Sitä minä kovasti ihmettelen, miten heikkokuntoiseksi läskikasaksi tituleerattu Ritchie pitää yhdellä kädellä ammattilaisurheilija Nurmen jään pinnassa.
Tähän olen jo vastannut, eli ei mitään järkeä ole kultakypärän lähteä tappeluun. Puolustautua voi kuitenkin monella tapaa.
Tämä on hassua ja vähän moukkamista, kun tiedetään toisen mielipiteet toisen puolesta.
Mä arvostan sun mielipiteitä ja tapaa vastailla kysymyksiin tosi paljon, tai ainakin arvostin kun lukee sinun omaa ennustaja palstaa.
Nyt sun perustelut on kyllä aivan tyhjänpäiväistä tuulen huminaa.
Heikkokuntoinen läski jolla hyvät pohjat vuosien takaa omaa yllättävän hyvät vääntömomentit, ei siinä ole mitään ihmeellistä että pitää Nurmen jäässä. Ja kuten itsekin olet huomannut, ei pelkästään pidä jäässä vaan puuhaa on siinä monenlaista.
Olet sanonut kyllä, mutta vaihtoehtoja olet kertonut vain yhden, tuon mitä Nurmi tekee. Ja sori jos olet muita kertonut, mennyt minulta ainakin ohi.
Hassua tai moukkamaista, me varmasti tiedetään toistemme mielipiteet suurimmalta osin jos tilanne olisi ollut että jäässä makaa Nurmen tilalla teidän kultakuuppa.
Tuo kultakypärä on muuten alunperinkin aivan helvetin turha keksintö.