Palola Tappara---> HIFK
Lähde: Mertaranta
Palola Tappara---> HIFK
Toisaalta jos mä oikein kuulin Mertarannan mukaan Ralph Krueger on Manchester Cityssä. Että tiedä näistä.
Ei sentään Cityssä mutta Southamptonin puheenjohtaja.
Oijennuksella verenpaine nousee...
Juu, eiköhän tässä Anterolla ole taas asiantuntemuksessa inasen vajausta. Todennäköisesti sekoittanut Keräseen.Palola Tappara---> HIFK
Juu, eiköhän tässä Anterolla ole taas asiantuntemuksessa inasen vajausta. Todennäköisesti sekoittanut Keräseen.
Mertaranta taisi sano myös että Palola siirtyy Hifkiin Ilveksestä joten ilmeisesti Palola siirtyy ensiksi sinne. Eli Palola Tappara---> Ilves---> HIFK. Todella mielenkiintoinen kuvio toteutuessaan.Palola Tappara---> HIFK
Mertaranta taisi sano myös että Palola siirtyy Hifkiin Ilveksestä joten ilmeisesti Palola siirtyy ensiksi sinne. Eli Palola Tappara---> Ilves---> HIFK. Todella mielenkiintoinen kuvio toteutuessaan.
Jos et tiedä onko aiheesta ollut täällä puhetta niin sitten voi lukea pari edellistä viestiä vaikka, tai edes viimeisen. No ei ole pakko, voin tässä avittaa ja kertoa, että kymmenen edellistä viestiä tässä ketjussa käsittelivät tuota huhua.Mertaranta totesi Suomi-Saksa pelin aikana, kun puhui Olli Palolasta, että suuntaisi ensi kaudeksi Hifk: hon.En tiedä onko täällä ollut puhetta, mutta ei ole mielestäni vielä ainakaan julkaistu.
Jos et tiedä onko aiheesta ollut täällä puhetta niin sitten voi lukea pari edellistä viestiä vaikka, tai edes viimeisen. No ei ole pakko, voin tässä avittaa ja kertoa, että kymmenen edellistä viestiä tässä ketjussa käsittelivät tuota huhua.
En ymmärrä tätä "miinaa" tai sitten olen ymmärtänyt ketjun idean väärin. Kyllähän tämä on yhtä sopiva ketju niin uskottavien kuin epäuskottavienkin huhujen ruotimiseen.Miinaan taisit lipsahtaa. Joku ei pidä uskottavana tätä "huhua" ja provoilee. Näin ainakin oletan.
No mutta sä olet turkulainen. Ei se sun oma vikasi ole.En ymmärrä tätä "miinaa" tai sitten olen ymmärtänyt ketjun idean väärin. Kyllähän tämä on yhtä sopiva ketju niin uskottavien kuin epäuskottavienkin huhujen ruotimiseen.
En ymmärrä tätä "miinaa" tai sitten olen ymmärtänyt ketjun idean väärin. Kyllähän tämä on yhtä sopiva ketju niin uskottavien kuin epäuskottavienkin huhujen ruotimiseen.
Onko kuulunut uusia puheita tästä Tapparan "pommista"?
Tappara aloittaa treenit ensi maanantaina. Olen lähes varma, että siihen mennessä (tai viimeistään samana päivänä) julkistetaan sopimuksia - uusia ja/tai jatkoja.Onko kuulunut uusia puheita tästä Tapparan "pommista"?
Pidä tallessa ja katsellaan sitten kauden-parin päästä olinko oikeassa. Aistin tuossa lievää vittuilua, onhan se talteenottaminen aika väsynyt ilmaus.
Varmasti näin. Jos siis kukaan on sopimustaan suostunut jatkamaan tai uutta Tapparan kanssa tekemään. Eiköhän siellä viimeistään kynän ollessa kädessä lävähdä Niämisen kasvot sielun silmiin ja alkaa kynä vapisemaan. Palolakin lähti HIFKiin. Todennäköisesti vielä ilmaiseksi.Tappara aloittaa treenit ensi maanantaina. Olen lähes varma, että siihen mennessä (tai viimeistään samana päivänä) julkistetaan sopimuksia - uusia ja/tai jatkoja.
Käsittämättömän hyvin on Tappara onnistunut pitämään neuvottelunsa (joita varmasti on käyty) piilossa lavertelijoilta. ...
Siirtohuhu tämäkin: Huhun mukaan Tappara on siirtänyt reenialoituksen myöhemmäksi. Maanantai ei siis kokoonnuta.Tappara aloittaa treenit ensi maanantaina.
Siirtohuhu tämäkin: Huhun mukaan Tappara on siirtänyt reenialoituksen myöhemmäksi. Maanantai ei siis kokoonnuta.
Eli ei ole joukkuetta jolla harjoitella. Huhuissa on siis mitä ilmeisimmin perää!Siirtohuhu tämäkin: Huhun mukaan Tappara on siirtänyt reenialoituksen myöhemmäksi. Maanantai ei siis kokoonnuta.