoksaatte.

Ensimmäinen kappale saa kyyneleet silmiin omistautumisestasi ja todellakin eikö urheilu ole mahtavaa?

Tähän jälkimmäiseen kappaleeseen toivoisin ryhdistäytymistä sen asian pohjalta, että tällaiset tuuleen huutelut alkavat täyttää jo trollaamisen tunnusmerkit.

"Kyllä te ne sitten hoksaatte" , eikö siinä fanipoika ylitä jo jotain keskustelupalstan yleisiä konventioita?

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos sopimus on, niin sen sisältöähän meistä ei varmaan kukaan tiedä. Ei se Larmikaan sopimuksesta huolimatta kovin pitkään lopulta Tapparassa ollut. Voihan siellä Heljangon sopimuksessakin johonkin suuntaan siirtymisen mahdollistavia pykäliä olla .

Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Jos sopimus on, niin sen sisältöähän meistä ei varmaan kukaan tiedä. Ei se Larmikaan sopimuksesta huolimatta kovin pitkään lopulta Tapparassa ollut. Voihan siellä Heljangon sopimuksessakin johonkin suuntaan siirtymisen mahdollistavia pykäliä olla .
Juurikin näin...mutta näissä se pienen pieni ero, "Kirv... vai pitäisikö sanoa Mr. Näykin" muotoinen sydän. ;D

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy