Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Metsään meni Seikon ja Liigan valinta tällä kertaa, ei mulla muuta.
Onhan sitä kuukautta toki jo päivä mennytkin.On kyllä aika törkeässä vireessä Lööke - Suomi kaksikko. Eiköhän palkinto voida jakaa jo tän kuukauden osalta.
Noniin töistä kotiuduttu joten tulinpahan vaan sanomaan: olipa paska valinta.
Lehterä ei minun papereissa ollut edes kuukauden kolmen parhaan pelaajan joukossa, mutta ok.
Syyskuun pistepörssin voitti Turunen 6+8=14, toisena Lindroth 7+5=12 ja kolmantena tasoissa Lehterä ja Lööke 3+9=12.Aika ihme kyllä, sillä olihan Jori tosiaan syyskuussa ihan maagisessa vireessä ja siitä tuloksena juurikin se pistepörssin kärkipaikka, joka nyt tosin vaihtuikin tässä pelien edetessä, mutta kuitenkin.
Lindroth on puolustaja ja puolustajan ensisijainen tehtävä on olla hyvä puolustamaan? Mitkä olivat hänen erinomaiset ansionsa tässä, jotka puoltaisivat hänen valintaansa? Tällainen stigaukkoilu ja eliteprospect valinnat pisteiden takia on ihan IFK omasta ketjusta tuttuja...ja menestymättömyyden symboleita IFK:ssa... juurikin tämän takia minun papereissa Lindrothin edelle meni myös TT ja Lööke.
En osaa nyt sanoa oliko tämä julkaisu tehty pilke silmäkulmassa vai oliko näkemyksesi ihan realistinen arvio.Lindroth on puolustaja ja puolustajan ensisijainen tehtävä on olla hyvä puolustamaan? Mitkä olivat hänen erinomaiset ansionsa tässä, jotka puoltaisivat hänen valintaansa? Tällainen stigaukkoilu ja eliteprospect valinnat pisteiden takia on ihan IFK omasta ketjusta tuttuja...ja menestymättömyyden symboleita IFK:ssa... juurikin tämän takia minun papereissa Lindrothin edelle meni myös TT ja Lööke.
Ei tietenkään... mutta täällä huudetaan kuukauden pelaajaksi pelkkien hattutemppujen takia. Mitkä olivat Lindrothin ne puolustukselliset avut, mitkä tekivät hänestä erinomaisen?Itseasiassa jokaisen puolustajan ensisijainen tehtävä ei ole olla hyvä puolustamaan. Kuten jokaisen hyökkääjän ensisijainen tarkoitus ei ole olla hyvä hyökkäämään.
Jääkiekossa pelipaikkojen sisällä on paljon erilaisia rooleja.
Tähän kylkeen vielä sopivasti hyökkäyspään tehoja niin valinta olisi voinut irrota :)Syyskuun paras puolustaja liigassa oli Lasse Lappalainen. Tehotilasto +11, eikä kertaakaan jäällä kun tasakentin vastustaja teki maalin.
Mutta ihmetyttää kyllä kun puolustaja valitaan todella harvoin kuukauden pelaajaksi.
Frimanin +/- oli pykälää huonompana kuukauden toiseksi paras, +11 -1 = +10 ja tehot 6 ottelussa 4+1=5, mutta valinta nyt ei varmasti ollut lähimaillakaan.Tähän kylkeen vielä sopivasti hyökkäyspään tehoja niin valinta olisi voinut irrota :)
Ei tietenkään... mutta täällä huudetaan kuukauden pelaajaksi pelkkien hattutemppujen takia. Mitkä olivat Lindrothin ne puolustukselliset avut, mitkä tekivät hänestä erinomaisen?
Jos ML olisi valittu niin se olisi ollut ns. tilastovalinta, ei kokonaisvaltaisten peliesitysten perusteella tehty....
@Heltinga siis ei tietenkään pelkkää puolustamista... mutta siihenkin suuntaan pitää esittää jotain keskivertoa parempaa... t.Cory Murphy, nimellinen pakki
No mutta tämä mun osalta tästä aiheesta ja Jorstille toipumisia!
Kaikkien TPS pelien koosteet... otteluraportit... kolmen eri lätkä Podin "asiantuntijoiden" kommentit peleistä ja hattutemppujen takia kaikissa on ko herrasta ja otteista puhuttu. Pelkän huutelun sijaan varmaan kerrot mitä muuta erinomaista Lindroth on hattutemppujen lisäksi tehnyt? Joo mut nyt mun osalta tämä tässä...Ootko nähny montaki Lindrothin peliä syyskuulta?
Lindroth on puolustaja ja puolustajan ensisijainen tehtävä on olla hyvä puolustamaan? Mitkä olivat hänen erinomaiset ansionsa tässä, jotka puoltaisivat hänen valintaansa? Tällainen stigaukkoilu ja eliteprospect valinnat pisteiden takia on ihan IFK omasta ketjusta tuttuja...ja menestymättömyyden symboleita IFK:ssa... juurikin tämän takia minun papereissa Lindrothin edelle meni myös TT ja Lööke.
Ei tässä kyllä puolustavammat hyökkääjätkään yleensä oikein pärjää.Olen jo aiemminkin sanonut, että nämä kuukauden pelaajavalinnat pitäisi jakaa kaikista kolmesta pelipaikasta erikseen, sen verran suuri etu hyökkääjillä on valinnoissa. Toki sitten me rutkutetaan varmaan, että puolustavaa puolustajaa ei arvosteta valinnoissa...
Reijolla tässä kuussa kasassa vaatimattomat tehot 6+8.
Onks siellä Raumalla noin kurjaa?Mutta Lehterä kantaa kuitenkin yksinään HIFKiä reppuselässä.