Siirtohuhu tämäkin: Huhun mukaan Tappara on siirtänyt reenialoituksen myöhemmäksi. Maanantai ei siis kokoonnuta.
Johtuuko tämä niistä Tapparan ja pelaajien sopimusriidoista?
Siirtohuhu tämäkin: Huhun mukaan Tappara on siirtänyt reenialoituksen myöhemmäksi. Maanantai ei siis kokoonnuta.
Eli ei ole joukkuetta jolla harjoitella. Huhuissa on siis mitä ilmeisimmin perää!Siirtohuhu tämäkin: Huhun mukaan Tappara on siirtänyt reenialoituksen myöhemmäksi. Maanantai ei siis kokoonnuta.
Eli ei ole joukkuetta jolla harjoitella. Huhuissa on siis mitä ilmeisimmin perää!
Lopettakaa jo tuo mukahassuttelu. Todella rasittavaa luettavaa.
Sitten itse asiaan. Onko Rauman suunnalta kuulunut huhuja Gagnonista? Kait se olisi jo julkaistu jos jatkot on tehty? Meinaan että joku aika sitten joku täällä huhuili Gagnonin neuvottelevan myös Kärppien kanssa. MM-kisojen jälkeen julkaistaan soppari Kärppiin?
Sitten itse asiaan. Onko Rauman suunnalta kuulunut huhuja Gagnonista? Kait se olisi jo julkaistu jos jatkot on tehty? Meinaan että joku aika sitten joku täällä huhuili Gagnonin neuvottelevan myös Kärppien kanssa. MM-kisojen jälkeen julkaistaan soppari Kärppiin?
Verotussyistä ilmeisesti Gagnonin sopparia ei vielä julkaistu.
Eipä sopimuksesta tiedoittaminen itsessään liity mitenkään verotukseen.
Lukkofanit odottelivat kovasti julkaistavaksi Niskalaa ja Gagnonia, sitten sieltä tulikin Forsberg ja Virtanen niin kai sitä pitää selitykseksi jotain tarinaa keksiä *hymiö*
Kannattajan näkökulmasta tämä on miellyttävämpi tapa kuin se, että ensin tiedotetaan sopimuksesta ja vielä ennen kauden alkua kerrotaan, että pelaaja käytti sopimuksessa olevan KHL-optionsa ja lähti Venäjälle. HIFK:n kannattajilta voipi kysyä, miltä tämä tuntuu.
Minä en muista tällaista tapahtuneen.
Eikö HIFK tiedottanut McLeanin sopimuksesta ennen kauden alkua, mutta lopulta mies ei pelannut HIFK:ssa peliäkään?
Tätä palkkarästiasiaa olen ihmetellyt sekä Niskalan että Haatajan kohdalla. En ymmärrä miten se palkkojen viivästyminen voi hidastaa uuteen seuraan siirtymistä? Eikös sen pitäisi olla ihan päinvastoin että jos ei Atlantista ala palkkoja kuulumaan, sitä nopeammin sainataan uuteen seuraan? Vai meinaako nuo Niskala ja Haataja että eivät pelaa missään ennen kuin Atlant on palkat maksanut? Entä jos käy niin että Atlant ei maksa ikinä noita palkkoja, loppuuko poikien ura siihen?Niskalasta taas ei kannata tiedottaa yhtään mitään ennen kuin Atlant on maksanut palkkarästinsä. Parasta olisi kun mitään virallista sopimusta ei edes ole olemassa, ettei joku typerä pykälä anna luvan jättää maksamatta. Nyt on vasta toukokuu, joten luulisi tämän asian olevan pelaajalle ykkösasia. Sama koskee Haatajaa, jonka sopimuksen julkistaminen piti tapahtua jo maanantaina.
Joo, mutta McLeanilla ei ollut KHL-pykälää sopimuksessaan, ainakaan sellaista joka olisi taannut korvauksettoman siirron.
Mutta kuvio oli sama. HIFK tiedotti jostain sellaisesta, joka ei lopulta toteutunut.
Minä ainakin luen Gagnonista mielummin huhuketjussa kuin luen sopimuksesta, jota ei kauden jo käydessä ole enää olemassa.
IFK:n sotisopaan on viimeisimpien huhujen mukaan tarjolla mm. Ville Vahalahti, Dustin Byfuglien ja Timo Jutila. Nybarihan on täysi runkkari, jos ei jotakuta näistä naaraa jengiin.
Ja sitten reaalimaailmassa väitetään, että hetikohta MM-kisojen loputtua IFK julkaisisi 1-2 uuden pakkivahvistuksen nimet. Näitä nimiä nyt ei ole hirveästi vielä spekuloitu. Paitsi Tim Erixon.
Tätä palkkarästiasiaa olen ihmetellyt sekä Niskalan että Haatajan kohdalla. En ymmärrä miten se palkkojen viivästyminen voi hidastaa uuteen seuraan siirtymistä? Eikös sen pitäisi olla ihan päinvastoin että jos ei Atlantista ala palkkoja kuulumaan, sitä nopeammin sainataan uuteen seuraan? Vai meinaako nuo Niskala ja Haataja että eivät pelaa missään ennen kuin Atlant on palkat maksanut? Entä jos käy niin että Atlant ei maksa ikinä noita palkkoja, loppuuko poikien ura siihen?
Tätä palkkarästiasiaa olen ihmetellyt sekä Niskalan että Haatajan kohdalla. En ymmärrä miten se palkkojen viivästyminen voi hidastaa uuteen seuraan siirtymistä? Eikös sen pitäisi olla ihan päinvastoin että jos ei Atlantista ala palkkoja kuulumaan, sitä nopeammin sainataan uuteen seuraan? Vai meinaako nuo Niskala ja Haataja että eivät pelaa missään ennen kuin Atlant on palkat maksanut? Entä jos käy niin että Atlant ei maksa ikinä noita palkkoja, loppuuko poikien ura siihen?
Eikös se ole Atlant joka tässä on jo sopimusta rikkonut kun ei ole palkkoja maksanut sovitusti? Minun nähdäkseni siinä vaiheessa on oikeus ja kohtuus nostaa kytkintä ja siirtyä muualle. Agentit ja asianajajat on sitten sitä varten että tappelevat puuttuvat saatavat jälkijunassa.Ymmärtääkseni kummallakin on sopimukset vielä ensi kaudesta. En ole perehtynyt KHL-sopimuksiin tai muutenkaan venäläiseen lainsäädäntöön ja käytäntöihin, mutta voisin olettaa ettei vanhaa sopimusta haluta rikkoa ennenkuin palkkojen maksu ja yhteisymmärrys on Atlantin kanssa kunnossa.
Kysynkin sitten uudestaan, entäs jos Atlantilla ei ole aikomustakaan maksaa rästissä olevia palkkoja?Molemmilla on sopimus ensi kaudesta. Silloin marssijärjestys menee niin, että rästissä olevat palkat -> sopimuksen purku -> uuden sopimuksen tiedottaminen.
Mutta kuvio oli sama. HIFK tiedotti jostain sellaisesta, joka ei lopulta toteutunut.
Minä ainakin luen Gagnonista mielummin huhuketjussa kuin luen sopimuksesta, jota ei kauden jo käydessä ole enää olemassa.
Ei McLeanin lähtö ainakaan minussa aiheuttanut mitään järkyttävää vitutusta tai syyttelyä Nybaria kohtaan.
Turhaa pilkun rakasteluahan tämä puoleltani oli, pahoittelut. Olin hammaslääkärin odotushuoneessa ja purin pahaa oloani.
Kysynkin sitten uudestaan, entäs jos Atlantilla ei ole aikomustakaan maksaa rästissä olevia palkkoja?