Liigan siirtohuhut kaudelle 2016–2017

  • 1 843 851
  • 3 941

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Ja siten niitä huhuja, jos näistä nyt yksi osuisi:
- Lankinen (MV, HIFK)

Mistäs tällainen on lähtenyt liikkeelle? Hirveästi en siellä suunnalla laskisi tämän huhun varaan. Eiköhän Lankinen pelaa ensi kaudella joko IFK:n ykkösenä tai tandemina jonkun tasavahvan kirittäjän kanssa. Eri asia ehkä jos Husso syystä tai toisesta jäisi Helsinkiin vielä yhdeksi kaudeksi, mutta tämä ei taida olla edes vaihtoehto.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mistäs tällainen on lähtenyt liikkeelle?

Vaikea sanoa, mutta on pyörinyt jo kuukauden verran välillä huhuissa. En minäkään tähän usko välttämättä, mutta kunhan listasin. KooKoo on kuulemma tehnyt sopimuksen toisen maalivahdin kanssa, ja vahvimmat nimet joita pyörivät ovat Lankinen ja Rajaniemi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja siten niitä huhuja, jos näistä nyt yksi osuisi:
- Kankaanperä (P, Tappara), uusi heiveröinen huhu
Toivon todella että JYP olisi sanonut Kangen agentille "kiitos, mutta ei kiitos"ja siksi häntä tarjottaisiin aktiivisesti myös muihin liigajoukkueisiin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistäs tällainen on lähtenyt liikkeelle? Hirveästi en siellä suunnalla laskisi tämän huhun varaan. Eiköhän Lankinen pelaa ensi kaudella joko IFK:n ykkösenä tai tandemina jonkun tasavahvan kirittäjän kanssa. Eri asia ehkä jos Husso syystä tai toisesta jäisi Helsinkiin vielä yhdeksi kaudeksi, mutta tämä ei taida olla edes vaihtoehto.

Mä kävin jo KooKoon puolella tuota kommentoimassa kanssa. Ainoa minkä takia tällainen saattaisi ehkä toteutua, on se että Husso jäisi Stadiin, mutta tähän on todella vaikea uskoa, koska ei Hudella ole enää yksinkertaisesti mitään järkeä jäädä neljättä vuotta putkeen IFK:n ykkösveskariksi. Kaveri on jo todistanut olevansa huippumaalivahti tähän liigaan. Ihan varmasti uudet kujeet miehellä tämän kauden jälkeen.

Enkä usko että Lankinenkaan mitenkään tyytymätön on rooliinsa täällä, kun pelit ovat jakautuneet 55-45%. Melkein 30 ottelun kausi tulossa hänellekkin. IFK on luottanut koko ajan vankasti myös Keviniin ja hyvä niin. Itse kuulun siihen kastiin, joka lähtisi ensi kauteen Lankinen ykkösenä. Kaverilla on potentiaalia olla yksi sarjan parhaista veskareista, se nähtiin jo viime keväänä kun mies seisoi käytännössä päällään Ilves ja Tappara sarjoissa.
 

Ralph

Jäsen
KooKoo aikoo ostaa siis Kevin Lankisen ensi kauden sopimuksen ulos?
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
KooKoo aikoo ostaa siis Kevin Lankisen ensi kauden sopimuksen ulos?

Juuri tämän asian takia,en itse pidä tuota siirtoa Kouvolaan kovinkaan todennäköisenä. Mutta mistäpä sitä ikinä tietää. Kyllähän Kevin tänne kelpaisi,mutta luulen,että se veska joka meille tulee on sitten aivan joku muu kuin Lankinen.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo aikoo ostaa siis Kevin Lankisen ensi kauden sopimuksen ulos?

Viime viikolla kuulin KooKoo-JYP pelin yhteydessä, että HIFK:lla ei olisi tarvetta Kevin Lankiselle ensi kaudella ja että sen vuoksi HIFK ja KooKoo olisivat neuvotelleet Lankisen siirrosta KooKoohon ja että jopa sopimus olisi tehty HIFK:n ja KooKoon kesken Lankisen siirrosta Kouvolaan. En itsekään kyllä pidä tätä huhua kovinkaan uskottavana, mutta haluan tuoda julki, että tämmöinen huhu tai joidenkin mukaan jopa varma tieto oli siis ilmassa viime viikolla. Katsotaan nyt miten tässä käy, mutta itse tosiaan olen aikalailla epäileväinen tämän suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
KooKoo ampuu kovilla jo kevättalvella. Kouvolaan ollaan kasaamassa kovaa nippua ensi kaudelle.

Yhtä huhua on silti vaikea uskoa todeksi, nimittän Rajun siirtoa Kouvolaan. Mies on todella kovassa nosteessa ja ottajia / kilpailua on varmasti ihan rajojen ulkopuolellakin.

Jaha! Tollanen huhu yläpuolelle. Jukureita uskon vielä vähemmän. Alkaa tuntumaan, että lähes kaikkea mikä liikkuu huhutaan nykyään Jukureihin. Saas nähä, kuinka kovan jengin laittavat myös tulille.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
KooKoo ampuu kovilla jo kevättalvella. Kouvolaan ollaan kasaamassa kovaa nippua ensi kaudelle.

Varsin kelvollinen nippu kyllä, mutta vaikka noista yllä luetelluista huhuista kaikki toteutuisivat, ei siltikään voitaisi puhua Liiga-tasolle kovasta nipusta. Tietysti riippuu siitä, minkä mieltää kovaksi. Itse miellän kovaksi materiaalin, jolla on realistista tavoitella top4 tai top6 sijoja. Tuolla KooKoon nipulla suora pudotuspelipaikka ei olisi kovin realistista, joskaan ei missään nimessä mahdotontakaan, jos noste jatkuu.

Tarkoitus ei ole silti vähätellä KooKoon joukkueen rakennusta. Päinvastoin, hienoa työtä Kultanen ja kumppanit tekevät! Lankinen tai Rajaniemi olisi toki toteutuessaan ihan hyvä hankinta. Ehkä muutama muukin huhutuista, ei siinä mitään.

Kertokaa nyt vielä joku jengi mihin Sami Rajaniemeä ei olisi huhuttu? Musta tuntuu että kohta on kaikki mainittu.

Ainakaan Tapparaan ei ole tietääkseni huhuttu. :)
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaa nyt vielä joku jengi mihin Sami Rajaniemeä ei olisi huhuttu? Musta tuntuu että kohta on kaikki mainittu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kertokaa nyt vielä joku jengi mihin Sami Rajaniemeä ei olisi huhuttu? Musta tuntuu että kohta on kaikki mainittu.

Ässiin ei ole huhuttu mutta vielähän tuonkin ehtii tehdä
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Varsin kelvollinen nippu kyllä, mutta vaikka noista yllä luetelluista huhuista kaikki toteutuisivat, ei siltikään voitaisi puhua Liiga-tasolle kovasta nipusta. Tietysti riippuu siitä, minkä mieltää kovaksi. Itse miellän kovaksi materiaalin, jolla on realistista tavoitella top4 tai top6 sijoja.
Ihan asiallinen huomio. Helposti tulee tosiaan huomioitua kirjoituksissa juuri oman kastin jengit ja tätä tässäkin tarkoitin. Lähinnä siis muihin alemman kastin jengeihin nähden kovia hankintoja, kuten Sportiin jne.

Jukureihin tosiaan huhutaan aika paljon pelaajia. En halua Jukureita halveksua, mutta itse olen hieman skeptinen heidän kykynsä nostaa budjettiaan edes KooKoon ja Sportin tasolle, sillä sen verran peinillä penneillä ovat operoineet ja silti tehneet kovia tappioita. Ei siinä silti. Hyvä, jos saavat kilpailukykyisen jengin liikkeelle heti kärkeen. Hieman silti epäilen, enkä valitettavasti usko RD:llä olevan kovinkaan kovaa imua ilman isompaa tukkua rahaa. Näin olen ymmärtänyt ainakin, ettei olisi ihan se ensimmäinen valmentaja, jonka alaisuuteen pelaajat halajavat. Voin olla väärässäkin.

Lisäksi Jukurit joutuu näistä kolmesta nopeinta tahtia lyhentämään Liigaosaketta, joka syö muutenkin ison loven budjettiin. Sport joutuu lyhentämään 360k€/kausi, KooKoo tätä enemmän ja Jukurit KooKootakin enemmän per kausi.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kertokaa nyt vielä joku jengi mihin Sami Rajaniemeä ei olisi huhuttu? Musta tuntuu että kohta on kaikki mainittu.

KooKoohon ainakin on huhuttu, mutta tiettävästi KooKoo ei ole edes neuvotellut Rajaniemen kanssa. Rajaniemi pelaa tiettävästi melkoisella varmuudella ensi kaudella Mikkelin Jukureissa. Sopimus kuulemma jo tehty Jukureiden kanssa ja muste kuivunut.
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Lankinen Kouvolaan, Malinen HIFK:hon. Makes sense.

Mikäli IFK:lla on ensi kaudeksi jo sopimus Pohjois-Amerikasta palaavan veskan kanssa, niin mikä ettei. Heljankoa voisi alkaa jo ajamaan sisään liigaympyröihin.

Muokkaus; Tämä siis 100% pelkkää spekulaatiota. Mielestäni Lankisella voitaisiin kyllä lähteä ensi kauteen kokeilemaan myös ykkösenä.

Ihan vaan sivukommenttina: Sen jälkeen kun Nybarilla paloi sormet hieman ennen aikaisten huhujen kanssa, itse en ole saanut juuri mitään tietää ulkopuolisena etukäteen. Ennen sentään jotain juttuja kuuli, mutta nyt on niin tiukassa että on käynyt tylsäksi nämä spekulaatiot ;)
 
Viimeksi muokattu:

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lankinen Kouvolaan, Malinen HIFK:hon. Makes sense.

Ei KooKoo nyt sentään tämmöisiin kauppoihin ole lähdössä mukaan. Ei KooKoolla nyt niin kova tarve ole Lankiselle, että lähtisi vaihtamaan häntä Maliseen. Toisekseen ei HIFK ole edes ollut neuvotteluyhteydessä KooKoohon liittyen Maliseen, joten ihmettelen. mistä tämä huhu ylipäätään on saanut alkunsa? KooKoolla on jo sopimus hyvän maalivahdin eli Järvenpään kanssa ja tosiaan huhujen mukaan uusi maalivahti olisi tulossa Kouvolaan kahden vuoden sopimuksella. Malinen siis pelaa varmuudella KooKoossa myös ensi kaudella. Ja en usko, että KooKoon kanssa sopimuksen tehnyt maalivahti olisi edes Lankinen vaan aivan joku muu.
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotain sieltä tulee sitten takaisin IFK:n suuntaan pelaajiston puolelta, tai sitten fyrkkaa. Ei varmasti päästä IFK ilmaiseksi Lankista menemään.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei KooKoo nyt sentään tämmöisiin kauppoihin ole lähdössä mukaan. Ei KooKoolla nyt niin kova tarve ole Lankiselle, että lähtisi vaihtamaan häntä Maliseen. Toisekseen ei HIFK ole edes ollut neuvotteluyhteydessä KooKoohon liittyen Maliseen, joten ihmettelen. mistä tämä huhu ylipäätään on saanut alkunsa? KooKoolla on jo sopimus hyvän maalivahdin eli Järvenpään kanssa ja tosiaan huhujen mukaan uusi maalivahti olisi tulossa Kouvolaan kahden vuoden sopimuksella. Malinen siis pelaa varmuudella KooKoossa myös ensi kaudella.
Juurihan KooKoo kuulemma signasi Jarkko "Jarkko Immonen" Immosen sinne :) Eli kuulostaa Malinen <--> Lankinen siirrolta :P
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juurihan KooKoo kuulemma signasi Jarkko "Jarkko Immonen" Immosen sinne :) Eli kuulostaa Malinen <--> Lankinen siirrolta :P

Mieti nyt vähän. Jos itse olisit KooKoon toimitusjohtaja tai urheilujohtaja niin lähtisitkö itse tekemään tämmöisiä kauppoja että vaihtaisit joukkueen ykkössentterin kakkosmaalivahtiin? Tuohan on täysin mahdotonta jo ajatuksenakin. Pikemmin olen kuullut, että Malisen kanssa olisi jo käyty keskusteluja KooKoon kanssa jatkosopimuksesta kaudelle 2017-2018.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei KooKoo nyt sentään tämmöisiin kauppoihin ole lähdössä mukaan. Ei KooKoolla nyt niin kova tarve ole Lankiselle, että lähtisi vaihtamaan häntä Maliseen. Toisekseen ei HIFK ole edes ollut neuvotteluyhteydessä KooKoohon liittyen Maliseen, joten ihmettelen. mistä tämä huhu ylipäätään on saanut alkunsa?.

Jospa se pelaaja, jonka mahdollista siirtoa HIFK on lähtenyt tiedustelemaan ei ollutkaan Malinen vaan joku toinen? Ja en tarkoita Greeniä - no, keväällä tähän asiaan saadaan varmaan selvyys, ei siitä nyt enempää kun kausi on kesken.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jospa se pelaaja, jonka mahdollista siirtoa HIFK on lähtenyt tiedustelemaan ei ollutkaan Malinen vaan joku toinen? Ja en tarkoita Greeniä - no, keväällä tähän asiaan saadaan varmaan selvyys, ei siitä nyt enempää kun kausi on kesken.
Eipä tuolla KooKoossa ole näiden kahden jälkeen kuin O'Connor ja Mikko Lehtonen, joista IFK voisi olla kiinnostunut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös